AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Vi gjør klar til visninger for salg av huset vårt. Hva er mest in og lekkert av håndklær for tiden? Helst noe som gir et fresht og hotellaktig preg. Det samme med kjøkkenhåndkle og klut. Hva er mest delikat akkurat nå? Jeg liker selv litt spesielle ting, gjerne lin, men har også litt Missoni etc, men dette er brukt og nå vil jeg kjøpe noe nytt som "alle" liker så det ser mest mulig delikat ut. Veggene og flisene er ganske nøytrale og lyse. Hva anbefaler dere, stilsikre og kvalitetsbevisste damer? Anonymkode: eaa1a...4f2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Det ville ærlig talt ikke ramlet meg inn å kjøpe håndklær kun for en visning.. Vi hengte opp de håndklærene vi syntes var finest, enkelt og greit. Anonymkode: 9a119...140 9 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Noe nytt i pastellfarge, du trenger ikke dyrt merke. Anonymkode: bbbcb...686 1
Motelvibes Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Sand, grå, svart, sjokoladebrune. Altså i nøytral farge. Kjøp nye, det ser best ut uansett kvalitet.
forkjølajente Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Spiller ingen som helst rolle. Folk kommer for å se på huset,og ikke interiøret. Kan selvfølgelig gi et bedre førsteinntrykk å ha det som et interiørblad,men i det store og hele så spiller det ingen rolle om handdukene er av et fancy merke eller noen du har fra før. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Jeg kjøpte nye håndklær og dusjmatte til visning nå i vår. Ble mørkeblått på alt, da jeg hadde noe mørkeblått på baderomsgardinene. Anonymkode: fd23f...8b8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Takk for svar! Det er forskjellige meninger skjønner jeg, og sikkert også ulik praksis i ulike områder i landet. Her i Oslo, og mtp det vi skal selge, er det nokså vanlig å style salgsobjektet profesjonelt. Det gjør ikke vi, men bruker det vi har som gjør seg best, og det bør være nye håndklær og svært delikat generelt, dette ifølge meglere. Man ønsker å skape interesse fra foto i annonsen til visning, og det er nå stor konkurranse i et variabelt marked. Her er det hundrevis av fine og dyre leiligheter og hus. Å kjøpe nye badehåndklær og kjøkkenklut -håndklær blir er en mikroskopisk utgift i denne sammenhengen, så når det er med på å heve inntrykket en smule, så gjør man det. Var mer nysgjerrig på hvilke merker som oser mest luksus akkurat nå, enn råd om hva man bør gjøre. Anonymkode: eaa1a...4f2 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Dropp klut og kjøkkenhåndkle, det er mer bruksting enn pynteting, og så tenker jeg et helt nytt håndkle i farger som passer din bolig blir best. Gjerne stryk håndklærne før du bretter. Anonymkode: a601a...352 1
sommermor Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte nye håndklær og dusjmatte til visning nå i vår. Ble mørkeblått på alt, da jeg hadde noe mørkeblått på baderomsgardinene. Anonymkode: fd23f...8b8 Akkurat dusjmatten bør du faktisk fjerne på visning, så en får en mer riktig bilde av hvordan gulvet ser ut. Med en matte kan en lure på om du prøver å skjule noe. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Ta noen som passer inn i fargene du har generelt i boligen. Få en fin flyt i farger. Anonymkode: cb948...73c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Vi kjørte alt i hvitt. Vi hadde åpne hyller på badet, og det ble det lekreste rent visuelt sett. Var da på ikea siden vi måtte ha en del. Anonymkode: c7788...018 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #12 Skrevet 30. august 2023 sommermor skrev (15 timer siden): Akkurat dusjmatten bør du faktisk fjerne på visning, så en får en mer riktig bilde av hvordan gulvet ser ut. Med en matte kan en lure på om du prøver å skjule noe. Da bør man jo fjerne alle tepper på gulv i huset? Vil se lite lekkert ut. Vanskelig å skjule noe nå for tiden, med tilstandsrapporter. Anonymkode: fd23f...8b8 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #13 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da bør man jo fjerne alle tepper på gulv i huset? Vil se lite lekkert ut. Vanskelig å skjule noe nå for tiden, med tilstandsrapporter. Anonymkode: fd23f...8b8 Akkurat bad og kjøkken bør være uten tepper på visning. Jeg kjenner ingen som bruker tepper på gulvet på badet. Anonymkode: 08454...1a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #14 Skrevet 30. august 2023 On 8/29/2023 at 3:20 PM, AnonymBruker said: Vi gjør klar til visninger for salg av huset vårt. Hva er mest in og lekkert av håndklær for tiden? Helst noe som gir et fresht og hotellaktig preg. Det samme med kjøkkenhåndkle og klut. Hva er mest delikat akkurat nå? Jeg liker selv litt spesielle ting, gjerne lin, men har også litt Missoni etc, men dette er brukt og nå vil jeg kjøpe noe nytt som "alle" liker så det ser mest mulig delikat ut. Veggene og flisene er ganske nøytrale og lyse. Hva anbefaler dere, stilsikre og kvalitetsbevisste damer? Anonymkode: eaa1a...4f2 Lexington Anonymkode: 9cf25...b15
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #15 Skrevet 30. august 2023 Ville kjøpt helt enkle hvite eller beige. Holder å kjøpe noen i god kvalitet fra jysk, kid eller lignende. Synlige merkehåndklær ser desperat ut etter min mening. På kjøkkenet må du nesten gå etter hva som passer med fargene der, velg noe som ikke stikker veldig frem. Usikker på om du bør ha klut fremme i det hele tatt? Anonymkode: 5ad03...626 5
Rosa Dartle Skrevet 31. august 2023 #16 Skrevet 31. august 2023 Nøytralt i samme fargetone som badet 😊 Eksempel: 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #17 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 10.55): Da bør man jo fjerne alle tepper på gulv i huset? Vil se lite lekkert ut. Vanskelig å skjule noe nå for tiden, med tilstandsrapporter. Anonymkode: fd23f...8b8 Jeg fikk beskjed av megler om å fjerne teppe på stue til bilder og visning, siden rommet da fremstår større. Jeg ser i ettertid at hun hadde rett Anonymkode: c5de8...912 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #18 Skrevet 1. september 2023 Takk for tips og råd! Badet er hvitt og grått, så kanskje lysegrå håndklær, da. Med en plante i grå terracotta, kanskje. Ja, vi fjerner også tepper og mest mulig før foto og visning. Vi hadde teppe på badet, en Pappelina plastmatte, helt grei som badematte. Men ja, det er litt ekkelt å tråkke på andres badematte synes jeg også, så den er borte. Og det meste annet. Hvis kjøkkenhåndkle/klut på kjøkken tenker jeg en ny lekker sak, oppå matchende kjøkkenhåndkle. Det kan være fint på vårt landlige kjøkken med stor porselensvask. Med krydderurter på benken. Har mest lyst til å gjøre alt dette enklest mulig, er enormt mye å rydde og fikse uansett, men vil jo også gjøre det lekrest mulig for å få solgt. Takk for tips! Anonymkode: eaa1a...4f2
Rosa Dartle Skrevet 1. september 2023 #19 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for tips og råd! Badet er hvitt og grått, så kanskje lysegrå håndklær, da. Med en plante i grå terracotta, kanskje. Ja, vi fjerner også tepper og mest mulig før foto og visning. Vi hadde teppe på badet, en Pappelina plastmatte, helt grei som badematte. Men ja, det er litt ekkelt å tråkke på andres badematte synes jeg også, så den er borte. Og det meste annet. Hvis kjøkkenhåndkle/klut på kjøkken tenker jeg en ny lekker sak, oppå matchende kjøkkenhåndkle. Det kan være fint på vårt landlige kjøkken med stor porselensvask. Med krydderurter på benken. Har mest lyst til å gjøre alt dette enklest mulig, er enormt mye å rydde og fikse uansett, men vil jo også gjøre det lekrest mulig for å få solgt. Takk for tips! Anonymkode: eaa1a...4f2 Da ville jeg sett på tekstiler fra Solwang, Himla eller Humdakin. Velg ensfarget der også 😊 Hvis badet ditt er hvitt, ville jeg valgt hvitt framfor grått så du ikke ender med flere gråfarger, men at det blir ton i ton. Ellers, velg en nyanse lysere.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #20 Skrevet 1. september 2023 Rosa Dartle skrev (53 minutter siden): Da ville jeg sett på tekstiler fra Solwang, Himla eller Humdakin. Velg ensfarget der også 😊 Hvis badet ditt er hvitt, ville jeg valgt hvitt framfor grått så du ikke ender med flere gråfarger, men at det blir ton i ton. Ellers, velg en nyanse lysere. Tusen takk! Veldig gode råd. Elsker Himla, må sjekke ut Solwang. Anonymkode: eaa1a...4f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå