Gå til innhold

Kjenner dere liv der inne?


Grooo

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske overbevist om at jeg kjenner at babyen leer på seg litt innimellom, er 16+2 i dag og har vel kjent det en uke snart tror jeg. Bare bittelitt og bare innimellom, men jeg er ganske så sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks... men 13 uker er altfor tidlig visstnok etter det jeg har lest.

Får smøre seg med tålmodighet. (ikke at jeg har så mye av den for tiden; vil kjenne spark, vil ha UL (4 uker igjen) vil høre hjertelyd, vil vite kjønn (masseproduserer barneklær, og det er endel søte kjoler jeg kunne tenke meg å lage) og vil ikke være kvalm mer!)

Tydeligvis lite tålmodighet igjen her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også "noe". Kjente det for et par uker siden for første gang og bare innimellom. Rar følelse,egentlig. Gleder meg masse til den dagen jeg kjenner det ordentlig og er 100% sikker på at det er barnet! :hoppe:

Noen ganger når jeg ligger på ryggen kan jeg se at det buler ut på den ene eller andre siden av livmoren også.....Spennende tider, dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent det en stund, rundt juletider første gang! Men jeg er annengangsgravid og har morkaka liggende på baksiden, så det er nok derfor.

Er ifølge UL-termin 16+6 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gravid for 2 gang og jeg har kjent liv i magen ikke de skikkelig sparkene som jeg vil ha,men ikke langt unna,herlig å ligge om kvelden å vite at det er en liten rakker der inne,

er 17+3 (5) to ulike terminer nå,skal på ultralyd neste torsdag jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Min romsterer masse rundt nå!

Er vel egentlig 18+1 i dag selv om det står noe annet i signaturen min, har ikke endret den til UL-termin ennå.

Siste uke har det sprellet noe vanvittig der inne, det er så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente noe rart i magen i går kveld, men jeg vet ikke hva det var...tør ikke håpe at det var Kveruliten, for h*n er jo så liten foreløpig...er bare 13+1 i dag, så det er jo egentlig litt tidlig. Selvom jordmor på fredag spurte om jeg hadde kjent liv enda. ;)

Venter fortsatt tålmodig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente "noe" for 3 dager siden, men jeg synes det er så rart at jeg nesten ikke klarer å forhold meg til det. Blir nok mer forstålig når jeg har vært på ul. :smile:

Endret av Lillesøster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt merkelig det der ja.. Disse dagene etter UL forrige onsdag har jeg kjent ham mange ganger hver dag. Er det fordi han plutselig har begynt å sprelle mer, eller er jeg mer observant nå som jeg har sett så fine bilder av ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+0 imorgen,JM mente jeg er en uke lengre,men jeg begynner også å lure på om jeg har kjent lillegull.......

Har bare slått det fra meg og tenkt at det er alt for tidlig osv...

Kan ikke helt beskrive det,men det var nesten som at noe rullet rundt helt nederst i magen. Der hvor lillegull ligger....

Men er sikkert bare noe jeg tror for jeg gleder meg så fælt til det virkelig skjer...

Og Grooo,min JM sa at ofte kjente man mer liv etter man har vært på UL og sett hvor mye den beveger seg! Sikkert pga man blir mer obs kan jeg tenke meg!

Spennende er det i allefall uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult gro! Kanskje vi får samme terminen! :D Regner med å bli satt tilbake selv. (Livmor tilsvarte en i uke 17 da jeg var der i uke 18)

Jeg kjenner..kanskje liv.. Av og til. Er liksom litt usikker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 18+6 mener jeg nå og for to dager siden kunne pappaen til barnet kjenne sparkene inni.stas,,,,gøyt nå å kjenne en turbo der inni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så godt som sikker på at jeg har kjent Kveruliten nå!!! :hoppe:

Akkurat som et eller annet som flytta seg i et lite sekund - hadde jeg ikke vært gravid ville jeg vel trodd det var en liten muskel som knøt seg eller no...merkelig følelse som jeg aldri har kjent før. :hjerte:

Litt sånn "leamus"-følelse, hvis noen skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerter_rundt:

I dag har lillefrøkna herjet masse! Kjenner henne ganske godt nå. Veldig koselig å endelig kjenne liv. Når sant skal sies, så var det først i går at jeg begynte å kjenne dette godt nok til å være sikker.

Etter 45min UL og en særdeles lat unge, som ikke gadd å snu på seg (har det nok etter sin mor :rodme: ), har hun tatt hevn det siste døgnet, ja! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjente litt i igjen i går kveld, men jeg er fortsatt ikke helt sikker - akkurat som om noen kila meg på innsiden av magen. Men det skjedde flere ganger på samme sted, så jeg vet ikke om det var noe annet - men merkelig var det i hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Jeg TROR det er Ræga som herjer i magen nå. skal på UL om 3 timer, gleder meg! Mange som sier at man kjenner mere etter UL, for da har man på en måte sett at det sparker...

Tar med sjokkis og brus i tilfelle Ræga ligner på sin mor og er ikke så glad i fysisk aktivitet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...