Tiuren Skrevet 31. august 2023 #21 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er vanligst, at noen drar rasistkortet, eller at noen blir utsatt for rasisme? Jeg tipper det er 100 rasistiske handlinger for hver gang noen drar rasismekortet. Anonymkode: be802...455 For å bruke dine egne ord; Bevis det. Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 31. august 2023 av Perelandra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #22 Del Skrevet 31. august 2023 Det er ikke mine ord, men her er en artikkel om skepsisen til muslimske innvandrere. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/na-ma-vi-snart-vage-a-si-hvem-de-kriminelle-er/o/5-95-1293438 Anonymkode: 28791...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #23 Del Skrevet 31. august 2023 37 minutter siden, Tiuren said: For å bruke dine egne ord; Bevis det. Jeg trenger ikke bevise hva jeg trur. Det er min mening. Jeg er forsiktig med hvordan jeg ordlegger med. Jeg skrev "trur" fordi det bare er synsing. Personen jeg siterte og ba bevise noe kom med konkrete påstander, ikke meninger. Anonymkode: be802...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #24 Del Skrevet 31. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trenger ikke bevise hva jeg trur. Det er min mening. Jeg er forsiktig med hvordan jeg ordlegger med. Jeg skrev "trur" fordi det bare er synsing. Personen jeg siterte og ba bevise noe kom med konkrete påstander, ikke meninger. Anonymkode: be802...455 Beklager. "Jeg tipper", ikke "Jeg trur". Effekten er det samme. Anonymkode: be802...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 31. august 2023 #25 Del Skrevet 31. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager. "Jeg tipper", ikke "Jeg trur". Effekten er det samme. Anonymkode: be802...455 "Jeg trur"="Jeg tipper"="jeg synser"="Jeg har ikke peiling."..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #26 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke mine ord, men her er en artikkel om skepsisen til muslimske innvandrere. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/na-ma-vi-snart-vage-a-si-hvem-de-kriminelle-er/o/5-95-1293438 Anonymkode: 28791...860 Denne var vel ikke dårlig? Ingen reklame for rasisme dette. Personen prøver å være objektiv med et fugleperspektiv, synes vedkommende lykkes med det også. Men i noens verden er vel denne forfatteren både rasist, nazist og det som verre er.. Anonymkode: 15c8b...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #27 Del Skrevet 31. august 2023 Ingen tør å si høyt at det er alt for mange i Norge som kommer fra MENA-land. Som har navn du ikke kan uttale, snakker elendig eller dårlig norsk, og ikke minst som flyr rundt med kniv og delaer narkotiske stoffer. Dette er virkeligheten som aldri blir sagt av noen som har tilgang til mikrofon. De få som antyder noe av dette, blir stemplet gale nazister. Så det er best å ikke si noe som helst. Ytringsfrihet gjelder kun for begrensede områder, bestemt av myndighetene. Anonymkode: 14554...9ab 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 31. august 2023 #28 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er ikke mine ord, men her er en artikkel om skepsisen til muslimske innvandrere. https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/na-ma-vi-snart-vage-a-si-hvem-de-kriminelle-er/o/5-95-1293438 Anonymkode: 28791...860 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Denne var vel ikke dårlig? Ingen reklame for rasisme dette. Personen prøver å være objektiv med et fugleperspektiv, synes vedkommende lykkes med det også. Men i noens verden er vel denne forfatteren både rasist, nazist og det som verre er.. Anonymkode: 15c8b...09f Enig med deg, det bygger på fakta og statistikk. Anbefaler flere å lese dette. Det er viktig og alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #29 Del Skrevet 31. august 2023 1 hour ago, Tiuren said: "Jeg trur"="Jeg tipper"="jeg synser"="Jeg har ikke peiling."..... Ja, nettopp. Aldri påstått noe annet. Anonymkode: be802...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 31. august 2023 #30 Del Skrevet 31. august 2023 2 hours ago, Helene said: Jeg er for innvandring, asylsøkere, flyktninger, for de som trenger det. Helt uten begrensning på antall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #31 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg har bodd i Oslo en stund nå, og det er skremmende å se hvor mye kriminalitet som skjer her. Det er ikke til å skyve under en stol at når hver utenlandske kvinne føder dobbelt så mange barn som etniske norske, så er det ikke mange tiår før vi ikke er Nordmenn i Norge lengre. Jeg er ikke totalt imot innvandring, men Norge må slutte å tro at de kan redde hele verden ved å stable folk inni vårt lille areal og folketall. Anonymkode: 8ef16...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #32 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stopp all invadring bortsett fra Ukraina. Anonymkode: 3b70f...dc6 Fordi…? Anonymkode: ef28f...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #33 Del Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har bodd i Oslo en stund nå, og det er skremmende å se hvor mye kriminalitet som skjer her. Det er ikke til å skyve under en stol at når hver utenlandske kvinne føder dobbelt så mange barn som etniske norske, så er det ikke mange tiår før vi ikke er Nordmenn i Norge lengre. Jeg er ikke totalt imot innvandring, men Norge må slutte å tro at de kan redde hele verden ved å stable folk inni vårt lille areal og folketall. Anonymkode: 8ef16...dc6 Ikke «utenlandske kvinner», men muslimer. Det er ikke tyskere eller spanjoler som føder dobbelt så mange barn. Anonymkode: ef28f...7e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #34 Del Skrevet 31. august 2023 A-hunter skrev (3 timer siden): Hvis nordmenn er negativt innstilt til muslimsk innvandring viser de det ihvertfall ikke ved valg - som er den eneste måten å faktisk ytre seg med litt tyngde på. 97% av velgerne stemmer for fortsatt hodeløs innvandring - helt uavhengig av avreiseland og religion. Innvandring er alltid et IKKE-tema ved valg. Det forties. Innvandring kan ikke diskuteres, den skal bare fortsette, til det er for sent. Den som tier samtykker, heter det. Politikerne er luringer, alle later som at de ikke legger merke til knivstikking, ran, voldtekter og alle merkelige mennesker som snart er over alt. Masseinnvandring inn bakdøra er tidenes største politiske demokratiske bedrageri. Anonymkode: 14554...9ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. august 2023 #35 Del Skrevet 31. august 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innhold, tull og spam, og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #36 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 17.03): Stopp all invadring bortsett fra Ukraina. Anonymkode: 3b70f...dc6 Nei, Norge trenger arbeidskraft fra europa. Innvandringen som flertallet av nordmenn støtter vil fortsette. Anonymkode: 0043d...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 3. september 2023 #37 Del Skrevet 3. september 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Nei, Norge trenger arbeidskraft fra europa. Innvandringen som flertallet av nordmenn støtter vil fortsette. Anonymkode: 0043d...5a5 "innvandringen som flertallet av nordmenn støtter" er innvandring av integrerbare mennesker. De som setter krav til seg selv og bidrar i fellesskapet. Veldig mange er dessverre ikke villige til å integrere seg, og det går ut over resten. Det går ut over de innvandrerne som er integrerbare, ved at de blir stigmatisert. Det går ut over uføre/eldre/syke og andre som trenger hjelp da det faktisk er mindre ressurser å fordele på disse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #38 Del Skrevet 3. september 2023 Innvandring med god integrering, ja. Jeg kjenner flere innvandrere som er bedre skikket enn enkelte nordmenn. Anonymkode: fc384...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #39 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 16.54): Ingen liker innvandring fra muslimske land. Anonymkode: b02a5...00d Innvandring fra muslimske land har berika omgangskretsen min i mange år. Anonymkode: 02024...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 3. september 2023 #40 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Innvandring fra muslimske land har berika omgangskretsen min i mange år. Anonymkode: 02024...7a7 Hvordan? Med "eksotisk mat" eller med verdiskapning? Ja, jeg kjenner veldig flotte mennesker fra muslimske land. Flotte, ansvarlige mennesker som er godt integrerte. Men jeg ser alt for mye av det motsatte og, og de tror jeg ikke flertallet ønsker velkommen til å spise "vår felles kake". Endret 3. september 2023 av Tiuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå