Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

LunaPentunia skrev (23 timer siden):

Synes årets Stjernekamp er den trausteste sesongen som har vært. Ingen magiske tv-øyeblikk. Ingen opptredener jeg går tilbake for å se igjen… Altså Nicoline sin fremføring av «Black Widow», eller Lisa Børud sin «99 problems», eller «Eg er framand» eller «Long time coming» med Bjørn Tomren, eller Ella Marie sin duett med Silya «Hang with me» eller så og si alle opptredene til Adam Douglas.. Disse har jeg sett så mange ganger.. Men i år - ingenting som frister til å se igjen.. Til og me Odd-Rene som sine tidligere opptredener på Beat for Beat har vært sett flere ganger, nope.. Nei det er traust. 

Ja veldig kjedelig sesong.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mother Dirt
LunaPentunia skrev (På 16.10.2023 den 19.58):

Synes årets Stjernekamp er den trausteste sesongen som har vært. Ingen magiske tv-øyeblikk. Ingen opptredener jeg går tilbake for å se igjen… Altså Nicoline sin fremføring av «Black Widow», eller Lisa Børud sin «99 problems», eller «Eg er framand» eller «Long time coming» med Bjørn Tomren, eller Ella Marie sin duett med Silya «Hang with me» eller så og si alle opptredene til Adam Douglas.. Disse har jeg sett så mange ganger.. Men i år - ingenting som frister til å se igjen.. Til og me Odd-Rene som sine tidligere opptredener på Beat for Beat har vært sett flere ganger, nope.. Nei det er traust. 

Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva de skal synge på lørdag: https://www.nrk.no/presse/programomtaler/kvartfinale-i-stjernekamp-med-storband-og-latinopop-1.16599570

Latinopop er ikke akkurat min favorittsjanger, men godt vi slipper unna Ricky Martin, Macarena og Las Ketchup 😂 Eneste av latinolåtene jeg har hørt er den Mari skal synge og den er heeeelt jævlig. Husker jeg hadde den på hjernen i dagevis etter esc i fjor og nå skjer vel det samme igjen :hoho: 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duff skrev (På 15.10.2023 den 18.28):

Jeg hadde aldri gjettet at det var en rap den Tone sang.

Hun strekker vel sjangeren for å gjøre det enklere for seg selv. Hun valgte en lett sang med lav fallhøyde, mens Mari valgte en vanskelig sang med stor fallhøyde.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

To Ray Charles sanger 🥳🥳🥳🥳

? Bare Odd René skal synge Ray Charles. Det var for så vidt ingen bombe.

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

? Bare Odd René skal synge Ray Charles. Det var for så vidt ingen bombe.

Aleksander skal synge Ray Charles versjonen av en Paul Simon sang 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anugita said:

Noe så utrolig kjedelig... Kjedelig sang, kjedelig levering... men skryt av dommeren?? wtf? 

Nå vet du hva jeg har følt siden episode 1 sesong 1. Det var alltid skryt og minimalt med konstruktiv kritikk siden dag en, også da Thomas var dommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arne Tiholt skrev (2 minutter siden):

Nå vet du hva jeg har følt siden episode 1 sesong 1. Det var alltid skryt og minimalt med konstruktiv kritikk siden dag en, også da Thomas var dommer. 

Tja, synes de andre sesongene har vært bra, noen bedre enn andre, men denne her tar virkelig kaka som kjedeligste ever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansehan skrev (14 minutter siden):

Mari! Sjukt bra!

MissStiles skrev (4 minutter siden):

Aleksander var kjedelig mens Mari sang veldig bra!!! 

Mari var helt fantastisk  :nikke:

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari imponerte sjukt! Utrolig krevende låt som hun leverte steinbra! 🤩

Synes henne innsats her var mer imponerende enn Odd-Renes, han er tross alt veldig erfaren med denne sjangeren 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjugur skrev (3 minutter siden):

Mari imponerte sjukt! Utrolig krevende låt som hun leverte steinbra! 🤩

Synes henne innsats her var mer imponerende enn Odd-Renes, han er tross alt veldig erfaren med denne sjangeren 

Helt enig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone blir fremhevet igjen på Dagbladets nettsider. Mari terningkast 4, Tone terningkast 5!!!!! Hva i huleste, hver eneste gang, hva er det med journalistene?!  De skryter Tone opp i skyene hver gang.  

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...