LunaPentunia Skrevet 25. september 2023 #301 Del Skrevet 25. september 2023 Hedy Lamarr skrev (10 timer siden): De siste seks sesongene har menn vunnet fem ganger, unntaket var Ella Marie. Samme går igjen i andre sangkonkurranser: https://www.tv2.no/underholdning/urovekkende-trend-dette-er-ekspertenes-teorier/15755965/ Jeg heier på Mari Bella i år. Heier du da på henne fordi du mener hun er best eller fordi hun er kvinne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 25. september 2023 #302 Del Skrevet 25. september 2023 LunaPentunia skrev (25 minutter siden): Heier du da på henne fordi du mener hun er best eller fordi hun er kvinne? Fordi hun er best. Men vi kan jo godt ha i bakhodet den der nye trenden med at menn alltid vurderes som «best». Klart de ikke alltid er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. september 2023 #303 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) LunaPentunia skrev (8 timer siden): Heier du da på henne fordi du mener hun er best eller fordi hun er kvinne? Hedy Lamarr skrev (7 timer siden): Fordi hun er best. Men vi kan jo godt ha i bakhodet den der nye trenden med at menn alltid vurderes som «best». Klart de ikke alltid er det. Mari Bella er da ikke best. Selv om hun er langt, langt fra dårligst. Tone > Mari. I opera i alle fall. Men Mari var på 3. plass etter Damien og Tone i opera, det er ikke ille. Endret 26. september 2023 av Entern 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 26. september 2023 #304 Del Skrevet 26. september 2023 Entern skrev (9 timer siden): Mari Bella er da ikke best. Selv om hun er langt, langt fra dårligst. Tone > Mari. I opera i alle fall. Men Mari var på 3. plass etter Damien og Tone i opera, det er ikke ille. Tja, Mari valgte seg en svært vanskelig oppgave da, jeg synes det også spiller inn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 26. september 2023 #305 Del Skrevet 26. september 2023 Hedy Lamarr skrev (9 timer siden): Tja, Mari valgte seg en svært vanskelig oppgave da, jeg synes det også spiller inn. Hun overvurderte seg selv, og det førte til at hun nesten ble stemt ut Hvilken sang de velger å synge er viktig. Jeg tror at Mia kom seg videre til opera fordi hun valgte 5 fine frøkener, for runden før var hun blant de tre med færrest stemmer, men i Norske favoritter var hun ikke det, og så røyk hun ut i opera 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 27. september 2023 #306 Del Skrevet 27. september 2023 CAPS LOCK skrev (15 timer siden): Hun overvurderte seg selv, og det førte til at hun nesten ble stemt ut Hvilken sang de velger å synge er viktig. Jeg tror at Mia kom seg videre til opera fordi hun valgte 5 fine frøkener, for runden før var hun blant de tre med færrest stemmer, men i Norske favoritter var hun ikke det, og så røyk hun ut i opera Vel, jeg synes det er mye kulere hvis artistene legger lista høyt og tør å utfordre seg selv, enn om de bare safer. Safing er kjedelig i min bok. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 27. september 2023 #307 Del Skrevet 27. september 2023 Capazitet skrev (På 25.9.2023 den 0.42): Hørte de nevnte Britney Spears om ho Bella Mari Bella publiserte i kveld på Instagram at hun øver på (You Drive Me) Crazy av Britney Spears 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 28. september 2023 #308 Del Skrevet 28. september 2023 Dette er hva deltagerne har valgt å synge lørdag 30. september: Damien: Let Me Entertain You – Robbie Williams (1998) Elle Maija Klefstad Bær: I Want it That Way – Backstreet Boys (1992) Adrian Sellevoll: Jump Around – House of Pain (1992) Aleksander With: I Will Come to You – Hanson 1997) Tone Damli: Don't Speak – No Doubt (1996) Mari Bella: (You Drive Me) Crazy – Britney Spears (1999) Odd René Andersen: I Don't Want to Miss a Thing - Aerosmith (1998) https://www.nrk.no/presse/programomtaler/90-tallsfest-i-stjernekamp---dette-synger-artistene-1.16569292 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. september 2023 #309 Del Skrevet 28. september 2023 Åh, elskar den Hanson-låta! 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 28. september 2023 #310 Del Skrevet 28. september 2023 Jeg gleder meg! Liker sangene til Damien og Odd René 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 28. september 2023 #311 Del Skrevet 28. september 2023 Hvert år sier dommerne det samme. De mener at nettopp denne sesongen er den beste noensinne. Som i år; "skyhøyt nivå nå altså." Nei, virkelig ikke.. Denne sesongen blir lengst unna historisk. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #312 Del Skrevet 28. september 2023 CAPS LOCK skrev (59 minutter siden): Dette er hva deltagerne har valgt å synge lørdag 30. september: Damien: Let Me Entertain You – Robbie Williams (1998) Elle Maija Klefstad Bær: I Want it That Way – Backstreet Boys (1992) Adrian Sellevoll: Jump Around – House of Pain (1992) Aleksander With: I Will Come to You – Hanson 1997) Tone Damli: Don't Speak – No Doubt (1996) Mari Bella: (You Drive Me) Crazy – Britney Spears (1999) Odd René Andersen: I Don't Want to Miss a Thing - Aerosmith (1998) https://www.nrk.no/presse/programomtaler/90-tallsfest-i-stjernekamp---dette-synger-artistene-1.16569292 Dette blir…interessant…🤨🫤 Jaja, Tone valgte en fin sang da, og Damien blir gøy 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2023 #313 Del Skrevet 28. september 2023 PITTY skrev (4 minutter siden): Hvert år sier dommerne det samme. De mener at nettopp denne sesongen er den beste noensinne. Som i år; "skyhøyt nivå nå altså." Nei, virkelig ikke.. Denne sesongen blir lengst unna historisk. Vet ikke, det har vært kjipe sesonger før og. Men generelt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 28. september 2023 #314 Del Skrevet 28. september 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Vet ikke, det har vært kjipe sesonger før og. Men generelt enig. Subjektivt selvsagt, men jeg har mine favoritter fra tidligere. Fler av dem.. Låtvalget er en viktig del av pakka. En del deltagere tar ikke den biten alvorlig nok er mitt inntrykk. Problemet er nok også at etterhvert som sesongene har blitt mange så har mange legendariske låter blitt tatt. Altså det tynnes litt ut i rekkene av slike låter. Litt som Hver Gang Vi Møtes. Slutter de ikke snart nå så må de grave opp Erik Bye og Odd Grythe for å få kabalen til å gå opp..😱 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 29. september 2023 #315 Del Skrevet 29. september 2023 PITTY skrev (1 time siden): Subjektivt selvsagt, men jeg har mine favoritter fra tidligere. Fler av dem.. Låtvalget er en viktig del av pakka. En del deltagere tar ikke den biten alvorlig nok er mitt inntrykk. Problemet er nok også at etterhvert som sesongene har blitt mange så har mange legendariske låter blitt tatt. Altså det tynnes litt ut i rekkene av slike låter. Litt som Hver Gang Vi Møtes. Slutter de ikke snart nå så må de grave opp Erik Bye og Odd Grythe for å få kabalen til å gå opp..😱 😂😂😂 Men ja, enig med det i alt dette. Erik og Odd 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #316 Del Skrevet 30. september 2023 PITTY skrev (På 29.9.2023 den 1.37): Subjektivt selvsagt, men jeg har mine favoritter fra tidligere. Fler av dem.. Låtvalget er en viktig del av pakka. En del deltagere tar ikke den biten alvorlig nok er mitt inntrykk. Problemet er nok også at etterhvert som sesongene har blitt mange så har mange legendariske låter blitt tatt. Altså det tynnes litt ut i rekkene av slike låter. Litt som Hver Gang Vi Møtes. Slutter de ikke snart nå så må de grave opp Erik Bye og Odd Grythe for å få kabalen til å gå opp..😱 Haha godt poeng 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 30. september 2023 #317 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): Haha godt poeng 🤣🤣🤣 Jo takk. Og apropos Odd Grythe. Jeg så et klipp fra programserien på NRK kalt "Husker Du." Der stod nettopp Odd Grythe som programleder glisende gjennom hele episoden uansett hvor dølllt det var. Og så hadde de en fast smørsanger ved navn Ivar Ruste, og som lignet på en blond versjon av Leif Juster. Han bedåret de gamle damene som var overrepresentert i salen. Der satt de samtlige med våte blikk og undret seg kanskje på om de kunne ha en aldri så liten orgasme igjen i skrotten. Uansett så skakket de alle på hodet og mimret sammen med han godslige Ivar på slagere fra andre verdenskrig. !!Fullstendig Katastrofe!!! 🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #318 Del Skrevet 30. september 2023 PITTY skrev (1 time siden): Jo takk. Og apropos Odd Grythe. Jeg så et klipp fra programserien på NRK kalt "Husker Du." Der stod nettopp Odd Grythe som programleder glisende gjennom hele episoden uansett hvor dølllt det var. Og så hadde de en fast smørsanger ved navn Ivar Ruste, og som lignet på en blond versjon av Leif Juster. Han bedåret de gamle damene som var overrepresentert i salen. Der satt de samtlige med våte blikk og undret seg kanskje på om de kunne ha en aldri så liten orgasme igjen i skrotten. Uansett så skakket de alle på hodet og mimret sammen med han godslige Ivar på slagere fra andre verdenskrig. !!Fullstendig Katastrofe!!! 🤣🤣 Ja «Husker Du» ja…😳🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustAsking Skrevet 30. september 2023 #319 Del Skrevet 30. september 2023 On 9/29/2023 at 1:20 AM, PITTY said: Hvert år sier dommerne det samme. De mener at nettopp denne sesongen er den beste noensinne. Som i år; "skyhøyt nivå nå altså." Nei, virkelig ikke.. Denne sesongen blir lengst unna historisk. Enig, heller historisk tam. Når man bare sklir unna utstemming ved å velge safe og se bra ut, så er man ikke «Norges beste entertainer». Man er i beste fall Norges mest pregløse, og alle lurer på i ettertid hvordan i huleste de kommer seg til topp tre. Kjedelige låter i dag, vet ikke om jeg gidder å fortsette å se på Stjernekamp i år. Mulig det virker ekstra blekt fordi forrige sesongen var helt sinnsykt bra, kontrasten mellom de to favorittene var så stor at det var spenning til siste slutt, og helt uforutsigbart hva som ville dukke opp fra uke til uke. Skal litt til å matche den casten. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett igjen episoden med gruppeoppgavene fra Eurovision - hysterisk! 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #320 Del Skrevet 30. september 2023 JustAsking skrev (4 timer siden): Enig, heller historisk tam. Når man bare sklir unna utstemming ved å velge safe og se bra ut, så er man ikke «Norges beste entertainer». Man er i beste fall Norges mest pregløse, og alle lurer på i ettertid hvordan i huleste de kommer seg til topp tre. Kjedelige låter i dag, vet ikke om jeg gidder å fortsette å se på Stjernekamp i år. Mulig det virker ekstra blekt fordi forrige sesongen var helt sinnsykt bra, kontrasten mellom de to favorittene var så stor at det var spenning til siste slutt, og helt uforutsigbart hva som ville dukke opp fra uke til uke. Skal litt til å matche den casten. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett igjen episoden med gruppeoppgavene fra Eurovision - hysterisk! 😂 Enig. Har sluttet å følge med en gang før, det var den sesongen Bilal vant. Grusom sesong. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå