Gå til innhold

Andre menn som sliter på tinder her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det er mye vanskeligere for menn på tinder, på grunn av 80/20 regelen. Mao 80 prosent av kvinner går for rundt 20 prosent av menn. Det virker også som om majoritet av kvinner har veldig lik smak. Ansiktstrekk, hår, øyne, vekt. Kanskje smaken har blitt likere siden de er vokst opp med amerikansk media. 

Jeg har fått 7 matcher på ca 1 mnd. Jeg har vært litt kresen, med at jeg ikke har likt de største damene og rett og slett mest skremmende ansiktene 😨 Så har 6 likes i tillegg. 

Jeg har lagt ned en del arbeid. Har tatt ulike bilder, men det funker ikke. Du finner IKKE en kjæreste med bare 7 matcher. Da må du opp i et ganske høyt antall.

Andre menn her som sliter med det samme? Jeg forstår atnjeg nok må bedre meg selv ganske kraftig for å kunne ha litt suksess på tinder.

Anonymkode: a7d9a...ff5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har hørt at det er mye vanskeligere for menn på tinder, på grunn av 80/20 regelen. Mao 80 prosent av kvinner går for rundt 20 prosent av menn. Det virker også som om majoritet av kvinner har veldig lik smak. Ansiktstrekk, hår, øyne, vekt. Kanskje smaken har blitt likere siden de er vokst opp med amerikansk media. 

Jeg har fått 7 matcher på ca 1 mnd. Jeg har vært litt kresen, med at jeg ikke har likt de største damene og rett og slett mest skremmende ansiktene 😨 Så har 6 likes i tillegg. 

Jeg har lagt ned en del arbeid. Har tatt ulike bilder, men det funker ikke. Du finner IKKE en kjæreste med bare 7 matcher. Da må du opp i et ganske høyt antall.

Andre menn her som sliter med det samme? Jeg forstår atnjeg nok må bedre meg selv ganske kraftig for å kunne ha litt suksess på tinder.

Husker ikke når jeg opprettet profilen min, er godt over et halvt år siden. Jeg har 14 likes, og pr dags dato 2 matcher. To ja. Den ene er fersk, venter på svar. Har delt profilen med venninner som ikke har hatt noe å rette på, og jeg skremmer ikke fanden på flatmark med utseende mitt. Har tenkt jeg kanskje skulle gjort om profilen, registrert meg på nytt, men nå har vel Tinder begynt med karantene om man sletter kontoen.

Anonymkode: 5dc8d...70d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, jeg er mann og har hatt samme problemet i lang tid. Det er ikke lett. Har en jente jeg kjenner og hu fikk full klaff med en fyr på Tinder. Det handler kanskje om flaks ogn tilfeldigheter. Og det faktum at jenter får kanskje mer oppmerksomhet enn gutter på Tinder. Jeg tror man må komme seg ut og treffe andre mennesker hvis man vil finne den rette.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er like  vanskelig for kvinner. 
Har matchet med et par. 
Vi skrev litt og jeg skremte nok fyren med å gi han tlf nr mitt for jeg syns vi hadde en fin kjemi. 
Tydligvis tok jeg feil. 
Hvis jeg matcher med noen så skriver de aldri. 
Er nok litt gammeldags av meg, men liker at menn tar det første initiativet.  

Anonymkode: 8d2ff...fc2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt opp Tinder. Får bra respons i det virkelige liv, men Tinder er fullstendig dødfødt.

Anonymkode: ca1e0...a6c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor likes blir av på Tinder? For to uker siden hadde jeg 72 likes, nå har jeg 46. 

Veldig merkelig. Har vært regelmessig aktiv stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (9 minutter siden):

Er det noen som vet hvor likes blir av på Tinder? For to uker siden hadde jeg 72 likes, nå har jeg 46. 

Trolig profiler som har slettet seg. Eventuelt blitt slettet av Tinder, mengden kan jo tyde på at de har hatt en gjennomgang av falske profiler.

Anonymkode: 5dc8d...70d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (13 minutter siden):

De har vel trukket laika sine da 

Anonymkode: 10287...c65

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har vel trukket laika sine da 

Eller forsvinner de fordi du ikke laiker tilbake? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på Tinder, men jeg er singel. Jeg tenker, du kan skrive opp og ned i mente om deg selv. Til syvende og sist handler det om kjemi. Du må møte en person, og ta det derfra. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller forsvinner de fordi du ikke laiker tilbake? 

Hva er vitsen med å svare når du aldri har prøvd Tinder? Du kan ikke trekke tilbake, og ikke forsvinner de uten at profilen er slettet, eller endret. 

Anonymkode: cb996...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

80 prosent av kvinner går for rundt 20 prosent av menn

I tillegg til dette så er det jo langt flere menn enn kvinner på tinder 😅 Så det er nok dessverre håpløst om du ikke ser akkurat riktig ut 

Anonymkode: c32ed...f14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du finner IKKE en kjæreste med bare 7 matcher.

det er kanskje 7 dates. hvorfor ikke be dem på kaffe da?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor finner du ikke en kjæreste med 7 match? Flere dates på en måned enn jeg går på hvis du får møtt alle. Hvor mange skal du ha?

Anonymkode: cec5f...a08

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (1 time siden):

Hjelp. 72 likes!! Og gretten for at du nå bare har 46? 😛

Anonymkode: cec5f...a08

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verken matematiker eller statistiker, men:

A) når kjønnsfordelingen lyder på om lag 65 % menn

B) kvinner høyresveiper mellom 4-7 % av profilene, menn om lag 60 %

Da sier det seg selv at Tinder er et tapsprosjekt for de fleste heterofile menn. 

Dere står imidlertid fritt til å bare la være.

Anonymkode: 62f48...0fb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er verken matematiker eller statistiker, men:

A) når kjønnsfordelingen lyder på om lag 65 % menn

Jeg har ikke sett at Tinder har gitt ut demografiske data for Norge, så hvor finner du dette? Jeg betviler det ikke, og tror tallet er enda høyere. 

Anonymkode: cb996...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at din profil skiller seg fra alle de andre? 

Anonymkode: e4a1e...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et tapsprosjekt også for kvinner.. 

Anonymkode: 1ea68...009

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har oppfattet det, så er det et overveldende tilbud av menn der ute, og man må da enten være svært kjekk på sitt første bilde eller skille seg litt ut. Jeg har gått for å skille meg litt ut, da jeg sliter med å vurdere mitt eget utseende, og ha en gjennomarbeidet profiltekst som gjør at mange stiller spørsmål ved den.  Jeg renner ikke over av matcher, men det blir en del chatting og noen møter, selv om den store kjemien har uteblitt. 

Om menn bare høyresveiper på alt og alle, og kvinner er mer selektive, så vil det bare forsterke det du opplever. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...