Hansehan Skrevet 13. oktober 2023 #581 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hansehan skrev (4 minutter siden): Hvem tror dere NRK har mast mest på av Kurt Nilsen, Kari Bremnes, Sivert Høyem, Janove Ottesen og Susanne Sundfør? Jeg var litt uklar her; jeg mente som deltager i Stjernekamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 13. oktober 2023 #582 Del Skrevet 13. oktober 2023 Gruselgrafs skrev (På 7.10.2023 den 20.49): Stakkars. Fyren har jo null talent. OOps.. jeg mente selvsagt Adrian! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #583 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hansehan skrev (11 timer siden): Hvem tror dere NRK har mast mest på av Kurt Nilsen, Kari Bremnes, Sivert Høyem, Janove Ottesen og Susanne Sundfør? Vanskelig å si, men tviler ekstremt sterkt på at Sundfør ville vært det minste interessert. Kanskje Kurt, men da mister jo programmet den beste gjestedommeren 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 14. oktober 2023 #584 Del Skrevet 14. oktober 2023 Entern skrev (1 time siden): Vanskelig å si, men tviler ekstremt sterkt på at Sundfør ville vært det minste interessert. Kanskje Kurt, men da mister jo programmet den beste gjestedommeren 😁 Smak og behag, men vil ikke si Kurt Nilsen har utmerket seg som den beste sjangereksperten. (de har ikke dommere i Stjernekamp) Den eksperten som for meg har utmerket seg så langt er Kristian Kristensen. Dyktig på øving og konstruktive tilbakemeldinger etter opptreden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #585 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hansehan skrev (17 timer siden): Hvem tror dere NRK har mast mest på av Kurt Nilsen, Kari Bremnes, Sivert Høyem, Janove Ottesen og Susanne Sundfør? Jeg vet ikke, men jeg håper på Sivert Høyem og Kari Bremnes hvert år. Kari Bremnes er gjestedommer og coach i kveld. Lurer på om noen drar denne i kveld 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 14. oktober 2023 #586 Del Skrevet 14. oktober 2023 Odd René skal synge Vår beste dag av Erik Bye. Jeg elsker originalen. Marit Larsen har også gjort en versjon av den, men jeg liker best originalen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #587 Del Skrevet 14. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Odd René skal synge Vår beste dag av Erik Bye. Jeg elsker originalen. Marit Larsen har også gjort en versjon av den, men jeg liker best originalen Blir interessant 😊 Har litt blandede følelser i forkant av denne episoden, blir noen bra sanger men blir også mye rart 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. oktober 2023 #588 Del Skrevet 14. oktober 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Blir interessant 😊 Har litt blandede følelser i forkant av denne episoden, blir noen bra sanger men blir også mye rart 🙃 Hvor står det hvilke sanger de skal synge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 14. oktober 2023 #589 Del Skrevet 14. oktober 2023 MyMichelle skrev (5 minutter siden): Hvor står det hvilke sanger de skal synge? Dette synger artistene i hiphop og vise i Stjernekamp – Programomtaler (nrk.no) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 14. oktober 2023 #590 Del Skrevet 14. oktober 2023 Gleder meg til Damien som skal fremføre intergalactic! 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #591 Del Skrevet 14. oktober 2023 LunaPentunia skrev (1 minutt siden): Gleder meg til Damien som skal fremføre intergalactic! 🤩 Jeg og! Den er så kul 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. oktober 2023 #592 Del Skrevet 14. oktober 2023 Er spent på Odd Rene i hip-hop. Vil ikke forbause meg om han nailer det også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #593 Del Skrevet 14. oktober 2023 Er det innafor at en halvgammel gubbe sier «fette» så mange ganger til ei tenåringsjente?🙈🙈🙈🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #594 Del Skrevet 14. oktober 2023 Skulle ønske noen skulle synge Eminem i hiphop. Bitch please hadde vært kult. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 14. oktober 2023 #595 Del Skrevet 14. oktober 2023 Knallbra av Mari Bella! Imponert! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 14. oktober 2023 #596 Del Skrevet 14. oktober 2023 Syns Mari gjorde en ganske god opptreden! 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 14. oktober 2023 #597 Del Skrevet 14. oktober 2023 Nevian skrev (6 minutter siden): Er spent på Odd Rene i hip-hop. Vil ikke forbause meg om han nailer det også 😊 Tror han valgt riktig låt, men om han «nailer» det vet jeg ikke.. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. oktober 2023 #598 Del Skrevet 14. oktober 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Er det innafor at en halvgammel gubbe sier «fette» så mange ganger til ei tenåringsjente?🙈🙈🙈🙈 Jeg synes bruken av ordet er ubehagelig nesten uansett. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #599 Del Skrevet 14. oktober 2023 Mari var dritbra! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #600 Del Skrevet 14. oktober 2023 Nevian skrev (1 minutt siden): Jeg synes bruken av ordet er ubehagelig nesten uansett. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå