Gå til innhold

Nordmenn er positive til innvandring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De aller aller fleste nordmenn er positive til innvandring. All form for innvandring.

Bare ikke fra muslimske land.

Det er den store elefanten i rommet. Noen må si det som det er.

Anonymkode: 8816c...923

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen liker innvandring fra muslimske land. 

Anonymkode: b02a5...00d

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke det . De tør bare ikke si det høyt , for da blir man stemplet som rasist og det som verre er .
Den store elefanten i rommet er nok at man ønsker en stopp i innvandringen og at mange flere blir sendt tilbake , spesielt de som begår vold og kriminalitet.

Anonymkode: d9544...dc7

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker det kommer kvinner fra muslimske land. Eneste problemet mitt med invadring fra muslimske land er at de er menn. Kvinnene blir ikke sendt. Hadde det vært 50/50 hadde jeg også syntes det er greit. Men nei, det kommer unge menn. For meg blir det merkelig at kun menn trenger en ting. 

Anonymkode: a42f2...511

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopp all invadring bortsett fra Ukraina. 

Anonymkode: 3b70f...dc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

De aller aller fleste nordmenn er positive til innvandring. All form for innvandring.

Bare ikke fra muslimske land.

Det er den store elefanten i rommet. Noen må si det som det er.

Anonymkode: 8816c...923

Dokumentasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Ytre seg negativt om innvandring?

- Tror det er mange som ikke tør.

- Fordekt ærlighet = politisk korrekthet.

- "tankene mine får du aldri."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg foretrekker det kommer kvinner fra muslimske land. Eneste problemet mitt med invadring fra muslimske land er at de er menn. Kvinnene blir ikke sendt. Hadde det vært 50/50 hadde jeg også syntes det er greit. Men nei, det kommer unge menn. For meg blir det merkelig at kun menn trenger en ting. 

Anonymkode: a42f2...511

Ja, det er merkelig hvordan det kun er 50% av befolkningen som trenger å flykte... 

Men det kommer faktisk familier og, men de er oftere reelle flyktninger. Og flyktninger skulle bare unntaksvis gis statsborgerskap, de kan godt ha rettigheter tilsvarende hva en norsk statsborger har, men en flyktning må kunne returnere(s). 

Anonymkode: 1b670...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgekarjol skrev (13 minutter siden):

Dokumentasjon?

Det er nok vanskelig å dokumentere noe som ikke er lov å snakke om. 

Anonymkode: 28791...860

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er merkelig hvordan det kun er 50% av befolkningen som trenger å flykte... 

Men det kommer faktisk familier og, men de er oftere reelle flyktninger. Og flyktninger skulle bare unntaksvis gis statsborgerskap, de kan godt ha rettigheter tilsvarende hva en norsk statsborger har, men en flyktning må kunne returnere(s). 

Anonymkode: 1b670...1db

Ja flyktninger burde kunne returneres når grunnen de flyktet fra er opphørt. Men igjen, det får være en grense på hvor mange år man kan anses som flyktning også, for opphører ikke situasjonen man flyktet fra, så bør man kunne opprettholde et normalt liv i la det man bor i.  Forstår slik politikk er vanskelig. Og meget glad jeg ikke innhar en slik jobb.

 

Anonymkode: a42f2...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandring fra veldig forskjellige kulturer, områder i krig og unge uetablerte menn er alle problematisk.

Når dette i tillegg er en kultur som tildels ser USA og vesten som en fiende så er det ekstra vanskelig.

Anonymkode: df22c...d9d

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Innvandring fra veldig forskjellige kulturer, områder i krig og unge uetablerte menn er alle problematisk.

Når dette i tillegg er en kultur som tildels ser USA og vesten som en fiende så er det ekstra vanskelig.

Anonymkode: df22c...d9d

At de ser usa som fiende av Europa er vel det eneste oppegående ved dem. 

Anonymkode: 9fd47...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja flyktninger burde kunne returneres når grunnen de flyktet fra er opphørt. Men igjen, det får være en grense på hvor mange år man kan anses som flyktning også, for opphører ikke situasjonen man flyktet fra, så bør man kunne opprettholde et normalt liv i la det man bor i.  Forstår slik politikk er vanskelig. Og meget glad jeg ikke innhar en slik jobb.

 

Anonymkode: a42f2...511

Man kan få rettigheter til utdanning og jobb, og alt annet som følger med, men fortsatt ikke statsborgerskap. Jeg skjønner at det vil være belastende å ikke "få en ny start", men muligens det å vise til en ny start (utenfor NAV) kan være det som kvalifiserer? 

Anonymkode: 1b670...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ekstremt positiv, i hvert fall.

Dere kan fornekte sannheten så mye dere vil, men innvandringsmotstandere er i mindretall.

Anonymkode: be802...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan umulig være positiv til innvandring, vi får jo både lese (her) og høre alle andre steder at nordmenn er fryktelig rasistiske.

Anonymkode: 84301...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis nordmenn er negativt innstilt til muslimsk innvandring viser de det ihvertfall ikke ved valg - som er den eneste måten å faktisk ytre seg med litt tyngde på.

97% av velgerne stemmer for fortsatt hodeløs innvandring - helt uavhengig av avreiseland og religion.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å sitere Ellings motto og mentalitet, hva skal man med landegrenser hvis folk skal drive å krysse de hele tiden?

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for innvandring, asylsøkere, flyktninger, for de som trenger det. Selvfølgelig finnes der råtne personer som prøver å ødelegge. Helt normalt. 

Endret av Helene
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de drar rasist kortet før man rekker å blunke.

Hadde aldri ansatt en innvandrer pga det.

Alle må vaske en do en gang iblandt ellee bære ut søppel fordi det er fult i dunken. 

Eller anbet forefallende.

Anonymkode: 012f1...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Og de drar rasist kortet før man rekker å blunke.

Hadde aldri ansatt en innvandrer pga det.

Alle må vaske en do en gang iblandt ellee bære ut søppel fordi det er fult i dunken. 

Eller anbet forefallende.

Anonymkode: 012f1...b0c

Hva er vanligst, at noen drar rasistkortet, eller at noen blir utsatt for rasisme?

Jeg tipper det er 100 rasistiske handlinger for hver gang noen drar rasismekortet.

Anonymkode: be802...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...