Halloi Skrevet 3. oktober 2023 #481 Del Skrevet 3. oktober 2023 Tone tok vel Jolene i Idol, om jeg ikke husker feil. Regner med hun er ferdig med den selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #482 Del Skrevet 3. oktober 2023 Sonit skrev (6 timer siden): Jeg har en hunch på at Tone velger Dolly ( IKKE Jolene, please). Og at Odd René velger Johnny Cash. Jeg har en soft spot for Adrian og håper han velger en låt som passer både stemmen og det han vil formidle. Aleksander bør velge noe passer ham og som han kan vise følelser i, så mitt tips er Garth Brooks - The Dance Det er faktisk disse fire jeg bryr meg om, og som gjør noe med hjertet mitt. Hadde vært gøy hvis Adrian tok noe av Waylon Jennings 😃 Capazitet skrev (4 timer siden): Berre ingen tar Achy Breaky heart er eg fornøgd! 🤣🤣 Enig!!😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 3. oktober 2023 #483 Del Skrevet 3. oktober 2023 Capazitet skrev (8 timer siden): Berre ingen tar Achy Breaky heart er eg fornøgd! 🤣🤣 Enig, men jeg vil tilføye Stand by your man på lista også. Pluss de verste Shania Twain-klassikerne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #484 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ullvott skrev (7 timer siden): Enig, men jeg vil tilføye Stand by your man på lista også. Pluss de verste Shania Twain-klassikerne. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #485 Del Skrevet 3. oktober 2023 Capazitet skrev (16 timer siden): Berre ingen tar Achy Breaky heart er eg fornøgd! 🤣🤣 Å fyttikatta, Gud forby! 😂 Den låta er helt grusom! Ullvott skrev (7 timer siden): Enig, men jeg vil tilføye Stand by your man på lista også. Pluss de verste Shania Twain-klassikerne. Helt enig! En av jentene skal nesten garantert synge Shania Twain. Sånn er det hvert år. Men håper vi slipper unna i år 🤞 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 3. oktober 2023 #486 Del Skrevet 3. oktober 2023 Sonit skrev (23 timer siden): Jeg håper at Tone synger Dolly Parton - Coat of Many Colors Og om hun velger noe moderne så håper jeg på Maren Morris - My Church Må sitere meg selv… Ser på IG at Tone skal synge Maren Morris - My Church 🤓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 3. oktober 2023 #487 Del Skrevet 3. oktober 2023 Sonit skrev (2 timer siden): Må sitere meg selv… Ser på IG at Tone skal synge Maren Morris - My Church 🤓 Åh, elsker den sangen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. oktober 2023 #488 Del Skrevet 4. oktober 2023 Skulle gjerne sett Highwaymen som gruppeoppgave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober 2023 Forfatter #489 Del Skrevet 4. oktober 2023 Her er hva de skal synge på lørdag https://www.nrk.no/presse/programomtaler/her-er-latene-i-country-og-gruppeoppgave-i-stjernekamp-1.16580063 Vi slipper Shania Twain! Hurraaaa! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. oktober 2023 #490 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ingen Shania Twain Jeg er lettet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. oktober 2023 #491 Del Skrevet 4. oktober 2023 Med unntak av Damien synes jeg de andre hadde valgt ganske ensformig. Og Aleksander sin sang var virkelig gørrkjedelig. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. oktober 2023 #492 Del Skrevet 4. oktober 2023 Ullvott skrev (1 minutt siden): Med unntak av Damien synes jeg de andre hadde valgt ganske ensformig. Og Aleksander sin sang var virkelig gørrkjedelig. 💤 Han velger alltid noe kjedelig 😞 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. oktober 2023 #493 Del Skrevet 5. oktober 2023 Haha kan bli gøy, tilmed en David Alan Coe sang 🤠😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. oktober 2023 #494 Del Skrevet 5. oktober 2023 cerruti skrev (På 4.10.2023 den 12.59): Skulle gjerne sett Highwaymen som gruppeoppgave. Ja det hadde vært kult 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. oktober 2023 #495 Del Skrevet 7. oktober 2023 jukkapalme skrev (På 4.10.2023 den 13.07): Her er hva de skal synge på lørdag https://www.nrk.no/presse/programomtaler/her-er-latene-i-country-og-gruppeoppgave-i-stjernekamp-1.16580063 Jeg gleder meg til å høre Folsom Prison Blues og til de to gruppeoppgavene med Hot Stuff og Y.M.C.A. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 7. oktober 2023 #496 Del Skrevet 7. oktober 2023 Tone skal nok videre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 7. oktober 2023 #497 Del Skrevet 7. oktober 2023 Adrian synger fryktelig surt. Uffameg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #498 Del Skrevet 7. oktober 2023 Tone var bra! Adrian kan godt ryke ut snart nå vel? Dommeren har rømt fra clockwork orange-settet. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. oktober 2023 #499 Del Skrevet 7. oktober 2023 Dritfin låt, men Adrian har ikke akkurat country-stemme. I tillegg ble dette surt 😕 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 7. oktober 2023 #500 Del Skrevet 7. oktober 2023 Adrian synger jo ikke. Han snakke/hviske-synger. Til og med det er surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå