jukkapalme Skrevet 9. september 2023 Forfatter #81 Del Skrevet 9. september 2023 Odd René er helt utrolig dyktig. Tipper han vinner hele skiten. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. september 2023 #82 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg har inntrykk av at Sweet Child alltid er representert av én av deltagerne hvert år 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmerhus Skrevet 9. september 2023 #83 Del Skrevet 9. september 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Odd René er helt utrolig dyktig. Tipper han vinner hele skiten. Også såå kjekk, fremdeles 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 9. september 2023 #84 Del Skrevet 9. september 2023 Mia ødela 'sweet child of mine' 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september 2023 Forfatter #85 Del Skrevet 9. september 2023 Kremmerhus skrev (4 minutter siden): Også såå kjekk, fremdeles Jaaaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. september 2023 #86 Del Skrevet 9. september 2023 Optimalt var det vel ikke. Veldig terningkast tre spør du meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 9. september 2023 #87 Del Skrevet 9. september 2023 Tone får alt til å høres ut som countrypop uansett sjanger. Man kan vel ikke kalle det hun sang i dag for rock? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 9. september 2023 #88 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg synes Melis var grusom å høre på, men hun fikk mye ros fra dommerne🤷♀️ Skjønner ingenting jeg.. Håper hun ryker i dag! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september 2023 Forfatter #89 Del Skrevet 9. september 2023 Sugerøret skrev (31 minutter siden): Mia ødela 'sweet child of mine' Enig. Var grusomt å høre på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 9. september 2023 #90 Del Skrevet 9. september 2023 Dommerne evner jo ikke å gi kritikk! Nei, Aleksander sang ikke prikkfritt, langt der i fra. Han har ikke pust til å gjennomføre sangen en gang. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #91 Del Skrevet 9. september 2023 Fotballfluen skrev (13 minutter siden): Tone får alt til å høres ut som countrypop uansett sjanger. Man kan vel ikke kalle det hun sang i dag for rock? Strengt tatt er det vel blues/bluesrock. Men jeg synes hun var overraskende bra 😀 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #92 Del Skrevet 9. september 2023 Skuffet over Odd René, litt halvhjertet synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 9. september 2023 #93 Del Skrevet 9. september 2023 De øynene til Melis .. Hva i alle dager! Hun så jo nesten litt besatt ut!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #94 Del Skrevet 9. september 2023 Elle Maija var kjempebra 😊👍 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 9. september 2023 #95 Del Skrevet 9. september 2023 Aldri vært så høyt nivå vokalmessig? Det er ihvertfall fullstendig bullshit. Hvorfor sier de det vært år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. september 2023 #96 Del Skrevet 9. september 2023 Mother Dirt skrev (1 minutt siden): Aldri vært så høyt nivå vokalmessig? Det er ihvertfall fullstendig bullshit. Hvorfor sier de det vært år? Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. september 2023 #97 Del Skrevet 9. september 2023 Skjønner ikke hvorfor dommerne likte Adrian så godt??? 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september 2023 Forfatter #98 Del Skrevet 9. september 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Strengt tatt er det vel blues/bluesrock. Men jeg synes hun var overraskende bra 😀 Helt enig. Ble skikkelig positivt overrasket. Var gøy å høre henne sånn! 😁 Hadde trodd Mia skulle ryke idag. Syns hun var mye dårligere enn EHI. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 9. september 2023 #99 Del Skrevet 9. september 2023 Adrian og Damien var best i dag. Skjønner ikke greia med Tone.. er jo så tamt alt hun synger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutemora Skrevet 9. september 2023 #100 Del Skrevet 9. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Helt enig. Ble skikkelig positivt overrasket. Var gøy å høre henne sånn! 😁 Hadde trodd Mia skulle ryke idag. Syns hun var mye dårligere enn EHI. Enig. Det er ikke kvalitet som avgjør hvem som får flest stemmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå