Dishwalla Skrevet 14. oktober 2023 #641 Del Skrevet 14. oktober 2023 Totalt sett i de to sjangrene synes jeg Tone gjorde det best i kveld👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. oktober 2023 #642 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hansehan skrev (13 minutter siden): Er det opp til meg, så skal Aleksander ut i dag. What?! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 14. oktober 2023 #643 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hansehan skrev (14 minutter siden): Er det opp til meg, så skal Aleksander ut i dag. Jeg syns han gjorde det veldig bra både i hip hop og vise 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. oktober 2023 #644 Del Skrevet 14. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): Jeg syns han gjorde det veldig bra både i hip hop og vise Enig! Og synger bra hver gang. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 14. oktober 2023 #645 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Aleksander synes jeg er så feig, velger alltid rolige og balladeaktige låter. Utfordrer seg ikke, alltid dørgende kjedelig, så håper han ryker ut. Litt samme med Odd Rene; velger alltid rock/blues aktige låter han er komfortabel med Synes Tone, Damien og Marie er de som fortjener topp tre, fordi de virkelig omfavner konkurransen og synger mye forskjellig og ikke er så feige i de ulike sjangrene 👌 Endret 14. oktober 2023 av Falkefugl 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 14. oktober 2023 #646 Del Skrevet 14. oktober 2023 Dishwalla skrev (3 minutter siden): Totalt sett i de to sjangrene synes jeg Tone gjorde det best i kveld👍 Jeg syns Mari var dyktigst i kveld og Odd den minst dyktige 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 14. oktober 2023 #647 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hip hop var vondt å se på, men på visedelen syntes jeg alle var flinke. Damien sang litt surt, men jeg syntes det var sjarmerende og ekte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 14. oktober 2023 #648 Del Skrevet 14. oktober 2023 Nutz skrev (1 minutt siden): Damien sang litt surt, men jeg syntes det var sjarmerende og ekte. Enig. Det var fint 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 14. oktober 2023 #649 Del Skrevet 14. oktober 2023 Tipper Damien eller Mari ryker i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 14. oktober 2023 #650 Del Skrevet 14. oktober 2023 Bingo Bongo skrev (2 minutter siden): Tipper Damien eller Mari ryker i dag. Traff i hvertfall på de usikre 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #651 Del Skrevet 14. oktober 2023 (endret) Nei!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 Endret 14. oktober 2023 av Entern 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. oktober 2023 #652 Del Skrevet 14. oktober 2023 What??? Damien??? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #653 Del Skrevet 14. oktober 2023 Faen! 🤬 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #654 Del Skrevet 14. oktober 2023 Falkefugl skrev (7 minutter siden): Aleksander synes jeg er så feig, velger alltid rolige og balladeaktige låter. Utfordrer seg ikke, alltid dørgende kjedelig, så håper han ryker ut. Litt samme med Odd Rene; velger alltid rock/blues aktige låter han er komfortabel med Synes Tone, Damien og Marie er de som fortjener topp tre, fordi de virkelig omfavner konkurransen og synger mye forskjellig og ikke er så feige i de ulike sjangrene 👌 Enig med deg. Aleksander og Odd Rene safer hele tiden, feiger ut med å velge ting de vet de klarer. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 14. oktober 2023 #655 Del Skrevet 14. oktober 2023 Fuck... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 14. oktober 2023 #656 Del Skrevet 14. oktober 2023 Meh. Aleksander burde røket selv om Damien gjorde en dårligere vise. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. oktober 2023 #657 Del Skrevet 14. oktober 2023 cerruti skrev (31 minutter siden): Godt han tok det igjen på vise. Han har levert tipp topp ellers, synes jeg. Så håper han får bli. Opera mestret han ikke, men ellers har han vært stødig og synger aldri surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #658 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hansehan skrev (Akkurat nå): Meh. Aleksander burde røket selv om Damien gjorde en dårligere vise. Enig! Damien var helt rå i hiphop mens Aleksander var kjedelig i begge deler. Greit Damien ikke var så bra i vise, men syns det var litt fint også selv om det ikke er det beste han har gjort. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 14. oktober 2023 #659 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ikke er det stjerner og ikke er det kamp. Time waste! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. oktober 2023 #660 Del Skrevet 14. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Enig! Damien var helt rå i hiphop mens Aleksander var kjedelig i begge deler. Greit Damien ikke var så bra i vise, men syns det var litt fint også selv om det ikke er det beste han har gjort. Har vi sett det samme? Alexander sang jo nydelig i hiphop? Men enig at Damian burde blitt. Totalt sett synes jeg Tone kunne dratt hjem. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå