Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For første gang enig med VGs Stjernekamp-anmeldelse: Mari best, Elle Maija (grusom framføring), Damien, Alexander og Tone fikk fortjent dårlig karakter. https://www.dagbladet.no/kultur/vi-anmeldte-stjernekamp-lat-for-lat/80275454

At dommerne klarte å lire av seg noe positivt om Elle Maija er jo helt ufattelig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor Adrian måtte bytte fra den låten han egentlig skulle ha til den han sang i går kveld? Føler riktig person gikk ut denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamalama skrev (1 time siden):

Noen som vet hvorfor Adrian måtte bytte fra den låten han egentlig skulle ha til den han sang i går kveld? Føler riktig person gikk ut denne gangen. 

Jeg forsto det som at han ville det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffet over Elle Maija. Syntes det var riktig hun gikk ut. Når hun ikke er teknisk dyktig, burde hun vel valgt en annen sang? 

Jeg heier ennå på Odd René.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mother Dirt skrev (På 30.9.2023 den 22.29):

Ja , jeg er også lei av Adrian og håper han ryker neste lørdag. Han er heldig med dansecrewet sitt for å si det sånn. 

Jeg tror mange stemmer på han på grunn av danserne, og sceneshowet. Kjenner en som stemte på han en annen lørdag, bare på grunn av utseendet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (7 minutter siden):

Jeg tror mange stemmer på han på grunn av danserne, og sceneshowet. Kjenner en som stemte på han en annen lørdag, bare på grunn av utseendet. 

Jeg har stemt på Adrian flere ganger pga energien, ikke pga dansere eller utseende.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus* skrev (På 30.9.2023 den 22.20):

Nå må jeg innrømme at jeg sjeldent ser på Stjernekamp. Men synes lydteknikken ikke er så god? Aleksander synger vel ok, men musikken er for høy? For mye gitar 

Helt enig, har vært gjennomgående dårlig lyd hele sesongen, men det toppet seg virkelig på lørdag! Merkelig at ikke NRK kan bedre enn dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falkefugl skrev (På 30.9.2023 den 22.26):

Aleksander er den kjedeligste deltakeren pga bare kjedelige, ballade låter 😴😴😴 Ingen dybde, mangler formidling og personlighet.

Han kan da i det minste synge rent - i motsetning til flere av de andre.....

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spolte meg litt igjennom denne episoden, turte ikke å spare tid til å se dette tullet live. Og det var f..meg lurt.

Det er forsyne meg bedre å høre et danseband som spiller i fylla på Color-Line enn denne karaoke gjengen her på NRK.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Vet noen hvem som er gjestedommere på lørdag når det er country? 

Kurt Nilsen hvertfall

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammamia1 skrev (7 timer siden):

Han kan da i det minste synge rent - i motsetning til flere av de andre.....

Ja, flott stemme og en flott personlighet. Heia! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

Kurt Nilsen hvertfall

Ja, men mener jeg leste begge navnene en dag, og nå finner jeg dem ikke igjen…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Vet noen hvem som er gjestedommere på lørdag når det er country? 

Kurt Nilsen og Ida Jenshus 😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ingveis skrev (10 minutter siden):

Jaja, Ida Jenshus passer jo da.

Hvordan i all verden Kurt er country er en annen sak…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skuffet over denne 90-talls kvelden! Hvorfor valgte ingen noen brit-pop eller grunge? Tror Odd-Rene kunne gjort en super versjon av Blur - Tender om han turde å gå litt i seg selv og skrelle av den karaoken. Ja, han synger bra, men safer så sykt. Pearl Jam - Black hadde også passet ham bra

Og selv om jeg synes Adrian var sjarmerende, så kunne jeg tenkt meg ham synge Radiohead - Creep. Det ville passet hans nye image også. Eller Pulp - Common People. 

Og jeg tror Tone kunne gjort en egen versjon av R.E.M - Everybody Hurts med country-knekk ganske bra.

Og Ella kunne joiket og fått til noe bra med Massive Attack - Teardrop

Men det er vel sirkus folk ønsker seg, en karaokekveld.

Endret av Sonit
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingveis skrev (28 minutter siden):

Det var det! Tusen takk 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (11 minutter siden):

Så skuffet over denne 90-talls kvelden! Hvorfor valgte ingen noen brit-pop eller grunge? Tror Odd-Rene kunne gjort en super versjon av Blur - Tender om han turde å gå litt i seg selv og skrelle av den karaoken. Ja, han synger bra, men safer så sykt. Pearl Jam - Black hadde også passet ham bra

Og selv om jeg synes Adrian var sjarmerende, så kunne jeg tenkt meg ham synge Radiohead - Creep. Det ville passet hans nye image også. Eller Pulp - Common People. 

Og jeg tror Tone kunne gjort en egen versjon av R.E.M - Everybody Hurts med country-knekk ganske bra.

Og Ella kunne joiket og fått til noe bra med Massive Attack - Teardrop

Men det er vel sirkus folk ønsker seg, en karaokekveld.

Omg ja!!!! Adrian burde sunget Common People! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...