Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (1 minutt siden):

Men hva mente han med det?

At Tone ikke kan få kritikk for å synge for perfekt. 

Skrevet

Knallbra av Mari Bella!! Dette var stilig! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Aleksander, Damien, Adrian og Mari har vært mine favoritter i denne sesongen. Synes det har vært litt karaokeaktig i kveld. Mange kjedelige låtvalg. 
Adrian var best fordi han er den minst forutsigbare. 

• Liker 2
Skrevet

Synes alle er kjedelige i kveld.. Syns faktisk Adrian gjorde det ganske greit, og Alexander. Ellers var det kjedelige greier. Spent på sistemann, men føler låta han har valgt er veldig oppbrukt.

• Liker 2
Skrevet

Bra sceneshow men synes hun sa helt greit. Den passet bedre til henne enn låtvalget til Tone. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er redd Elle Maija ryker i kveld. Hun var jo så fet på begynnelsen.

• Liker 1
Skrevet

Odd Rene redder kvelden som vanlig! Kutter de lange tonene litt, men vi vet jo at han kan holde de, så hvorfor han kutter de lurer jeg litt på? Men ingen andre får mine stemmer i kveld... 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Gjest Mother Dirt
Skrevet

Jah , ingen tvil om hvem som var best i kveld. Men det var ikke mye konkurranse i kveld heller.

Skrevet

Odd Rene tar det hjem nok en gang. Skulle også ønske han tok den høye tonen Christine snakker om, men supert likevel. Nok engang ble det beste spart til slutt. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Odd René best som alltid! 👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Synes Odd René velger altfor traust hver gang. Ingen tvil om at han kan synge, men hadde blitt glad om han heller kunne dratt til med noe skikkelig rått og uventet. 

• Liker 8
Skrevet
Minitroll skrev (Akkurat nå):

Synes Odd René velger altfor traust hver gang. Ingen tvil om at han kan synge, men hadde blitt glad om han heller kunne dratt til med noe skikkelig rått og uventet. 

Enig. Han er flink, men jeg synes det blir for tamt. Kunne ønske han overraska skikkelig en gang👍

• Liker 3
Skrevet

Er redd Elle Maija ryker idag. Var helt grusomt å høre på. Synd, for jeg liker henne virkelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det blir Elle Maija eller Tone som ryker i dag.

• Liker 1
Skrevet

Håper Elle Maija ryker. Desidert svakest i dag. Hun var helt rå på joik i første sending, men sett bort fra det har hun vært rimelig middels.

• Liker 6
Skrevet

Jeg like best Adrian i kveld. 

• Liker 3
Skrevet
Sola de skrev (13 minutter siden):

Dritbra av Odd Renè!

Ja han syns jeg var veldig god, på en samla dårlig kveld etter min mening😳

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Nå må jeg innrømme at jeg sjeldent ser på Stjernekamp. Men synes lydteknikken ikke er så god? Aleksander synger vel ok, men musikken er for høy? For mye gitar 

• Liker 5
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ja han syns jeg var veldig god, på en samla dårlig kveld etter min mening😳

Utrolig mye ræl i dag. Adrian, Aleksander, Ella…utrolig mye RÆL…👎👎👎👎👎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...