AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Har vært lat lenge og har dårlig kondis. Begynte med en fjelltur i helga, og gikk en rask slitetur i dag på 1 time. Spiste en tung biffmiddag før turen. Turen var impulsiv så hadde ikke planlagt det. På turen fikk jeg små mageknip og da jeg kom hjem hadde jeg skikkelig løs avføring. Er dette vanlig når man spiser et tungt måltid og sprenger seg med trening rett etter? Anonymkode: 3f998...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 Nei. Anonymkode: f067d...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Anonymkode: f067d...a66 Sikkert annen grunn til løs mage da? Anonymkode: 3f998...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Del Skrevet 29. august 2023 Ganske vanlig å bli dårlig i magen hvis man presser kroppen. Anonymkode: 18426...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Del Skrevet 30. august 2023 Har opplevd å bli kvalm og skikkelig do trang om jeg har presset meg hardt på løpetur. Så sikkert noe i det Anonymkode: aea3a...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 30. august 2023 #6 Del Skrevet 30. august 2023 (endret) Jeg har alltid blitt dårlig og vond i magen av magetrening. Har vært slik siden jeg var ung. Vet ikke hvorfor. Endret 30. august 2023 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 30. august 2023 #7 Del Skrevet 30. august 2023 Hvis du gikk langt tenker jeg det er normalt. Jeg får det selv etter løping. Løsningen er å faste fra 1-3t før løping. Jeg har ikke hatt dette problemet ved gåing. Kropper er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå