AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #21 Skrevet 31. august 2023 Jeg ville først tatt en prat. Kan det hende de egentlig drikker sjeldent / små mengder? Men så skulle de endelig ut på date etter lang tid. Det ble litt for mye, for de kjenner ikke grensene sine siden de drikker lite. Det er ikke bra, men hvis du kjenner paret godt, så har du vel en liten følelse? En 11åring kan være alene en stund hvis det er avtalt og barnet føler seg trygg. Kanskje en nabo eller familiemedlem ser til. Så kan det hende at dette skjer ofte. Eller at de drikker mye hjemme også. Ta en prat. Hør hva de sier. Vurder etterpå om du vil anmelde. Anonymkode: e23a8...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #22 Skrevet 31. august 2023 Du etterlater 11-åringen med to foreldre som ikke engang klarer å gjøre rede for seg selv?!?! Du skriver selv at foreldrene er litt for glade i alkoholen. Dette var nok ikke første gang det skjedde, og neppe siste gang. Stakkars unge! Anonymkode: 0269c...b05
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #23 Skrevet 31. august 2023 Marie19 skrev (1 time siden): Jeg kommer ikke til å involvere barnevernet, uansett føler jeg at jeg må ta en alvorsprat med henne. Dette er virkelig ikke greit, men jeg håper jo at dette var et engangstilfelle. Jeg husker jo selv hvordan det var da min egen far kom hjem brisen da jeg var mindre og jeg synes det var ekkelt for han oppførte seg så annerledes. Jeg orker ikke engang å tenke på hvordan jeg hadde følt det hadde begge mine foreldre kommet hjem absolutt dritings... Men allikevel lot du 11-åringen der stå i det… Anonymkode: 0269c...b05 3
Marie19 Skrevet 31. august 2023 Forfatter #24 Skrevet 31. august 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men allikevel lot du 11-åringen der stå i det… Anonymkode: 0269c...b05 Ja jeg gjorde det, men det angrer jeg veldig på... kommer aldri til å gjøre det igjen om det skulle skje en gang til.... man blir bare så satt ut når man står oppi det. Jeg skjønner jo at jeg burde ha tatt litt mer tak i situasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #25 Skrevet 31. august 2023 Skjønner godt at du reagerte. Dette er uansvarlig. Er det ofte dette skjer? Anonymkode: a473d...015
Marie19 Skrevet 1. september 2023 Forfatter #26 Skrevet 1. september 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner godt at du reagerte. Dette er uansvarlig. Er det ofte dette skjer? Anonymkode: a473d...015 Jeg har aldri opplevd at dette har skjedd, men nå er det jo ikke ofte jeg kjører fulle venninner hjem fra byen. Jeg vet at de er glad i en fest , og alkoholism ligger til hans familie. Så gudene vet om dette er vanlig oppførsel... jeg tror ikke det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå