Gå til innhold

Christikalstrup


Hannah987

Anbefalte innlegg

Flere som syntes Christi er ekstremt kjedelig? 
ALLE og jeg mener ALLE bildene hennes er av hennes høyre side av fjeset, kjedelige farger og 2-3 måter å står på som er forskjellig. 
 

Blir litt for dumt å være så A4, og klarer ikke forstå hvem som syntes hun er interessant ? JA bildene er jo fine men……. Hva gir de egentlig ? Nada. Utrolig kjedelig «influenser» spør du meg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg syns instaen hennes er kjedelig og derfor følger jeg henne ikke 😊 problem løst 👌

Når det er sagt virker hun som en FANTASTISK venninne som alltid disker opp noe godt og virker å stille opp for de rundt seg.

Ser nå at hun har en del følgere så noe gjør hun jo riktig, det bare treffer ikke akkurat meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeea skrev (3 timer siden):

Ja, jeg syns instaen hennes er kjedelig og derfor følger jeg henne ikke 😊 problem løst 👌

Når det er sagt virker hun som en FANTASTISK venninne som alltid disker opp noe godt og virker å stille opp for de rundt seg.

Ser nå at hun har en del følgere så noe gjør hun jo riktig, det bare treffer ikke akkurat meg 😊

Ja sant. Tviler ikke på at hun ikke er noen god venninne! MEN bildene av seg selv er alltid samme vinkel, samme måte å stå på, hvit beige eller silke morgenkåpa. Blir så ekstremt tilgjort og falskt 🤔 syntes det er rart man gjør ser så til på nettet. But as you say, not mine cup of tea. Følger heller heller ikke, men stusset på antallet følgere hun faktisk har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å følge henne! Hun gir meg en skikkelig feel good energy🥰 Virker som en supersøt jente❤️ Jeg elsker estetikken i feeden hennes🤗 

Jeg kommer aldri til å slutte å synes at det er rart at folk oppretter tråder bare for å fortelle noe negativt om andre mennesker- holder det ikke bare å tenke dette for seg selv og så gå videre?🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moncabang skrev (15 timer siden):

Jeg elsker å følge henne! Hun gir meg en skikkelig feel good energy🥰 Virker som en supersøt jente❤️ Jeg elsker estetikken i feeden hennes🤗 

Jeg kommer aldri til å slutte å synes at det er rart at folk oppretter tråder bare for å fortelle noe negativt om andre mennesker- holder det ikke bare å tenke dette for seg selv og så gå videre?🤔 

 

Jeg mener faktisk at det må de tåle når de velger å være en offentlig person, en såkalt influencer. De kan ikke forvente å kun få ros og heiarop, de må også tåle at andre har meninger om dem som ikke nødvendigvis er positive. De har faktisk selv valgt å være offentlige og dele stort og smått fra livet sitt. (Nå snakker jeg generelt og ikke spesifikt om denne personen).

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah987 skrev (På 31.8.2023 den 19.05):

Flere som syntes Christi er ekstremt kjedelig? 
ALLE og jeg mener ALLE bildene hennes er av hennes høyre side av fjeset, kjedelige farger og 2-3 måter å står på som er forskjellig. 
 

Blir litt for dumt å være så A4, og klarer ikke forstå hvem som syntes hun er interessant ? JA bildene er jo fine men……. Hva gir de egentlig ? Nada. Utrolig kjedelig «influenser» spør du meg 

Hvorfor gidder du egentlig å bruke tid på en person da, hvis du mener at denne personen er kjedelig?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StinkySocks skrev (19 timer siden):

Hvorfor gidder du egentlig å bruke tid på en person da, hvis du mener at denne personen er kjedelig?? 

Bruker egentlig ikke så mye tid på henne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør ikke for å være frekk eller nedlatende - men hva har skjedd med leppen/munnen hennes, regner med det er medfødt?😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...