Gå til innhold

Merkeligheter i hverdagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at dersom du sitter hele dagen ved telefonen uten at den ringer, men straks du går på do, eller går for å koke kaffe, så ringer den?

Samme med fotballkamper. Kamper som er 0-0 i lang tid får ofte en scoring straks du går på do eller henter kopp kaffe.

Sånn er det bare, men hvorfor? Er det aliens som leker med oss?

Anonymkode: f04c0...55d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det tror jeg. De sørger også for at ting man leter etter dukker opp når man har skaffet nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Ja, dette er så typisk. 

Husker en fotballkamp som jeg satt pal å så på, men måtte forlate skjermen i noen sekunder 3 ganger i løpet av kampen. Stillingen ble 2-1, og jeg fikk altså ikke med meg noen av målene.

Men det blir aldri slik om du tenker på det. Trenger laget ditt et mål så er det ikke bare å gå på do en tur, for da skjer det ALDRI. Det virker som kriteriet er at ting skjer når du er ubevisst på det og/eller ikke ønsker det akkurat da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var (et veldig merkelig) barn fikk jeg for meg at Norge helt sikkert tok gull i diverse skigreier om jeg bare sto med ryggen til tv’en og spilte «Ja, vi elsker» på… blokkfløyte.

Har ennå ikke mottatt den takknemligheten jeg føler at jeg fortjener fra verken Bjørn Dæhlie eller Thomas Alsgaard. For det funka jo - de gangene jeg prøvde. Det gikk derimot litt nedover med resultatene etter at blokkfløyta mi av en eller annen grunn ble konfiskert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalikalinka skrev (2 minutter siden):

Da jeg var (et veldig merkelig) barn fikk jeg for meg at Norge helt sikkert tok gull i diverse skigreier om jeg bare sto med ryggen til tv’en og spilte «Ja, vi elsker» på… blokkfløyte.

Har ennå ikke mottatt den takknemligheten jeg føler at jeg fortjener fra verken Bjørn Dæhlie eller Thomas Alsgaard. For det funka jo - de gangene jeg prøvde. Det gikk derimot litt nedover med resultatene etter at blokkfløyta mi av en eller annen grunn ble konfiskert.

😂😂  Helt herlig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Violetta skrev (1 time siden):

Ja det tror jeg. De sørger også for at ting man leter etter dukker opp når man har skaffet nytt. 

Haha! ja. Og de sørger for at du trenger noe du dagen før kastet etter mange år :) 

Anonymkode: f04c0...55d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...