AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Del Skrevet 31. august 2023 Vurderer å skaffe meg vinylkutter til diverse hobby prosjekter. Kommer nok primært til å bruke den til å lage iron-on merker og klistremerker til diverse gjenstander, typ. navn osv. Hvilke merke bør man gå for?? Jeg ser etter noe som er enkelt i bruk og som ikke krever en masse programvare-greier. Man får kjøpt Cricut på Power og Elkjøp og har derfor tenkt at kanskje det er det enkleste. I tillegg ser det ut som denne tar minst plass. Men hvordan er den i bruk og kvalitet i forhold til feks Cameo? Anonymkode: b3d69...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #2 Del Skrevet 3. september 2023 Okey ja, hvis enklere og mindre styr med programvare er et krav, så tror jeg Cricut er riktig valg for deg. Silhuett Cameo gir det mer muligheter men også brattere læringskurve, det krevet et programvare installert på en pc, og enda bedre med en lisens. Anonymkode: 718dd...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 24. september 2023 #3 Del Skrevet 24. september 2023 Jeg har cricut maker 3 og kan anbefale den ! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå