shatika Skrevet 27. juli 2006 #201 Del Skrevet 27. juli 2006 Innom med en liten hilsen Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. august 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 7. august 2006 Hei på dere, Kverula og shatika Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, men det har sin naturlige forklaring. Den siste uka har vi vært på ferie. I Piteå i Sverige. Veldig koselig! Og vi hadde kanonflaks med været. Flott vær hele uka, noe vi ikke har vært bortskjemt med her i Tromsø i sommer akkurat. Vi dro sammen med et vennepar som har en liten gutt (som vi er faddere på) på seks måneder. Kjempekoselig selskap :-D Vi bodde bra, i hytta som jobben min eier der nede. Hytta er stor og ligger ei et veletablert og flott hytteområde. Det er ikke snakk om utleiehytter. De fleste bodde i hyttene hele sommerhalvåret, ergo var det veldig fint der. Og rolig. Herlig! Hytta hadde stor tomt og lå like ved stranda. Kan det bli bedre? Havsbadet i Piteå var ikke det helt store. Men vi oppdaga at de hadde et supert utendørs badeanlegg i Skellefteå, bare tre kvarters kjøring fra Piteå, så vi tilbrakte to dager der - til ungenes store glede :icon_razz: Kjøreturen både til og fra Sverige gikk veldig bra. Vi investerte i bærbar DVD-spiller til bilen, noe som begrenset masinga fra storesøster betraktelig. Angrer ikke et sekund på det kjøpet. Vel tilbake i Norge kjørte vi innom mamma. Hun passet nemlig katta mens vi var borte. Overnatta der ei natt før vi kjørte hjem til Tromsø igjen. Er godt å være hjemme igjen, selv om jeg er hormonell og sur som bare fy! Nå har jeg faktisk bestilt time hos legen min for å diskutere muligheten for pessar. Har sååå lite lyst til å fortsette med pillene. For jeg har en sterk mistanke om at de er mye skyld i det elendige humøret i tida før mens. Og det er så slitsomt å være så sinna. Så nå skal jeg forsøke et hormonfritt prevansjonsmiddel. Håper det gir bedringer. Ellers har jeg bestemt meg for å ta et tak i kroppen nå som ferien er over. Det har blitt mye junkfood og godterier i Sverige, ja Nå blir det trening tre ganger i uka. Var jo flink til å trene tidlig i vår. Men så gikk det over, på mystisk vis... Planen denne uka er å trene tirsdag, torsdag og søndag. Og så skal kostholdet voktes vel. I ettermiddag var jeg på butikken og shoppa frukt og grønt og Biola og Cultura og det som er. For jeg er en snacker. Har ofte lyst på noe å knaske på. Så da må vi ha sunne alternativer i huset. Og så kjøpte jeg agurk og tomat og paprike og kiwi da, for å lage freshe knekkebrød til kveldsmat. Og det er jo godt da. Veldig godt! I kveldf spiste jeg et sportsknekkebrød med hvitost, tomat og agurk og et havreknekkebrød med pepperskinke, tomat og agurd. Og så hadde jeg oppskåret kiwi ved siden av. Nyyydelig og sunt! Vi har forresten ferie i ei uke til før jobben kaller. Og dette blir den store få-ting-unna-uka. Onsdag skal Storesøster til tannlegen, torsdag skal Lillesøster få sin første vaksine mot hjernehinnebetennelse, og fredag skal katta til dyrelegen for å sjekke tennene og få vaksine. Blir godt å få unna disse tingene. Jo, det har jeg glemt å fortelle. Firmaet som skulle utbedre badet vårt trakk seg i siste liten Gjett om jeg var forbanna. Det viste seg at de likevel ikke hadde kapasitet. Og så vi som slo oss til ro med at de skulle ta det. Da vi så fikk beskjed om at det ikke ville gå, til tross for deres lovnader om at de skulle ta jobben mens vi var i Sverige, slutta vi jo å ringe etter andre håndverkere. Så noen dager før vi dro sto vi der, uten mulighet til å få jobben gjort. Snakk om irriterende! Men men, dessverre er det nok mange i akkurat denne bransjen som ikke er allverdens dyktig på kundebehandling og det å gjøre avtaler, selv om de kanskje er dyktige på sitt felt. Så nå går vi til salg uten å ha fått badet utbedre. Er spent