AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Det er flere ulike apper/sider der man kan finne en (forhåpentligvis) fremtidig partner. Hvilken har du best erfaring med? Anonymkode: 3367a...194
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Geografi, kjønn, alder etc, det er ingen som er best for alle, hele tiden. Jeg har hatt noen få gode møter overalt jeg prøvd. Rekkefølgen min er Match på topp, FB, Tinder, Cupido, Sukker. M54 Anonymkode: 4685d...a29
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Det avhenger jo av kjønn, høyde, hvor du bor etc. Anonymkode: ffcf1...d47
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det avhenger jo av kjønn, høyde, hvor du bor etc. Anonymkode: ffcf1...d47 Er det egne apper for oss som er høye eller lave? Søren, at jeg ikke visste det. Anonymkode: 4685d...a29
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 RealistiskDot skrev (2 minutter siden): Ingen Enig Anonymkode: 7163f...109
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Er det egne apper for oss som er høye eller lave? Søren, at jeg ikke visste det. Anonymkode: 4685d...a29 En lav mann har ikke de samme forutsetningene som en høy mann nei, om det kom som en overraskelse Anonymkode: ffcf1...d47
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 Har best erfaring med å treffe folk ute i det virkelige liv. Dater rett som det er. Har aldri møtt noen jeg har matchet med på Tinder feks. Slettet til slutt hele greia. Mye bedre å å møte og bli kjent med folk «på ekte» og ikke virtuelt basert på et bilde. Anonymkode: 1d081...356 1
KallePils Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Apper har vært bare dritt i snart 10 år. Gjør det heller skikkelig, i egen smekre person. 1
Lava Anne Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er det egne apper for oss som er høye eller lave? Søren, at jeg ikke visste det. Anonymkode: 4685d...a29 Hva med oss som er følsomme? Tander? 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 48 minutter siden, RealistiskDot said: Ingen Helt enig. Normale mennesker finner partnere i det virkelige livet, apper kunne kanskje ha noe for seg da dette var helt nytt og man kunne ha en viss mulighet for å finne noen seriøse, men idag er dette blitt søppel som ødelegger folks mentalitet etter en lang rekke meldinger med intellektuelt innhold på "Vil u pule?"-nivået. Nettsjekking i 2023 er for Casanovaer som vil ha sex eller tapere som ikke får det. Anonymkode: d1fde...d47
Antiviruset Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har best erfaring med å treffe folk ute i det virkelige liv. Dater rett som det er. Har aldri møtt noen jeg har matchet med på Tinder feks. Slettet til slutt hele greia. Mye bedre å å møte og bli kjent med folk «på ekte» og ikke virtuelt basert på et bilde. Anonymkode: 1d081...356 Atter en gang dette er jo bare tull! Datingsider uansett hva de heter handler bare om "første kontakt" Så treffes man uansett arena og må bli bedre kjent(date) og det er da det gjelder. Om man treffes på byen, eller på sukker betyr ikke noe. Det er fra første kontakt til man blir bedre kjent som avgjør det hele. Bare sitte på en datingside og "chatte" blir helt feil. Treffes og så ta relasjonen derfra. Akkurat det samme på byen eller blant venner. Man treffes og så tar man det videre derfra. Det kan lykkes eller mislykkes, det finnes ikke noen garanti uansett arena. Det er det som skjer etter første treff og dating derfra som avgjør alt. 1
Rosakatt Skrevet 1. september 2023 #13 Skrevet 1. september 2023 (endret) Antiviruset skrev (1 time siden): Atter en gang dette er jo bare tull! Datingsider uansett hva de heter handler bare om "første kontakt" Så treffes man uansett arena og må bli bedre kjent(date) og det er da det gjelder. Om man treffes på byen, eller på sukker betyr ikke noe. Det er fra første kontakt til man blir bedre kjent som avgjør det hele. Bare sitte på en datingside og "chatte" blir helt feil. Treffes og så ta relasjonen derfra. Akkurat det samme på byen eller blant venner. Man treffes og så tar man det videre derfra. Det kan lykkes eller mislykkes, det finnes ikke noen garanti uansett arena. Det er det som skjer etter første treff og dating derfra som avgjør alt. Problemet er jo at mange ikke får noen treff ut av app, så det er greit for dem å høre at det går å møte folk på sosiale ansikt til ansikt arenaer også. Endret 1. september 2023 av Rosakatt 1
Antiviruset Skrevet 1. september 2023 #14 Skrevet 1. september 2023 Rosakatt skrev (23 minutter siden): Problemet er jo at mange ikke får noen treff ut av app, så det er greit for dem å høre at det går å møte folk på sosiale ansikt til ansikt arenaer også. Helt greit, men de som ikke klarer å treffe noen i en "app" klarer det neppe å få en kontakt på ansikt til ansikt arenaer heller. For dette henger sammen! Da er det noe grunnleggende bak dette som gjør at man ikke klarer å få den kontakten uavhengig av arenaen. De som klarer å dra dater på "apper" klarer det også ute på "live arenaer" . Med datingsider bare øker man utvalget og det her hele poenget. Maksimerer sjansen for å finne den rette.
Rosakatt Skrevet 1. september 2023 #15 Skrevet 1. september 2023 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Helt greit, men de som ikke klarer å treffe noen i en "app" klarer det neppe å få en kontakt på ansikt til ansikt arenaer heller. For dette henger sammen! Da er det noe grunnleggende bak dette som gjør at man ikke klarer å få den kontakten uavhengig av arenaen. De som klarer å dra dater på "apper" klarer det også ute på "live arenaer" . Med datingsider bare øker man utvalget og det her hele poenget. Maksimerer sjansen for å finne den rette. Så koselig, skal du ta ifra dem som sliter med dating alt håp eller? Syns de burde prøve seg ute før de gir opp alt, mange som ikke befinner seg på app så de ikke kan møte dem der inne uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #16 Skrevet 1. september 2023 Tinder er nok den beste, først og fremst fordi det er der brukerne er. Jo mindre bostedet ditt er, jo mindre sannsynlig er det at du finner kritisk masse av brukere på Bumble, Happn eller Hinge. Anonymkode: ccddd...3ea
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #17 Skrevet 2. september 2023 Antiviruset skrev (15 timer siden): Atter en gang dette er jo bare tull! Datingsider uansett hva de heter handler bare om "første kontakt" Så treffes man uansett arena og må bli bedre kjent(date) og det er da det gjelder. Om man treffes på byen, eller på sukker betyr ikke noe. Det er fra første kontakt til man blir bedre kjent som avgjør det hele. Bare sitte på en datingside og "chatte" blir helt feil. Treffes og så ta relasjonen derfra. Akkurat det samme på byen eller blant venner. Man treffes og så tar man det videre derfra. Det kan lykkes eller mislykkes, det finnes ikke noen garanti uansett arena. Det er det som skjer etter første treff og dating derfra som avgjør alt. Huh? Min erfaring med Tinder vs det virkelige liv er bare tull? For meg så funker ikke Tinder som «en første kontakt». Jeg får ikke lyst til å treffe noen basert på en Tinderprofil. Her ute i den virkelige verden ser eller treffer jeg folk jeg syntes er pene. Eller virker interessante nesten daglig. Jeg har virkelig ingen problem med å treffe folk, date etc. Den første kontakten med et menneske man møter fysisk, kan på ingen måte sammenlignes med den første kontakten virtuelt basert på et bilde og skriving. Om du mener det ikke spiller noen rolle, så har du virkelig mye å lære om kommunikasjon. Spesielt den non verbale. Men med Tinder har jeg aldri truffet noen, og chatting er helt uinteressant. Så for meg, så er Tinder ubrukelig. Anonymkode: 1d081...356
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #18 Skrevet 2. september 2023 Antiviruset skrev (13 timer siden): Helt greit, men de som ikke klarer å treffe noen i en "app" klarer det neppe å få en kontakt på ansikt til ansikt arenaer heller. Feil. Det er motsatt. Det er langt lettere «ansikt til ansikt». Dette kan ikke sammenlignes med en app. Det er langt lettere å selektere her i den virkelige verden. Poenget er ikke at man ikke «klarer» å lande en date på Tinder. Poenget er at det er ingen man ser som en potensiel date basert på en virtuel profil. Jeg har datet alt fra kollega, student på kullet, igjennom felles venner, folk jeg har møtt på trikken, på butikken, på kafé, på konsert, på reiser osv osv. Hun som er min samboer i dag møtte jeg på luftetur med hunden. Å møte folk er lett om man er en normal, oppegående person. Anonymkode: 1d081...356 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå