AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #21 Del Skrevet 8. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 8.47): «Hver gang?» Jeg har aldri vært i et bryllup med dresskode smoking før, jeg har ikke en fotsid aftenkjole i sateng hengende i skapet. Jeg følte jeg måtte takke ja, da jeg var inngiftet tante for bruden. Vi er nå separert. Jeg har ingen kontakt verken med bruden eller brudgommen. Ts Anonymkode: d8be8...399 Hva med å ta en spansk som en og si det at siden dere er separert nå så blir det for tøft for deg å komme..? Anonymkode: f35f4...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #22 Del Skrevet 8. september 2023 "jeg har ikke lyst" er den eneste unnskyldningen du trenger, bare for å ha det sagt. Anonymkode: f78a0...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 9. september 2023 #23 Del Skrevet 9. september 2023 det er jo ingen som sier at man må kjøpe klær til flere tusen er mange steder man kan kjøpe kjøpe kjole mellom 200 kr og 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå