Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Omg ja!!!! Adrian burde sunget Common People! 

Ja! Hadde ikke det vært bra? Han har jo den androgyne looken også! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (1 time siden):

Hvordan i all verden Kurt er country er en annen sak…

Han har gitt ut et country-album en gang og spilt på country-festivaler 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (5 minutter siden):

Ok 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (1 time siden):

Så skuffet over denne 90-talls kvelden! Hvorfor valgte ingen noen brit-pop eller grunge? Tror Odd-Rene kunne gjort en super versjon av Blur - Tender om han turde å gå litt i seg selv og skrelle av den karaoken. Ja, han synger bra, men safer så sykt. Pearl Jam - Black hadde også passet ham bra

Og selv om jeg synes Adrian var sjarmerende, så kunne jeg tenkt meg ham synge Radiohead - Creep. Det ville passet hans nye image også. Eller Pulp - Common People. 

Og jeg tror Tone kunne gjort en egen versjon av R.E.M - Everybody Hurts med country-knekk ganske bra.

Og Ella kunne joiket og fått til noe bra med Massive Attack - Teardrop

Men det er vel sirkus folk ønsker seg, en karaokekveld.

Godt sagt og 100% enig!

Eneste som gikk an var Adrian (faktisk) og Tone (låtvalg ikke fremføring). Ellers var det 90-tallet på sitt mest ubrukelige.

Mest skuffet over Odd René faktisk, velge noe som var så utdatert og gamlis på 90-tallet som Aerosmith, kunne han ikke tatt G’nR eller U2 istedet 😑

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (12 minutter siden):

Godt sagt og 100% enig!

Eneste som gikk an var Adrian (faktisk) og Tone (låtvalg ikke fremføring). Ellers var det 90-tallet på sitt mest ubrukelige.

Mest skuffet over Odd René faktisk, velge noe som var så utdatert og gamlis på 90-tallet som Aerosmith, kunne han ikke tatt G’nR eller U2 istedet 😑

Vi er ganske enige. Odd René safer så utrolig, og det kommer han til å vinne med, dessverre. Han kunne tatt Blur- Tender, og det tror jeg han kunne ha kommet veldig fra. Ikke bare disse typiske ihjelspilte låtene. U2 kunne han også tatt, men de mistet meg på 90-tallet. Mulig One, kanskje. G´nR blir blir trygt for ham.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (45 minutter siden):

Og vert i Nashville og spilt inn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sonit skrev (19 minutter siden):

Vi er ganske enige. Odd René safer så utrolig, og det kommer han til å vinne med, dessverre. Han kunne tatt Blur- Tender, og det tror jeg han kunne ha kommet veldig fra. Ikke bare disse typiske ihjelspilte låtene. U2 kunne han også tatt, men de mistet meg på 90-tallet. Mulig One, kanskje. G´nR blir blir trygt for ham.

Ja One er en kongesang og han kunne nok greid den hvis han hadde turt. Han kjører veldig safe «appeller til folk på 50+» løp synes jeg 😑

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (Akkurat nå):

Det har vel Bjøro Håland også, hadde vært bedre dommer.

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det har vel Bjøro Håland også, hadde vært bedre dommer.

Enig. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (3 minutter siden):

Nemlig! Jeg skjønner ikke hvorfor @Entern stiller spørsmål ved Kurt'ns kredibilitet  :risterpåhodet:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Ja One er en kongesang og han kunne nok greid den hvis han hadde turt. Han kjører veldig safe «appeller til folk på 50+» løp synes jeg 😑

Ååå, hadde vært fint om han hadde sunget One! En av U2's beste spør du meg, veldig fin. Jeg elsker stemmen hans, men han velger veldig kjedelige låter. Og One er jo minst like kjent som den Aerosmith-dritten, bare myyyye bedre.

Lurer på hva han (og de andre) skal synge på køntrikvelden. Håper han tar en låt av Johnny Cash.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ååå, hadde vært fint om han hadde sunget One! En av U2's beste spør du meg, veldig fin. Jeg elsker stemmen hans, men han velger veldig kjedelige låter. Og One er jo minst like kjent som den Aerosmith-dritten, bare myyyye bedre.

Lurer på hva han (og de andre) skal synge på køntrikvelden. Håper han tar en låt av Johnny Cash.

Som sagt enig med One :) 

Ja, en Johnny Cash hadde vært bra. Bare han ikke velger Cash sin cover av Hurt. For all del en bra cover av Cash, men Det blir litt som Gitarkameratene sin radbrekking av Halleluja.  Han kan velge Folsom Prison :)

Uffda. Nå begynner jeg å bli coach her, men har et så stort hjerte for musikk, og mener jeg kan en del også ;)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (29 minutter siden):

Sonit skrev (22 minutter siden):

Som sagt enig med One :) 

Ja, en Johnny Cash hadde vært bra. Bare han ikke velger Cash sin cover av Hurt. For all del en bra cover av Cash, men Det blir litt som Gitarkameratene sin radbrekking av Halleluja.  Han kan velge Folsom Prison :)

Uffda. Nå begynner jeg å bli coach her, men har et så stort hjerte for musikk, og mener jeg kan en del også ;)

Jeg håper også han tar Johnny Cash 👍

Og at det blir mest mulig god gammel country 🤠

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (28 minutter siden):

Jeg håper også han tar Johnny Cash 👍

Og at det blir mest mulig god gammel country 🤠

Jeg håper at Tone synger Dolly Parton - Coat of Many Colors :)

Og om hun velger noe moderne så håper jeg på Maren Morris - My Church

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (Akkurat nå):

Jeg håper at Tone synger Dolly Parton - Coat of Many Colors :)

Og om hun velger noe moderne så håper jeg på Maren Morris - My Church

Ja håper også Tone tar Dolly Parton, eller kanskje Emmylou Harris 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Ja håper også Tone tar Dolly Parton, eller kanskje Emmylou Harris 🥰

Eller kanskje noe fra First Aid Kit

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sonit skrev (1 minutt siden):

Eller kanskje noe fra First Aid Kit

Det hadde også vært nydelig 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (9 minutter siden):

Det hadde også vært nydelig 🧡

Jeg har en hunch på at Tone velger Dolly ( IKKE Jolene, please).

Og at Odd René velger Johnny Cash.  

Jeg har en soft spot for Adrian og håper han velger en låt som passer både stemmen og det han vil formidle. 

Aleksander bør velge noe passer ham og som han kan vise følelser i, så mitt tips er Garth Brooks - The Dance

Det er faktisk disse fire jeg bryr meg om, og som gjør noe med hjertet mitt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...