AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #61 Del Skrevet 4. september 2023 Anonymkode: 22831...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #62 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den eneste oppmerksomheten jeg får på datingapper og lignende er fra kvinner som er 15 år eldre enn meg, og som ikke finnes interessante for meg. Så jeg droppet Tinder, og forbereder meg heller på å være alene. Anonymkode: 6510b...016 Hvor gammel er du da? Anonymkode: 0ed67...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #63 Del Skrevet 4. september 2023 For ca 5-6 år siden (da tinder fortsatt var relativt ukjent og ikke like utbredt i Norge), kunne jeg få opp til 20 matcher per dag! Jeg møtte flere damer og følte faktisk at tinder var en utrolig god app. De siste årene har tinder gått mer over til å være en trynefaktor-app. Dersom en mann er en "7er" eller lavere, kan man like godt bare slette tinder med mindre man har utrolig flaks. De fleste damene går kun etter de med best tryne, ingenting annet betyr noe. Harde sannheten, og ikke minst utrolig trist. Skulle ønske damene på tinder var litt mer åpne og rasjonelle, og ikke bare sveipe ja på menn som er langt over deres liga utseendemessig. Av 100 matcher, er det kanskje 4 eller 5 som faktisk er interessert i å bli bedre kjent med meg. Resten svarer ikke på et hei eller ender opp med å ghoste, noe som majoriteten av damene gjør på tinder, fordi de har matchet med noen "bedre". Anonymkode: 7df68...21c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 4. september 2023 #64 Del Skrevet 4. september 2023 Veldig pussig at man skylder på kvinner framfor å se på seg selv og metodene sine. Dere er på feil arena, og dere forholder dere ikke til hva kvinner ønsker seg av en partner. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #65 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For ca 5-6 år siden (da tinder fortsatt var relativt ukjent og ikke like utbredt i Norge), kunne jeg få opp til 20 matcher per dag! Jeg møtte flere damer og følte faktisk at tinder var en utrolig god app. De siste årene har tinder gått mer over til å være en trynefaktor-app. Dersom en mann er en "7er" eller lavere, kan man like godt bare slette tinder med mindre man har utrolig flaks. De fleste damene går kun etter de med best tryne, ingenting annet betyr noe. Harde sannheten, og ikke minst utrolig trist. Skulle ønske damene på tinder var litt mer åpne og rasjonelle, og ikke bare sveipe ja på menn som er langt over deres liga utseendemessig. Av 100 matcher, er det kanskje 4 eller 5 som faktisk er interessert i å bli bedre kjent med meg. Resten svarer ikke på et hei eller ender opp med å ghoste, noe som majoriteten av damene gjør på tinder, fordi de har matchet med noen "bedre". Anonymkode: 7df68...21c Har du endret deg noe over disse årene? Sviper du på samme type damer? Har du brukt tinder som en ligge app i over 5 år, å blir kjennt igjen som useriøs for dem som vil mer? Benekter ikke at utsendepresset har økt i takt med filterbruk blandt privatfolk og økning i plastiske operasjoner, men mye kan spille inn. Det kan også være at folk er mer demotiverte på å møte noen. Noen kan også være falske profiler. Anonymkode: 8706b...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #66 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ehm ... dine generaliseringer er dessverre ikke passende for alle menn. Beklager å måtte skuffe deg. Anonymkode: 6510b...016 99% av mine matcher så. Har mange hundre. Anonymkode: 6e817...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #67 Del Skrevet 4. september 2023 Fikk en match på en hel måned.. Du må være ganske så kjekk for og få match på tinder for og si det sånn.. Se på youtube, av menn som lager tinder videoer, dem er muskulante gutter, sterke og får tinder matcher hele tidenn. så tar du en fyr som er helt normal, får aldri likes. Anonymkode: 5ee0e...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #68 Del Skrevet 4. september 2023 37 minutter siden, AnonymBruker said: 99% av mine matcher så. Har mange hundre. Anonymkode: 6e817...254 Hva dine matcher liker og tenner på aner jeg virkelig ikke, men selv om de gjør og sier som de gjør, så betyr ikke det at andre menn gjør det samme, som var litt av poenget mitt. Anonymkode: 6510b...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UpNorthSerenity Skrevet 4. september 2023 #69 Del Skrevet 4. september 2023 Kvinne her. I kategorien 45+. Ser etter et seriøst forhold. Har prøvd Tinder, opptil flere ganger. Klarer ikke å like noen ut fra kun bilder. Det må være en profiltekst. Alle uten profiltekst sveipes bort. Tekst viser at du er seriøs. At du har tenkt over hva du ønsker deg og ser etter. Mange menn på Tinder aaaaner ikke hva de gjør der, virker det som. Til og med de i min aldersgruppe 45-58. Skriver han at han ser etter en kjæreste. At gode verdier er viktig. Humor. Pluss pluss. Da våkner jeg. Har han bilder med et godt og varmt smil som når øynene. Da kan det hende jeg sveiper riktig vei. Har ingenting å si om han ikke har hår. Som nevnt over her. At han viser med profiltekst at han kan kommunisere. Det å fortelle litt om seg og hva man ønsker seg er viktig. Bilde og profiltekst, ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #70 Del Skrevet 4. september 2023 Dating på den verdensomspennende veven er ikke lett nei. Det var vanskelig før i tiden også. Anonymkode: 0d976...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 4. september 2023 #71 Del Skrevet 4. september 2023 Helene skrev (7 timer siden): Jeg har bare en god hverdag. Jeg er overhodet ikke trangsynt. Jeg vet at der finnes gode menn der ute. Jeg er bare ikke klar selv nå. Jeg tror mange er fornøyd etter å ha hatt et langt samliv bak seg med barn og hele pakka. Det er sikkert deilig å bare ta hensyn til seg selv til slutt, men det blir kanskje litt seigt å gå gjennom hele livet alene uten å oppleve verken gjensidig forelskelse, kjærlighet eller barn. Det er tross alt en ganske stor ting å gå glipp av selv om det er mye styr også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #72 Del Skrevet 4. september 2023 Denne tråden er jo stappfull av usanne påstander fra menn om hvorfor de sliter på Tinder. Nei, det er ikke hår eller høyde eller at dere ikke er en av "topp 20%" menn. Se dere rundt, a. Kvinner finner seg mannlige kjærester i alle slags utgaver. Å skylde på noe du ikke kan gjøre noe med og enten åpenlyst eller subtilt være sinna på kvinner fordi de er så kreste og overlegne, er umodent og VELDIG usjarmerende. Og wtf liksom, hva forventer trådstarter etter én mnd på Tinder? Det er ikke en butikk med enormt utvalg hvor du er garantert å finne noen, i hvertfall ikke så raskt. Du mangler tålmodighet TS, og du må begynne å skjønne at du må gjøre en innsats. Hva du ønsker deg kommer ikke helt av seg selv. Å bare ha en profil på tinder og tro du har dame neste uke er ikke veien å gå. Anonymkode: f7a7f...7f5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #73 Del Skrevet 4. september 2023 Det er mest sannsynlig bildene dine som ikke er bra nok, og ikke gir det riktige førsteinntrykket. Dette i sammenheng med hva du evnt har i bio. Veninner som kjenner deg fra før vil ikke kunne gi deg et bra svar ang tinder-profilen din. Jeg tok en bildepakke for en stund siden og da var det ukjente jenter som satt og vurderte seg frem til de beste bildenenav meg, og disse bildene var helt anderledes en hva jeg tenkte var det som funket. Jenter tenker helt anderledes en menn, og vi menn tar feil ang hva vi tror jenter ser etter. Før jeg tok de bildene fikk jeg lite med matcher, noe her og der. Med de nye så var det natt og dag. Jeg er middels kjekk, men er over 190 da. Høyde teller nok en del, men det hjalp som sagt ikke noe særlig med den gamle profilen. Men.. om vi skal bli litt filosofiske på slutten her. Du vil mest sannsynlig ikke bli lykkeligere av masse matcher. Da dukker det opp et nytt paradoks, at du får for mange valg og ingen av valgene virker bra. Anonymkode: 440b0...41f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #74 Del Skrevet 5. september 2023 On 8/31/2023 at 7:29 PM, AnonymBruker said: Hvorfor finner du ikke en kjæreste med 7 match? Flere dates på en måned enn jeg går på hvis du får møtt alle. Hvor mange skal du ha? Anonymkode: cec5f...a08 Statistikken tilsier vel så vidt jeg husker at man i snitt må ha ca. 50 matcher for å finne en date, så for de aller fleste er 7 for lite. Selv har jeg aldri fått så mange som 7 matcher på samme registrering, og de aller fleste kvinner har sannsynligvis sveipet feil og svarer ikke uansett. Jeg er for øvrig over 190 og har hår (ser andre menn uffe seg over mangel på dette), skriver litt om meg selv og er åpen om at jeg ser etter noe seriøst. Gjør det altså minst dårlig som menn flest jeg også. Har alt man kunne ønske seg bortsett fra kjæreste. On 9/4/2023 at 10:29 AM, AnonymBruker said: Ikke noe rart dere menn sliter. Dere tar ikke kontakt, sveiper alle til venstre. Om det blir match, skriver dere ikke. Jeg som kvinne skriver alltid. Men dere klarer ikke å holde kontakten. Dere klarer ikke å holde en spennende dialog. Dere sveiper videre, uten å finne ut om denne dere allerede chatter med. Så slutt å sutre! Anonymkode: 6e817...254 Jeg opplever at kvinner er slik. Jeg sveiper svært få til høyre, skriver alltid ved match og tar alltid alt av initiativ. Flertallet svarer ikke, og jeg har aldri opplevd kvinner som skriver først. Anonymkode: 5975d...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 5. september 2023 #75 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 23.19): "Fjellmannover190" da 😄 Da er du over 190 høy antar jeg, så da kan du jo fort være en av de som har sjans. Anonymkode: c32ed...f14 🤣 kanskje jeg skulle kalt meg bymann190 jeg da 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #76 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 16.41): Jeg har hørt at det er mye vanskeligere for menn på tinder, på grunn av 80/20 regelen. Mao 80 prosent av kvinner går for rundt 20 prosent av menn. Det virker også som om majoritet av kvinner har veldig lik smak. Ansiktstrekk, hår, øyne, vekt. Kanskje smaken har blitt likere siden de er vokst opp med amerikansk media. Jeg har fått 7 matcher på ca 1 mnd. Jeg har vært litt kresen, med at jeg ikke har likt de største damene og rett og slett mest skremmende ansiktene 😨 Så har 6 likes i tillegg. Jeg har lagt ned en del arbeid. Har tatt ulike bilder, men det funker ikke. Du finner IKKE en kjæreste med bare 7 matcher. Da må du opp i et ganske høyt antall. Andre menn her som sliter med det samme? Jeg forstår atnjeg nok må bedre meg selv ganske kraftig for å kunne ha litt suksess på tinder. Anonymkode: a7d9a...ff5 Tenker ca 90% av menn på tinder sliter i større, eller mindre grad. Anonymkode: 39c56...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #77 Del Skrevet 6. september 2023 Også må menn slutte å ha bilder med solbriller. Men enig med det mange skriver, jeg matcher med mange, men få skriver. Derfor sier jeg alltid hei og om han ikke svarer er det unmatch etter en dag. Anonymkode: 1715b...9c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #78 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg føler med dere, det høres røft ut å ikke få responsen man ønsker. Man må ikke være dødskjekk eller vp for å ha suksess på tinder, Men man må være vittig og varm. Jeg hører mange menn snakke om at for å vise det så må kvinner først matche med dere for å gi dere "en sjanse". I call bullshit. Man kan fint få frem slikt i profilen gjennom bildene og teksten. Man må bare drite i å skrive "har alt på stell" "glad i å være aktiv" og heller bruke plassen til å være morsom og invitere til noe som faktisk er innbydende og personlig. (Skriver under på kommentaren om at menn må droppe solbriller. Man må se øyne. Menns utseende varierer ikke nok(med unntak av vekt/høyde) til at dere har råd til å ikke vise øyne/ansiktet sitt i sin helhet. I tillegg er gjerne solvrillebildene kombinert med stoneface fordi man da ser "kul" ut. Ugh, man klarer ikke skille a fra b fra c) Anonymkode: 5e517...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #79 Del Skrevet 6. september 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Men enig med det mange skriver, jeg matcher med mange, men få skriver. Derfor sier jeg alltid hei og om han ikke svarer er det unmatch etter en dag. Men dette har jo ikke noe med tema i denne tråden å gjøre. Du blir altså avvist av menn du har lyst på, som mest sannsynlig er veldig populære og kan velge og vrake. Som er en av de få som får alle likesene av damer på Tinder. Problemet til vanlige menn er som nevnt igjen og igjen å få likes. Uten dette er det ikke mulig å skrive noen meldinger, møte noen, nada. Slutt å lat som at mennene dere blir avvist av er de samme som sier de ikke får likes på tinder, dere vet veldig godt at dette er andre menn. Anonymkode: c32ed...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #80 Del Skrevet 6. september 2023 Tinder er vanskelig for kvinner også, bare ikke på samme måte. Jeg får mange matcher og har over 1000 likes ( 4 mnd på tinder), er en helt vanlig dame på 40+. Men hjelper lite når matchene a) enten bare er ute etter sex, b) ikke svarer på melding, c) ikke klarer å holde i gang en samtale, d) ikke er den samme på bilder og chat som i virkeligheten når man møtes. Jeg kjenner jeg blir litt kynisk av hele greia, men prøver å ha ett åpent sinn. poenget var vel at antall match og likes er lite relevant. Kvalitet over kvantitet. Anonymkode: f3a83...d99 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå