Gå til innhold

Andre menn som sliter på tinder her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Fjellmannover190 said:

Jeg renner ikke over av matcher, men det blir en del chatting og noen møter

"Fjellmannover190" da 😄

Da er du over 190 høy antar jeg, så da kan du jo fort være en av de som har sjans.

Anonymkode: c32ed...f14

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lett for kvinner flest heller. 
Tinder er en lekeplass for vakre mennesker. 

Anonymkode: 2c013...3d7

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder og lignende apper er laget for tradisjonelt attraktive mennesker. Hele konseptet er at man matcher med de man synes ser attraktiv ut, også finner man ut om personligheten er en match senere. Poenget mitt: om du ikke er kjekkere enn gjennomsnittet burde du satse på å møte folk på en annen arena. 

• Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 matcher på en måned er ganske bra, om dette er damer det er verdt å matche med. Bør egentlig ikke forvente mer enn det. 

Kanskje du får skrevet med et par av disse, kanskje du kommer deg på date med en av dem.

De fleste menn sliter på Tinder, jeg også. Det handler litt om meg og mye om et dysfunksjonelt marked. Man må gjerne sikte nedover om man skal ha noen sjanse, men kan naturligvis ha flaks.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (8 minutter siden):

Tinder og lignende apper er laget for tradisjonelt attraktive mennesker. Hele konseptet er at man matcher med de man synes ser attraktiv ut, også finner man ut om personligheten er en match senere. Poenget mitt: om du ikke er kjekkere enn gjennomsnittet burde du satse på å møte folk på en annen arena. 

Uenig i dette. Man har svært lite å tape på å være på Tinder som middels eller under middels attraktiv mann.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norw skrev (13 minutter siden):

Uenig i dette. Man har svært lite å tape på å være på Tinder som middels eller under middels attraktiv mann.

Tja, man taper i det minste en del selvtillit og troen på seg sjæl.

Anonymkode: bc0d3...028

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er en knupp selv om du ikke føler deg som en 😊

Anonymkode: 8706b...433

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle er bra nok. Det finnes en kjæreste for absolutt alle. 

Anonymkode: 0ed67...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn sliter jo på tinder. Det er jo en usedvanlig kjent sak. Kvinner sliter ikke. Det faktisk slik at hvis en dame går på byen for å få seg pikk, så får hun pikk. Går en mann på byen for å få fitte, kan han bare glemme det. Så svart/hvitt er det. Alle vet det. Det er også derfor damer blir omtalt negativt når de ligger rundt, og ikke menn. 

Anonymkode: b4e80...501

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er nok individuelt. Går bra for meg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle menn sliter jo på tinder. Det er jo en usedvanlig kjent sak. Kvinner sliter ikke. Det faktisk slik at hvis en dame går på byen for å få seg pikk, så får hun pikk. Går en mann på byen for å få fitte, kan han bare glemme det. Så svart/hvitt er det. Alle vet det. Det er også derfor damer blir omtalt negativt når de ligger rundt, og ikke menn. 

Anonymkode: b4e80...501

Har aldri fått pikk på byen. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal tenke for mye på antall matcher. Kvinner er mye mer restrektive i forhold til hvem de liker på Tinder, så 7 likes for deg er omtrent som 100 likes til ei dame. Dvs at det er en ganske stor sjanse for at noen av de matchene du har fått faktisk kan bli til noe, om du gir det en reell sjanse. De som får veldig mange matcher ender gjerne opp med å aldri klare å velge. De tenker hele tiden at det kan dukke opp noe bedre. Og det er absolutt ingen fordel. Så gi de matchene du har fått en sjanse du.

Som kvinne gir jeg vel kanskje ut 7-10 likes i løpet av en mnd i de periodene jeg sveiper, så det blir ikke så mange matcher her heller. Og halvparten av de matchene jeg får svarer ikke på melding. Så det er ikke sånn at alle kvinner velter seg i matcher heller.

Anonymkode: c1d0a...398

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har aldri fått pikk på byen. 

Da har du vel ikke prøvd veldig hardt heller 

Anonymkode: 1f03c...c52

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ganske enkelt ikke en mann. Jeg ønsker en fredelig hverdag. Jeg ønsker ikke Tinder. Jeg ønsker å ha det godt i hverdagen. Jeg tror jeg har det nå. Har flyttet fra en mann etter 18 år. Jeg er meg. For første gang i livet, jeg leser bøker, jeg baker når jeg ønsker det. Jeg slipper rot. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Tinder, men konkluderte med at dette stedet ikke fungerer for meg. Jeg får ikke frem det som er mine styrker og jeg ender med å eksponere det som er mine svakheter. 

Jeg har passert 50 år og jeg har mistet håret. For svært mange kvinner er jeg dermed uaktuell. Dette er forhold jeg rett og slett ikke kan gjøre noe med, og jeg kan selvsagt ikke bløffe om det. Det er helt åpenbare fakta.

Alderen er ikke noe problem for de kvinner som er jevnaldrende, men det er bare en andel av Tinder-brukerne. Og av den andelen må man trekke fra de som synes menn skal ha håret i behold. Da er man nedpå en enda mindre rest-gruppe, og det er her man skal finne noen å få kontakt med.

Jeg er høy, 190, som trekker opp. Jeg er dessuten slank og litt trent, noe som trekker ytterligere opp. Men det er det ganske mange andre som er også, og som i tillegg er under 50 og som fortsatt har hår. Styrkene kompenserer ikke for svakhetene.

Alt som gjelder hvem man er, personligheten, er - på et tidlig stadium - noe man ikke får presentert. Førsteinntrykket avgjør høyre/venstre-sveipingen, og da har toget gått. Så kan man være så snill, morsom, lidenskapelig, lojal, ærlig og samfunnsinteressert man vil, for dette kommer frem først etter hvert, og er uansett bare påstander inntil videre. God økonomi, kulturelle interesser og stor pikk er selvsagt ikke noe man scorer på å skryte av, og i dag er uansett alle opptatt av helse, sex, mat og vin. 

Det er derfor jeg synes Tinder er så håpløs. Det er det overfladiske første inntrykket som trumfer alt. Jeg skjønner selvsagt at utseende er viktig. Jeg er også opptatt av det. Men siden det er kombinasjonen av utseende og mye annet som er det egentlig viktige, er det meningsløst når kun den ene delen av det blir avgjørende.

Jeg kjenner en kvinne, en del av yngre enn meg selv, som sier hun kun bruker Tinder for å sjekke opp kortvarige forbindelser i stedet for å gå ut. Hun sier hun har venninner som har det på samme måte. En grei måte å organisere sexlivet sitt på som single. Hvis dette er utbredt, er det ikke rart a mine erfaringer er slik de er. Men da blir det også feil å forholde seg til Tinder som et nettsted for å finne varige forhold. 

Det er slik jeg har konkludert og derfor hoppet jeg ganske raskt av.

Anonymkode: 1dabb...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Miranda Bailey skrev (14 timer siden):

Ikke enig der. Dvs mange har den holdningen som spiller på utseende. Men du har og de som skiller seg ut, og setter heller fokuset på hva de skriver i profilen, hvilke interesser de har på bildene, hva de liker osv.

Jeg falt for en slik mann. Han viste interessene sine på bildene. Og det han skrev vekket min nysgjerrighet. I dag er vi kjærester.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (1 time siden):

Jeg ønsker ganske enkelt ikke en mann. Jeg ønsker en fredelig hverdag. Jeg ønsker ikke Tinder. Jeg ønsker å ha det godt i hverdagen. Jeg tror jeg har det nå. Har flyttet fra en mann etter 18 år. Jeg er meg. For første gang i livet, jeg leser bøker, jeg baker når jeg ønsker det. Jeg slipper rot. 

Og dette er relevant i denne tråden fordi... ? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om målet er dater og evt en kjæreste, så anbefaler jeg å slette Tinder.

Mye lettere å treffe folk her i det virkelige liv😊

Anonymkode: 3f55b...2ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om målet er dater og evt en kjæreste, så anbefaler jeg å slette Tinder.

Mye lettere å treffe folk her i det virkelige liv😊

Anonymkode: 3f55b...2ad

Fant meg kjæreste på tinder ganske kjapt jeg 😉 Drømmedama faktisk! Så er meget fornøyd. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...