Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #401 Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg likte No Doubt på 90-tallet og syntes det var kult å se Don’t Speak men Tone var IKKE i form i kveld 😕 Men hun skal ha for Mel C-antrekket🤠 4
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #402 Skrevet 30. september 2023 Viki6 skrev (6 minutter siden): I år savner jeg å bli imponert. Jada, flinke folk, men det mangler litt wow-faktor. Enig. Og dommerne irriterer meg litt i år.. 4
Entern Skrevet 30. september 2023 #403 Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Men hun skal ha for Mel C-antrekket🤠 Ja 😁
Duff Skrevet 30. september 2023 #404 Skrevet 30. september 2023 Jeg likte Adrian bedt i dag men så elsker jeg den sangen. Det var den sangen som fikk alle guttene ut på dansegulvet for å hoppe og for ett liv det ble. 9
Entern Skrevet 30. september 2023 #405 Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Enig. Og dommerne irriterer meg litt i år.. Ja enig 😟 1
Måneskinn Skrevet 30. september 2023 #406 Skrevet 30. september 2023 LunaPentunia skrev (52 minutter siden): Å nei Tone.. Dette fryktet jeg ved låtvalget… Jeg digger denne låta! Tamt og hun mangler krafta, innlevelsen og den knekken passer ikke.. Nei off!! Helt enig. Jeg digger ikke låta så mye lenger (litt lei 🙈) men det er jo en god låt. Tone gjorde den ikke så bra. Hva ER det med henne og sangstilen? Hun klarer liksom ikke endre seg på noen måte, har kjørt seg fast i et spor og har den knekken i stemmen nærmest hele tida. Et eller annet sted inni seg tror jeg hun har kraft til å gjøre denne låta, men hun må gape mer og ikke være så opptatt av å være pen når hun synger.. Dommer Dancke skal ha for at hun faktisk gir gode, konstruktive tilbakemeldinger - og ikke bare sånn " åå, såå fint" - som Mona B. Riise drev med 9
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #407 Skrevet 30. september 2023 Duff skrev (Akkurat nå): Jeg likte Adrian bedt i dag men så elsker jeg den sangen. Det var den sangen som fikk alle guttene ut på dansegulvet for å hoppe og for ett liv det ble. Elsket også den. Da jeg var ny i Oslo i sånn 2001 spilte P3 den på et visst tidspunkt hver fredag og det var kjempestas🥰 😂
Entern Skrevet 30. september 2023 #408 Skrevet 30. september 2023 Ok så det er faktisk MULIG å gjøre en 90-talls Britney sang MER jailbaity 😲 2
Sola de Skrevet 30. september 2023 #409 Skrevet 30. september 2023 Minitroll skrev (8 minutter siden): Min ultimate 90-tallskveld hadde vært om artistene sang noe blind melon, 2unlimited, veruca salt, sirmixalot, Goddess og klf. Men alt før slutten av nittiårene hadde vært gøy. Jeg savnet både Nirvana, Oasis, Radiohead. Var bortsett fra boyband 90- tallsmusikk for meg. Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): 😮😮😮 Backstreet og Take that og N Sync og A1 4 eva man! 😉 Take That Jeg var suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperfan 5 3
Måneskinn Skrevet 30. september 2023 #410 Skrevet 30. september 2023 Falkefugl skrev (14 minutter siden): Aleksander er den kjedeligste deltakeren pga bare kjedelige, ballade låter 😴😴😴 Ingen dybde, mangler formidling og personlighet. Ikke helt enig - men som David sa i dag: han må finne bryteren og skru på ALT han har. For han HAR mer å gå på. Men virker ofte litt tilbakeholden og nervøs, men han gjør gode prestasjoner. Litt tamt i dag, tenkte at dette er veldig "flinkt", polert og fint - men hvor er følelsene dine ?? Han må bare finne frem igjen til det han har inni seg, for han er drivende dyktig artist og låtskriver. 3
Entern Skrevet 30. september 2023 #411 Skrevet 30. september 2023 Måneskinn skrev (2 minutter siden): Helt enig. Jeg digger ikke låta så mye lenger (litt lei 🙈) men det er jo en god låt. Tone gjorde den ikke så bra. Hva ER det med henne og sangstilen? Hun klarer liksom ikke endre seg på noen måte, har kjørt seg fast i et spor og har den knekken i stemmen nærmest hele tida. Et eller annet sted inni seg tror jeg hun har kraft til å gjøre denne låta, men hun må gape mer og ikke være så opptatt av å være pen når hun synger.. Dommer Dancke skal ha for at hun faktisk gir gode, konstruktive tilbakemeldinger - og ikke bare sånn " åå, såå fint" - som Mona B. Riise drev med Dancke er bedre enn Riise for så vidt men gjestedommerne er VELDIG kosete da 🫤 6
CAPS LOCK Skrevet 30. september 2023 #412 Skrevet 30. september 2023 Jeg liker mange av originalene, men i kveld syns jeg det blir kjedelig, med unntak av Adrian. Jeg har ikke brydd meg om Jump Around før han framførte den i kveld. 2
Måneskinn Skrevet 30. september 2023 #413 Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Dancke er bedre enn Riise for så vidt men gjestedommerne er VELDIG kosete da 🫤 Ja, det blir veldig mye kos og hygge og alt er veldig greit med disse gjestedommerne. Kunne kanskje vært litt mer ærlig...hehe 1
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #414 Skrevet 30. september 2023 Sola de skrev (2 minutter siden): Jeg savnet både Nirvana, Oasis, Radiohead. Var bortsett fra boyband 90- tallsmusikk for meg. Take That Jeg var suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperfan Jeg også elsket de! Og var sååå betatt av han som visste seg å være homofil😳 Så da ble det jo ikke oss da😅🤓 Back for goood. Want u back, want u back…🩵 1
Sola de Skrevet 30. september 2023 #415 Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg også elsket de! Og var sååå betatt av han som visste seg å være homofil😳 Så da ble det jo ikke oss da😅🤓 Back for goood. Want u back, want u back…🩵 Jason Orange? Jeg digget Gary Barlow 1
Gjest Adobyen Skrevet 30. september 2023 #416 Skrevet 30. september 2023 Spolt og sett litt her og der, men fant ikke noe jeg likte. Det pleier å være bedre enn dette. Det er sikkert ikke så lett for deltakerne heller, som prøver å beherske så mye forskjellig musikk.
Miss perfect Skrevet 30. september 2023 #417 Skrevet 30. september 2023 Sååå forelska jeg var i Mark Owen og Kevin Richardson.. aahh tider det gitt.
Tough cookie Skrevet 30. september 2023 #418 Skrevet 30. september 2023 Elle-Maija sang falskt og hadde dårlig engelsk uttale. Minte meg litt om karaoke på puben i nabolaget 9 1
CAPS LOCK Skrevet 30. september 2023 #419 Skrevet 30. september 2023 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Elle-Maija sang falskt og hadde dårlig engelsk uttale. Minte meg litt om karaoke på puben i nabolaget Bortsett fra at Elle-Maija var edru 2
Entern Skrevet 30. september 2023 #420 Skrevet 30. september 2023 Tough cookie skrev (4 minutter siden): Elle-Maija sang falskt og hadde dårlig engelsk uttale. Minte meg litt om karaoke på puben i nabolaget CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Bortsett fra at Elle-Maija var edru Årets deltakere hadde vært mye mer underholdende og givende å se på hvis de var fulle på scenen. Bortsett fra Adrian da, ville ikke merket forskjell 🥴 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå