Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Etter å ha trent utholdenhet i flere år, har jeg nå kommet frem til at det er på høy tid å konsentrere seg litt mer om overeksterimitetene også... Så nå skal jeg begynne å trene litt mer styrketrening.. Det jeg lurer på er; Dere som har begynt å trene armer/overkropp - hvor lang tid tok det før dere begynte å SE resultatet? Tenkt å trene styrke 2-3 ganger i uka i begynnelsen (for å unngå å gå på en smell...)
Gjest Malina Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Jeg trente med så tunge vekter at jeg akkurat klarte 10 reps. Gjør balnt annet øvelser som bicepscurl m/stang, nedtrakk foran og bak, benkpress, foroverbøyd roing, dips, omvendt situps+++ Jeg begynte å merke resultater etter 4-6 uker- da kjente/så jeg mer muskler og jeg merket at jeg hadde fått mer krefter! Styrketrening er kjempe bra- nettopp fordi det skal ikke så mye til før man merker bedring! Husk at hvile er like viktig som trening når det gjelder styrke;så 2-3 ganger i uka høres bra ut!
Gjest Ananas Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Jeg *ser* resultater nå etter 6 måneder halvsporadisk styrketrening. Det buler ut både her og der som det ikke gjorde før Til å begynne med går man raskt opp vektmessig, og det er veldig motiverende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå