Jolanda Skrevet 21. september 2023 #221 Del Skrevet 21. september 2023 Sonit skrev (20 timer siden): Dere som sier at dommerne gir masse skryt og ros. De gjorde den forrige gjengen også, dette er feelgood. Jeg liker Adrian faktisk, liker at han vokser på dette konseptet. Og vi behøver en litt sånn uslepen ungdom. Og Tone overrasker meg som flink. Odd arene, flink, men får litt artist på bygda-følelse. Det blir for likt. Men tror han kan har mere på lager, så skal bli spennende å se! Resten av gjengen er kjedelige. Ja, det et sant, men det var like irriterende før med utelukkende ros. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. september 2023 #222 Del Skrevet 22. september 2023 CAPS LOCK skrev (På 16.9.2023 den 23.10): Enig i dette. Hun hadde gjort det bra i opera Ja, hun og Mari har de beste stemmene der, så de andre deltakerne kan være glade for at de mistet en sterk konkurrent før operakvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. september 2023 #223 Del Skrevet 22. september 2023 Hedy Lamarr skrev (På 16.9.2023 den 21.28): Fremdeles forsinket, men hvis ikke Damien ryker ut så er det helt hinsides. Han burde ha røket i går. Sang surt flere ganger. Mia og Adrian slet med å henge med på rytmen og Elle Maja hadde en platt gjennomføring av en enkel sang, og fulgte ikke rådene fra Kristian om å jobbe med dynamikken, men sang rett fram med samme dynamikk hele veien. Mange dårlige opptredener og resten var kjedelige. Det var urettferdig at Melis røk, for alle de ovenfornevnte var dårligere enn henne. Men jeg tror rett og slett stilen hennes og hennes variant av «Alene» ble for spesiell for folk. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2023 #224 Del Skrevet 22. september 2023 Grüner skrev (3 minutter siden): Han burde ha røket i går. Sang surt flere ganger. Mia og Adrian slet med å henge med på rytmen og Elle Maja hadde en platt gjennomføring av en enkel sang, og fulgte ikke rådene fra Kristian om å jobbe med dynamikken, men sang rett fram med samme dynamikk hele veien. Mange dårlige opptredener og resten var kjedelige. Det var urettferdig at Melis røk, for alle de ovenfornevnte var dårligere enn henne. Men jeg tror rett og slett stilen hennes og hennes variant av «Alene» ble for spesiell for folk. Synes du har helt rett, enig 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 Forfatter #225 Del Skrevet 23. september 2023 Grüner skrev (1 time siden): Han burde ha røket i går. Sang surt flere ganger. Mia og Adrian slet med å henge med på rytmen og Elle Maja hadde en platt gjennomføring av en enkel sang, og fulgte ikke rådene fra Kristian om å jobbe med dynamikken, men sang rett fram med samme dynamikk hele veien. Mange dårlige opptredener og resten var kjedelige. Det var urettferdig at Melis røk, for alle de ovenfornevnte var dårligere enn henne. Men jeg tror rett og slett stilen hennes og hennes variant av «Alene» ble for spesiell for folk. Damien er egentlig kjempeflink, men opptredenen forrige lørdag var ganske elendig. Han var veldig god i egen sjanger og rock, syns jeg. Enig i at det var ufortjent at Melis røk. Adrian burde røket i stedet. Syns egentlig alle unntatt Odd René og Melis var svake forrige gang. Melis hadde sikkert vært dritgod i opera. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 23. september 2023 #226 Del Skrevet 23. september 2023 Dette er hva de skal synge i kveld: Odd René Andersen: «La donna è mobile» fra Rigoletto av Giuseppe Verdi Tone Damli: «Les tringles des sistres tintaient» fra Carmen av Georges Bizet Elle Maija Klefstad Bær: «Duetto buffo di due gatti» (Duett for to katter) – basert på Otello av Gioachino Rossini Mia Gundersen: «Habanera» fra Carmen av Georges Bizet Adrian Sellevoll: «En fuglefanger er jeg, ja» fra Tryllefløyten av Wolfgang Amadeus Mozart Mari Bella: «Una voce poco fa» fra Barbereren i Sevilla av Gioachino Rossini Aleksander With: «'O sole mio» av Eduardo di Capua og Alfredo Mazzucchi Damien: «Estuans interius» fra Carmina Burana av Carl Orff Dette synger Stjernekamp-artistene i opera – Programomtaler (nrk.no) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. september 2023 #227 Del Skrevet 23. september 2023 Synes Odd Renè Andersen var tammere enn jeg trodde han skulle være. Tone Damli klarer seg bedre enn jeg trodde, selv om det er langt fra perfekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. september 2023 #228 Del Skrevet 23. september 2023 Slettes ikke dårlig av Tone synes jeg 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 23. september 2023 #229 Del Skrevet 23. september 2023 Tone imponerte, faktisk, men hun kunne godt trøkket litt mer til. Tone skal definitivt ikke ut i dag. Odd-Rene var grei, men klarte ikke å kvitte seg helt med soulgrumsen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. september 2023 #230 Del Skrevet 23. september 2023 Mjaaaaaaaaauuuuuuuuuuu! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. september 2023 #231 Del Skrevet 23. september 2023 Hun legger nesten litt opp til å bli stemt ut med et såpass gneldrende valg av melodi... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 Forfatter #232 Del Skrevet 23. september 2023 Haha, morsomt fra Elle Maija Jeg ler så tårene triller her! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 23. september 2023 #233 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg syns Odd René viste at han har et skuespiller-talent i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. september 2023 #234 Del Skrevet 23. september 2023 Nevian skrev (Akkurat nå): Hun legger nesten litt opp til å bli stemt ut med et såpass gneldrende valg av melodi... Ja, dessverre. Synes hun har vært veldig flink så langt Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. september 2023 #235 Del Skrevet 23. september 2023 Tone har vært bestemt hittil… Spent på Mia nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 23. september 2023 #236 Del Skrevet 23. september 2023 Elle Maija skal iallfall ikke ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 23. september 2023 #237 Del Skrevet 23. september 2023 Ella Maja var fantastisk, morsom, karikert og omtrent like jævlig som når kattene slåsser ute i gata midt på natta😅 Tone imponerte i kveld også, Odd René var litt kjedelig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. september 2023 #238 Del Skrevet 23. september 2023 Savner operaen i fremføringen til Mia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 23. september 2023 #239 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg misliker at Mia har byttet ut fransk med engelsk. Feigt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 23. september 2023 #240 Del Skrevet 23. september 2023 Mia hadde nok vært mer tjent med dårlig fransk, fremfor dårlig engelsk 🙈 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå