AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #41 Skrevet 31. august 2023 MariaIsabel skrev (7 minutter siden): Fantasier om shemales går innunder fantasier om menn, da de har penis. Dette er ulogisk kategorisering, synes jeg. Alt er kvinnelig, unntatt penis. Oppførsel, bevegelser, utseende, stemme, klær, sminke, barberte legger, bryster... Da kan man ikke si at dette går inn under fantasier om menn. Ellers enig med deg angående prosentestimatet ditt. Anonymkode: cff16...794 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #42 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dette er ulogisk kategorisering, synes jeg. Alt er kvinnelig, unntatt penis. Oppførsel, bevegelser, utseende, stemme, klær, sminke, barberte legger, bryster... Da kan man ikke si at dette går inn under fantasier om menn. Ellers enig med deg angående prosentestimatet ditt. Anonymkode: cff16...794 Men hvis en mann er heterofil og tenner på kvinner. Som har kvinnelig oppførsel, bevegelser, stemme, klær, sminke, barberte legger, bryster. Hvorfor da se på en "kvinne" som mangler det nesten mest kvinnelige, som er en vagina? Hvordan kan man da si at dette er en kvinne, og ikke en mann som er biologisk utstyrt med penis? Her er det jo PENISEN som er fascinerende,og dette er rett og slett ikke kvinner født med. Enkelt og greit. Anonymkode: 03b73...de0 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #43 Skrevet 31. august 2023 Jeg liker å se på trekant, jentejentegutt! Er ikke lesbisk eller bifil Anonymkode: c647f...7ff
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #44 Skrevet 31. august 2023 MariaIsabel skrev (11 timer siden): Selv om jeg ser jeg er i mindretall her, så må jeg si dette ville plaget meg til det punktet at jeg sterkt ville vurdert skillsmisse. Samme her. Da hadde han hatt andre preferanser enn det jeg vil ha av en mann jeg er i et forhold til. Det må faktisk være lov å ha egne seksuelle preferanser uten å bli stemplet. Er ikke nettopp hele poenget med aksept og åpenhet å akseptere at vi har ulike ønsker og preferanser?!! Jeg tenner ikke på kvinner, transer eller feminine menn. Jeg tenner på maskuline menn som liker feminine kvinner. Og det står jeg for. Samtidig som jeg er helt inneforstått med og aksepterer at andre har andre tenningsmønstre og preferanser. Anonymkode: faff4...556 1
MariaIsabel Skrevet 31. august 2023 #45 Skrevet 31. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ulogisk kategorisering, synes jeg. Alt er kvinnelig, unntatt penis. Oppførsel, bevegelser, utseende, stemme, klær, sminke, barberte legger, bryster... Da kan man ikke si at dette går inn under fantasier om menn. Ellers enig med deg angående prosentestimatet ditt. Anonymkode: cff16...794 Så du tenker at en mann som drømmer om å suge en shemale ville svart "nei" på spørsmål om han har hatt seksuelle fantasier om oralsex med en mann..? Endret 31. august 2023 av MariaIsabel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå