Gagaen Skrevet 16. september 2023 #201 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Også positiv til Mia! Kult valg! Veldig uenig! Syns Mia ikke når opp til Gabrielle sitt nivå i det hele tatt og gamle kjerringer kler ikke så korte skjørt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. september 2023 #202 Del Skrevet 16. september 2023 Gagaen skrev (16 minutter siden): Veldig uenig! Syns Mia ikke når opp til Gabrielle sitt nivå i det hele tatt og gamle kjerringer kler ikke så korte skjørt. Sier hvem? Slutt med aldersshaming!! 20 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 16. september 2023 #203 Del Skrevet 16. september 2023 Mia var jo en av få det faktisk var gøy å se i kveld. Mye utrolig kjedelig. Kjenner ikke til hun Melis fra før, og føler ikke jeg kjenner særlig til henne nå heller. Så mulig derfor få stemte på henne. Hverken dårlig eller veldig bra, bare lite minneverdig. Måtte faktisk sjekke hva hun sang før jeg skrev dette… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 16. september 2023 #204 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg synes Odd René sin versjon av to fulle menn var vanvittig bra! Tror Lise Mæland kunne nådd mye lengre med andre låtvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. september 2023 #205 Del Skrevet 16. september 2023 Bingo Bongo skrev (1 time siden): Overraskende at Melis røk. 😳 Ikke min favoritt, men fortjente ikke å ryke hellet. Carolini skrev (1 time siden): Ufortjent at Melis røk ut... Mother Dirt skrev (1 time siden): Og der røk hun..🙄 Enig i dette. Hun hadde gjort det bra i opera 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 16. september 2023 #206 Del Skrevet 16. september 2023 Jolanda skrev (1 time siden): Utrolig dølt og kjedelig og se på at alle bare får ros. Adrian også, det var ikke bra! Er så lei av han. Håper han ryker neste lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. september 2023 #207 Del Skrevet 16. september 2023 Titania skrev (3 timer siden): Odd Rene klart best til nå. Albbas skrev (3 timer siden): Han var bra! Tror han blir kveldens beste. MissStiles skrev (3 timer siden): Jeg synes gutta har vært best hittil i kveld… men Odd Rene sin versjon var fin. jukkapalme skrev (2 timer siden): Odd René leverer alltid! 🤩 Syns det var en utrolig fin versjon av låta. Nevian skrev (2 timer siden): Odd Rene får til og med denne rølpete låta til bli knall. Han er bare best. Hansehan skrev (2 timer siden): Odd René er best så langt. Kveldshimmel skrev (2 timer siden): Odd René er best! Han får mine stemmer i kveld! Fjugur skrev (2 timer siden): ellers 2 til Odd Rene Dishwalla skrev (2 timer siden): For meg var det Odd René, Tone og Ella Maja som var best i kveld. Anugita skrev (2 timer siden): I kveld synes jeg Odd Rene og Mia var best MisterMister skrev (35 minutter siden): Jeg synes Odd René sin versjon av to fulle menn var vanvittig bra! Jeg likte at han la inn et parti med munnspill. Det fungerte godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #208 Del Skrevet 16. september 2023 CAPS LOCK skrev (30 minutter siden): Jeg likte at han la inn et parti med munnspill. Det fungerte godt. Enig! Han var veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. september 2023 Forfatter #209 Del Skrevet 16. september 2023 CAPS LOCK skrev (1 time siden): Jeg likte at han la inn et parti med munnspill. Det fungerte godt. Helt enig, det var veldig fint. Tror Jokke ville vært stolt! ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #210 Del Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (6 timer siden): Helt enig, det var veldig fint. Tror Jokke ville vært stolt! ♥️ Ja det tror jeg og 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 17. september 2023 #211 Del Skrevet 17. september 2023 Veldig synd at Melis røk ut nå. Jeg skulle så gjerne hørt henne i opera. Med unntak av Odd Rene synes jeg gutta i går var utrolig kjedelige og karakterløse. Damiens framføring var virkelig ikke bra, selv om det lå masse følelse bak. Kristian Kristensen som coach, derimot: han virket kjempeflink! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. september 2023 #212 Del Skrevet 17. september 2023 I går synes jeg for én gangs skyld at Tone sang fint Jeg er ikke fan og har aldri forstått at det "knekket" i stemmen er fint. Men denne låta kledde hun Kristian var en god coach, om enn ingen favoritt hos språkrådet Han leverte noen gloser i beste nordnorske ånd En fin bukett sangere med i år. Programmet har hatt godt av utskifting de siste åra. Nå gjenstår kun å bytte ut sjefen selv. Han er for all del grei nok, men synes programmet preges av slitasje på den fronten.. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 17. september 2023 #213 Del Skrevet 17. september 2023 Ryddet for persondebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #214 Del Skrevet 17. september 2023 Hansehan skrev (23 timer siden): Melis kunne vært årets Eurovision-bidrag fra Albania. Så enig! 😂Det var rare greier😮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. september 2023 #215 Del Skrevet 17. september 2023 Tradegy skrev (4 timer siden): Nå gjenstår kun å bytte ut sjefen selv. Han er for all del grei nok, men synes programmet preges av slitasje på den fronten.. Han er jo så flink!!! Savner dessuten de to gamle dommerne. Lun og fin tone på alle de tre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 18. september 2023 #216 Del Skrevet 18. september 2023 10 hours ago, cerruti said: Han er jo så flink!!! Savner dessuten de to gamle dommerne. Lun og fin tone på alle de tre. Hvem tenker dere på nå? Programlederen? Han er jo så klein! 🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 18. september 2023 #217 Del Skrevet 18. september 2023 Ginny skrev (På 2.9.2023 den 20.11): Aldri hørt om Melis før, men hun var jo flink til å synge 😊 Litt kjedelig sang, men helt greit. Kunne hatt en litt mer knall start når det er så lenge siden sist.. Har heller aldri hørt om Melis enda jeg bor i samme by som henne. Sørgelig at hun ikke opptrer under eget navn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. september 2023 #218 Del Skrevet 18. september 2023 7 hours ago, netpuppy said: Hvem tenker dere på nå? Programlederen? Han er jo så klein! 🫣 Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 18. september 2023 #219 Del Skrevet 18. september 2023 Tradegy skrev (22 timer siden): Programmet har hatt godt av utskifting de siste åra. Nå gjenstår kun å bytte ut sjefen selv. Han er for all del grei nok, men synes programmet preges av slitasje på den fronten.. 🙂 cerruti skrev (18 timer siden): Han er jo så flink!!! Savner dessuten de to gamle dommerne. Lun og fin tone på alle de tre. netpuppy skrev (7 timer siden): Hvem tenker dere på nå? Programlederen? Han er jo så klein! 🫣 Jeg er enig med @Tradegy og @netpuppy Jeg er lei av at han skal være morsom hele tiden. Det er slitsomt, for han er ikke særlig morsom 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 20. september 2023 #220 Del Skrevet 20. september 2023 Dere som sier at dommerne gir masse skryt og ros. De gjorde den forrige gjengen også, dette er feelgood. Jeg liker Adrian faktisk, liker at han vokser på dette konseptet. Og vi behøver en litt sånn uslepen ungdom. Og Tone overrasker meg som flink. Odd arene, flink, men får litt artist på bygda-følelse. Det blir for likt. Men tror han kan har mere på lager, så skal bli spennende å se! Resten av gjengen er kjedelige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå