Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sola de skrev (Akkurat nå):

Var ikke så hakkande gæli av Aleksander. Har ikke hørt sangen han sang før, så vet ikke hvordan originalen er.

Originalen er nydelig (*inhabil*)

Men dette var ikke dårlig, nei. Gikk litt for fort i begynnelsen dog. Men absolutt best til nå i kveld og kanskje hans beste til nå i stjerne kamp, synes jeg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tamt av Aleksander, men beste hittil synes jeg... Han viste jo forrige gang at han faktisk kan synge, så hvorfor bruker han ikke mer av det? Lå litt for høyt hele sangen gjennom synes jeg... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker I want it that way fra BSB. Hun dama gjorde skam på sangen🤢😠 En 5 åring hadde sunget den bedre!!! Såååå surt😱😱

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei Tone.. Dette fryktet jeg ved låtvalget… Jeg digger denne låta! Tamt og hun mangler krafta, innlevelsen og den knekken passer ikke.. Nei off!! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skvatt nesten til da Tone begynte å synge. Overraskende surt og tamt. Tydeligvis preget av sykdom, for hun kan mye bedre enn dette. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander synes jeg at klarte det greit. Tone fikk det ikke helt til med den låten.

Hva skjer med de 5-10 min tilbakemeldingene fra Christine idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Feil låt for stemmen til Mari Bella.. Bra sceneshow og høres greit ut, men sangen passer ikke til stemmen. Men beste hittil i kveld, synes jeg... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...