Gå til innhold

Noen med kun to soverom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og flere enn 2-3 i husstanden?

Kjipt å ikke kunne ha overnattingsgjester, uten at de må sove i stua...Har to barn på 1 år og 4 år. De deler rom.

Andre?

Anonymkode: 34432...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som overnattingsgjest tenker jeg lite på dette :) Veldig mange som bor i leilighet der det er helt vanlig at man må sove på sofaen som gjest 😊

Anonymkode: d10d7...869

• Liker 3
Skrevet

Vi har mye overnattingsgjester. Bor et stykke fra begge sidene i familien. Vi endte opp med å selge, og kjøpe større. Var greit da barna var små og delte rom, men det ønsket de ikke når de ble eldre+ikke like kult å bli flyttet inn til oss når det var gjester. Ikke angret et sekund på at vi oppgraderte

Anonymkode: 55478...b8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 9.51):

Og flere enn 2-3 i husstanden?

Kjipt å ikke kunne ha overnattingsgjester, uten at de må sove i stua...Har to barn på 1 år og 4 år. De deler rom.

Andre?

Anonymkode: 34432...f3d

Vi har heller ikke soverom til overnattingsgjester. Gjester må sove på sofaen. Det blir jo ikke ideelt ifh privatliv. Men ønsker vi større lån bare for å ha et gjesterom. Nei. Pga lavt boliglån  kunne vi ta 6mnd ubetalt ferie iår. Jeg orker ikke bo meg ihjel. 

Tror oftest det er vi og ikke gjestene som bryr seg. Har sovet på mange sofaer som gjest oppigjennom. Forventer ihvertfall ikke gjesterom når jeg overnatter hos venner eller familie. 

Anonymkode: d2172...3a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...