på konsekvensen av det. Får håpe det ikke betyr så veldig mye. Taksten vil jo ta høyde for at badet må utbedres. Det hele kommer jo veldig an på hvilke typer mennesker som kommer på visning og som viser oppriktig interesse. Er vi heldig får vi napp hos noen som gjerne vil pusse opp badet med fliser og alt mulig uansett. Krysser fingrene for det, jeg! Nei, nå skal jeg kose meg med en kopp te og se om ikke det hjelper på det ikke så altfor gode humøret. Blir i alle fall i bedre humør av KG :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. august 2006 #203 Del Skrevet 7. august 2006 Så koselig å høre at dere har hatt det bra på ferie. Det er herlig å slappe av og lagre litt energi til den lange høsten og vinteren. Dumt med dem som skulle ordne badet deres da, får håpe det ikke får så stor konsekvens for salget. Så flink du er som skal begynne å trene igjen.. Har akkurat begynt pån igjen med trening jeg også og enda så er det iallefall veldig gøy, men slitsomt ja Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 7. august 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 7. august 2006 Hei shatika! Koselig at du stikker innom I kveld har jeg knota litt med hjemmesida mi. Den trenger sårt oppdatering. Men før jeg oppdaterer tenkte jeg å endre litt på designet. Basere layouten mer på CSS og mindre på tabeller. Men fader altså, så vanskelig det er Ja ja, øvelse gjør mester, er det noe som heter. Vi får se... Ellers har jeg konkludert med at det får være grenser for hvor langt jeg skal strekke meg i forhold til et sunt kosthold. Cultura kommer jeg nok aldri til å sette pris på. Fy fader så surt det var Men nå er det straks natta her. Satser på at morgendagen blir en fabelaktig dag med en Nala i strålende humør - sånn til forskjell fra i dag liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 8. august 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 8. august 2006 Hurra, humøret har vært såååå mye bedre i dag enn det var i går. Til og med så bra at jeg har vaska 1. etasjen i kåken. På grunn av ferie for både vår del og vaskehjelpas del har det ikke klaffa med vasking på en stund nå, så da var det bare å hive seg til selv. Og dermed fikk jeg bare bekrefta hvor genialt det er å ha vaskehjelp, for fy søren så kjedelig det er å vaske I ettermiddag var jeg på trening. Var kjempemorsomt! Men tungt. Men men, vet jo at det blir lettere etterhvert, bare man får kommet litt mer i gang. Det straffer seg å daffe av noen måneder, for da blir det så tungt når man hiver seg rundt igjen. At man aldri lærer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 9. august 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 9. august 2006 Huffda, i dag har jeg vært hos tannlegen med Storesøster. Hun må tilbake i morgen - for å trekke ene fortanna Hun slo seg kraftig i munnen for to år siden. Den gang fikk hun blåtann. Da vi var hos tannpleieren til kontroll noe senere var alt i skjønneste orden. Da hadde immunforsvaret rydda opp blåtanna. Men nå har altså misfarginga kommet tilbake, ergo bestilte vi time. Og det viser seg at den ene fortanna er død. Nerven altså. Og det er gått betennelse i den. Derfor må den ut. Ja ja, er veldig spent på hvordan det går i morgen. I dag gikk det veldig bra. Tannlegen var veldig flink å prate og tøyse med Storesøster. I morgen får Storesøster en medisin som vil gi henne amnesi, det vil si at hun ikke kommer til å huske inngrepet etterpå. Dette gjør de fordi hun som er så lita ikke vil klare å skille ubehag fra smerte. De er da redd for å skremme henne for all framtid. Medisinen hun får gjør henne ikke nødvendigvis rolig. Det kan tenkes at hun må holdes under inngrepet. Men fordelen er altså at hun ikke husker bæret av det senere. Høres helt merkelig ut spør dere meg. Men jeg stoler på at tannlegen vet hva hun gjør Nå er mannen i byen og henter halvbroren sin på 16 på båten. Han skal være her til i morgen. Storesøster har besøk av en kompis, og Lillesøster ligger og sover. Selv koser jeg meg foran pc-en. Det har definitivt sine fordeler å ha andre unger på besøk. Da er ungene sysselsatt med sine egne greier :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. august 2006 #207 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hei! Må innrømme at jeg har fulgt med i dagboka di en stund. Du skriver så levende at det er en fryd å lese Håper det går bra med Storesøster i morgen. Trekking er jo som regel "fort gjort". De sitter ikke såå godt fast oppi der nemlig. Lykke til iallefall! Så nå at det var idag trekkingen skulle foregå... Håper alt gikk bra! Endret 10. august 2006 av cola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. august 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 10. august 2006 Hei cola Koselig med en ny leser i dagboka. Og veldig koselig med tilbakemelding om at jeg skriver levende. Det er vel både på godt og ondt det. Er jeg sur, så vises deg gjerne i dagboka da... Trekkinga i dag gikk kjempebra! Klokka 9.15 i dag møtte vi opp, og Storesøster ble premedisinert. Hun fikk et medikament (som hun drakk utblandet i saft) som gjorde henne sløv, litt søvning og hun fikk dårlig balanse. For å være helt ærlig skulle man tro hun hadde tatt seg en drink eller to eller to Denne medisinen gir de gjerne de små, for å ta bort angsten. Deretter var det opp i tannlegestolen og få satt bedøvelse. Det syns Storesøster var ekkelt, det så jeg på henne. Tårene spratt i øyekroken. Huff, det var ikke godt å se på for et mammahjerte Men hun lå i ro, akkurat som tannlegen sa. Så det gikk fint det også. Etter ett skudd med bedøvelse var hun så bedøvd at tannlegen gikk i gang med selve trekkinga. Og det var jo som du sa cola fort gjort. Var bare å rikke og dra litt, rikke og dra, så kom den. Storesøster syns det var sååå stas å få tanna med seg i en liten skattekiste (av plast da). Nå ligger den i et rødvinsglass (her er det ikke noe tull når det velges glass til første tanna, nei) og venter på tannfeen. Vi får se om ikke tannfeen kommer innom her i løpet av natta Vel hjemme var det bare for Storesøster å vente noen timer før hun fikk seg mat. Men det var noen fæle timer for henne. Først fikk hun jo ikke frokost, på grunn av medisinen hun skulle få. Og så måtte hun vente tre timer etter trekkinga før hun kunne spise. Og Storesøster er som mammaen, hun MÅ ha mat om morgenen. Når hun ikke fikk det ble hun sur! Gjett om hun var lykkelig da hun klokka 13 kunne få servert pølse med brød :-D I kveld har jeg vært på trening. Har vært på time med veileder, for å bli guida litt rundt på apparater som egner seg for meg i studioet på SATS. Har vært veldig lite i studioet. Trives best på timer. Men for å få til å trene tre ganger i uka må det bli styrketrening en gang i uka. Og jeg trenger det. Er bare slappe fiskebollemuskler i armene mine for eksempel Nå skal jeg bare rydde bittelittegranne her, før jeg slenger meg ned i stolen og venter på Jack Bauer :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 12. august 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 12. august 2006 Vi har hatt ei veldig trivelig helg så langt, og enda er den ikke over :icon_razz: I går fikk jeg ånden over meg mens Lillesøster sov. Storesøster var på besøk hos en kompis, så jeg hadde god tid til å tusle her hjemme. Og det gjorde jeg, så det holdt! Jeg rydda ut av det ene kottet vårt. Herregud, så masse søppel vi har tatt vare på. Jeg var helt sjokkert da jeg gikk gjennom en del av eskene der inne La oss bare si det sånn at jeg kjørte et helt lass med gammel mannskit til søppelfyllinga etter et par timer. Men da var kottet altså helt ryddig, og klart til å lastes med esker vi pakker ferdig utover og som vi vet vi skal ha med oss over i nyhuset. Så nå kan forberedelsene til både visning og flytting begynne for alvor. Er såååå fornøyd med meg selv! Nala-mannen var på fest på jobb i går kveld. Og jeg fikk besøk av ei gammel skolevenninne. Hun sendte melding tidlig i går ettermiddag og sa at hun var i Tromsø en snartur, og lurte på om jeg ville bli med ut og ta en øl på kvelden. Jeg skrev som sant var at jeg måtte være hjemme med ungene ettersom mannen hadde planer, men at hun gjerne måtte komme på besøk om hun ville det. Og det gjorde hun. Hun kom i går kveld klokka 21, og overnatta til i dag. Sååå koselig :-D Vi kosa oss med fruktsalat og vin i går kveld, og skravla og prata om både gammelt og nytt. Kjempekjekt! Storesøster syns det var sååå stas med besøk da hun sto opp i dag tidlig. Det er så lenge siden hun så denne gamle skolevenninna mi at hun ikke husker henne, men likevel prata hun med henne som om de hadde kjent hverandre bestandig. Storesøster spurte og grov og fortalte om seg og sitt. Er jo helt morsomt å se den jenta i relasjon til andre mennesker. Hun er sosialt dyktig selv om hun er bare fire år, det skal hun ha Jeg og Storesøster kjørte venninna mi til byen i ettermiddag. Hun tok da båten til hjemstedet vårt, hvor hun er på ferie. Hun bor opprinnelig i Trondheim nemlig. Jeg og Storesøster gikk innom et kjøpesenter hvor jeg kjøpte et par kremer og en deo på Body shop, før vi returnerte hjem. I ettermiddag trilla vi tur å butikken for å kjøpe lørdagsgodt. Storesøster sykla og Lillesøster satt i vogna. Møtte på en nyinnflytta familie borti gata og avtalte å møtes på lekeplassen i morgen. Er litt komisk da. Jenta i familien er året eldre enn meg og Nala-mannen. Hun gikk året over oss på gymnaset. Hun og mannen og de to barna flytta hit til feltet for noen uker siden. Dette vet jeg fordi hun og dattera på fire plutselig sto på døra vår her en dag. Da hadde hun sett Nala-mannen her, og funnet ut at de skulle ta kontakt. Hun ville gjerne bli kjent med noen med potensielle lekekamerater til 4-åringen, ettersom de hadde forlatt et boligfelt de trivdes godt i til fordel for vårt og ikke hadde funnet noen jenter dattera kunne leke med. Sånt syns vi er kjempekoselig, og gleder oss til å bli bedre kjent :-D Nå i kveld har jeg sett film. "Fanget i mørket" på TV 2. Bra film. Heldigvis ikke altfor skummel, for Nala-mannen tok tidlig kveld i dag. Men nå skal jeg følge etter han. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 13. august 2006 #210 Del Skrevet 13. august 2006 Så flink du er med rydding, Nala Håper du får en koselig dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 16. august 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 16. august 2006 Hei på deg, shatika. Koselig at du stikker innom, selv om jeg svikter min egen dagbok I dag har jeg hatt en kjempekoselig dag! Fikk gjort masse på jobben, var ute til lunsj med to trivelige kollegaer fra en annen avdeling, i ettermiddag shina jeg og Nala-mannen opp huset (eller i alle fall førsteetasjen da), og i kveld har jeg hatt syforening. Var første syforeninga etter sommeren, så vi hadde jo sååååå masse å skravle om :-D Veldig koselig. Fikk tatt fatt på adventskalenderen til Lillesøster. Den blir neppe ferdig til årets advent, men til neste år skal den garantert være klar. Klarte forresten å være sunn i matserveringa i dag. Hadde kyllingsalat først, og deretter fruktsalat med Sans-is (bare 4,5 prosent fett) og nøtteblanding. Vanvittig godt! Nå er jentene dratt, så nå skal jeg bare få kasta alt inn i oppvaskmaskina før jeg tar kvelden. Eller nei, det har jeg glemt å fortelle. Huset vårt ligger nå på nett. Åååå, det er så spennende! Først i morgen kommer det som "kommer" i boligavisa, og neste uke er det helsidesannonse. Tirsdag 29. august kjører vi første visning. Herregud som jeg håper det blir salg etter første visning. Tror jeg kommer til å bli veldig bekymra om prosessen drar ut i langdrag. Det er forresten utrolig rart å se sitt eget hus presentert for salg. Å lese beskrivelsen av huset og omgivelsene. Og ikke minst å se bildene. Foreldrene våre er så sjokkert over bildene. "Det er jo så ryddig", sier de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. august 2006 #212 Del Skrevet 16. august 2006 Hei på deg Nala Ser ut som du har nok å ta deg av om dagen.......... med tannleger, bad og flytting. Her "nord for Sinsenkrysset" går livet sin vante gang - med jobb og håndbarbeid og tanteunger. Koser meg når de er på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 17. august 2006 #213 Del Skrevet 17. august 2006 Så spennende at huset er lagt ut for salg.. Men er helt enig med deg.. det er merkelig å se sitt eget hus lagt ut for salg Vi la ut gamlehuset våres i sommer og vi var sikre på at det skulle ta kjempe lang tid å få solgt men neida, det gikk etter første visning det. Håper det går kjapt unna med salget hos dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 22. august 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 22. august 2006 Nå er jeg stressa. Plutselig var hverdagen her, og det går i ett Blir helt satt ut. I morgen skal Storesøster feire bursdag. Barnebursdag. Vi utsatte feiringa til etter ferien for å unngå det store forfallet vi har hatt tidligere år (sånn er det å ha bursdag i fellesferien). Så nå blir det utebursdag med masse unger og full fres. Blir koselig da! Men så er det denne salgsprosessen da. Vi både planlegger salg (rydder, maler, pakker og står i) og planlegger oppussing i nyboligen. Og på jobb er det full fart nå, med ørten oppgaver, møter i fleng og det som er. I neste uke skal jeg to dager til Oslo. Først mandag. Da er jeg på jobb der fra 10-16 (tar morgenflyet ned, så jeg rekker akkurat møter med start klokka 10). Tar ikke fly hjem før 23.20, sånn at jeg får god tid til å være sammen med to gode venninner som bor i hovedstaden. Men nå angrer jeg litt på den sene returen, for plutselig dukka det opp et møte i Oslo også torsdag til uka. Så da går det masse tid bort til reising. Og så har vi visning tirsdag til uka. Guri, er det rart jeg glemte å invitere en av venninnene til Storesøster i bursdagen?? Kom på det i kveld, da jeg sto og bakte kake. At det var ei vi hadde glemt. Måtte hive meg på telefonen til faren og prøve å forklare. Han tok det heldigvis bra. Han bare lo. Og de kunne heldigvis komme Nå har vi akkurat lest gjennom salgsoppgaven på huset. Prospektet blir klargjort i morgen. Spennende! I dag ferska jeg faktisk noen i å kikke på huset. Da jeg kom ut på trappa for å kjøre på trening kjørte en bil saaaakte forbi her. Gjett om de trakk til seg øya da jeg kom ut på trappa Vi bor i ei blindgate, så de hadde ingen mulighet til å late som de bare kjørte fordi. De måtte opp og snu. Ja ja, er jo bare flott at folk viser interesse. Megler hadde faktisk 18 interessenter som har tatt kontakt og bedt om å få prospekt. Kjekt! Men jeg er litt redd for at folk kommer hit med for store forhåpninger. Vi har ikke høy standard på boligen vår. Ikke fliser på badet og ikke parkett noen steder. Bare gulvbelegg. Bortsett fra i gangen da. Der er det fliser. Men men, takst og prisantydning er jo satt basert på den standarden som er. Vi får se hvordan det går. Men nå tar jeg kvelden. Kjenner jeg er sliten. Men altså, før jeg glemmer det. Selv om jeg er stressa og sliten, så var jeg på trening i dag. Step. Jeg trengte det, både fysisk og mentalt. Og det var kjempemorsomt. Og tungt. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #215 Del Skrevet 23. august 2006 Så flink du er som får til trening midt oppi all organisering! Gøy at det er mange som er interessert i huset deres - og festlig med de som liksom bare kjørte forbi - i ei blindgate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 23. august 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 23. august 2006 Hei Kverula, og takk for koselig hilsen Nå føler jeg meg ganske utlada. Barneselskap tar jammen på. Men det var koselig da. Og Storesøster hadde det som plommen i egget. Dessverre var det en del vind nede i fjæra, så vi trakk inn i lavvoen for å spise kake. Men det gikk så bra så. Den er stor lavvoen, så det var god plass Og etter kakespisinga lekte engasjerte et par venninner av meg "Bjørnen sover" for ungene. Stor stas! Så i det hele tatt var det en super bursdagsfeiring. Men jammen ta er jeg glad den er over Nå trenger vi ikke tenke på den lenger liksom. Nå skal vi bare fokusere på visninga som skal være tirsdag til uka. Blir veldig veldig spennende! I dag var prospektet på huset klart, så nå har 18 interessenter mottatt det på e-post. I tillegg er prospektet lagt ut i annonsen på nett, pluss at folk som er innom meglerkontoret kan ta det med seg. Nå skal jeg bare dø i en stol med en varm kopp te. Skal ikke gjøre noe i hele kveld. Bare sløve. Deeeeilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. august 2006 #217 Del Skrevet 28. august 2006 Hei schnuppa! Innom for å legge igjen en og sjekke hvordan det står til med deg. Det er jammen spennende tider dere går i møte nå, med både salg og overtakelse av nytt hus. Jeg håper du husker at jeg har invitert meg på kaffe når dere har kommet litt i orden i nyhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 29. august 2006 Forfatter #218 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hei schnuppa! Innom for å legge igjen en og sjekke hvordan det står til med deg. Det er jammen spennende tider dere går i møte nå, med både salg og overtakelse av nytt hus. Jeg håper du husker at jeg har invitert meg på kaffe når dere har kommet litt i orden i nyhuset ← Hei Fakse-vennen Jeg er skikkelig dårlig KG-er om dagen. Det går i ett. Var i hovedstaden i hele går. Hjemme med flyet litt over ett om natta. Skal ned igjen torsdag, da bare ned på morgenen og opp om ettermiddagen. Slitsomt! Og så styrer vi med salg av huset da. Var visning i dag. Og det var masse folk her, så vi er jo såååå spente! Men vi er slitne da. Føler oss helt utlada etter dette. Har rydda og styrt som noen tullinger. Vaska vindu, malt hist og her, ordna ditt og datt. Og så er det jo så utrolig nervepirrende. Blir helt mentalt satt ut av å lure på hvordan det går. Er spent på om noen kommer med noe åpningsbud allerede i morgen, eller om alle sitter på gjerdet. Eller om - worst case - ingen er interessert. Vi får se. Men nå logger jeg straks av. Skal slenge meg ned i en stol, tror jeg. Og du Fakse, jeg har ikke glemt den kaffen, nei. Invitasjon kommer. Men altså, vi flytter ikke inn før 1. oktober altså. Men etter det en gang tar vi oss kaffe og skravlings Endret 29. august 2006 av Nala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 29. august 2006 #219 Del Skrevet 29. august 2006 Husk å slappe av litt innimellom alt du må gjøre om dagen også da Nala Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 30. august 2006 Forfatter #220 Del Skrevet 30. august 2006 Jaaaaaaaa! Vi har bud :hoppe: 3,5 mil!!! Er så glad! Nå blir det i alle fall salg allerede dagen etter visning. Dette budet står fram til klokka 12, så megler skulle hive seg på telefonen til de andre som skrev seg opp på visninga. Så får vi se om det blir med 3,5 eller om noen går over. Men uansett er vi kanonfornøyd! Prisantydning og takst er 3,550 000, men 3,5 holder for oss. I regnestykket til vårt nye lån (på den nye boligen) tok rådgiver utgangspunkt i at vi får 3,4, så alt over 3,4 er bonus! Ah, dette blir en spennende dag. Er på jobb, men mentalt er jeg vel egentlig et heeeelt annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå