Hedy Lamarr Skrevet 29. oktober 2023 #801 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Oida skrev (8 timer siden): Greit å ha en favoritt, men for en stusselig kommentar. Hva tenker du den "55 år gamle mannen " skal gjøre? Trekke seg fra konkurransen? Gi din favoritt seieren på walk over? Kanskje greit å ha i bakhodet at det som er frydefull musikk og sang i dine ører ikke er det i alle andres ører. Som mine. Mari er dyktig og har absolutt god sangstemme. Men for meg blir den til tider for gneldrete og sangvalgene for masete. Det å velge vanskelige låter for å imponere er ikke bare et pluss. Da risikerer du å miste det store poenget, formidling. Noe jeg har savnet ved hennes framførelser. Fokuset har ligget på alt annet enn formidling. For meg har Odd René vært en ener hele sesongen. Så fullt fortjent at han står i finalen. Det var da voldsomt til meninger du tillegger meg! Stråmann på stråmann der, altså. Det er en sangkonkurranse, det finnes ingen fasit på hvem som er best. Jeg har min oppfatning, du har din. Endret 29. oktober 2023 av Hedy Lamarr skrivefeil 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. oktober 2023 #802 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jolanda skrev (6 timer siden): Jeg synes det er altfor mye hyling og skriking på Mari, og Odd-René er nesten for bra, så det blir kjedelig og forutsigbart. Kanskje like greit å droppe finalen da?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 29. oktober 2023 #803 Del Skrevet 29. oktober 2023 cerruti skrev (37 minutter siden): Kanskje like greit å droppe finalen da?😅 Absolutt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 29. oktober 2023 #804 Del Skrevet 29. oktober 2023 Nå på lørdag fikk jeg endelig det jeg har savnet hele denne sesongen - en overraskelse. Odd Renes versjon av Strangers var kjempeunderholdende. Hadde ikke trodd at han kunne fikse den så bra, han har jo safet gjennom hele sesongen. Jeg syns egentlig Christine burde få velge alle sangene alle artistene skal synge neste sesong. Da kan det bli variasjon og utfordringer på alle sammen. Ellers var det helt greit at Aleksander røk ut. Han er en nydelig fyr og det er så bra for ham at han har funnet gleden i musikken igjen, men musikalnummeret hans var bare et eneste stort gjesp. Og han har levert endel framføringer denne sesongen som rett og slett har vært kjedelige. Og det nytter ikke som lørdagsunderholdning. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 29. oktober 2023 #805 Del Skrevet 29. oktober 2023 Banjo skrev (2 timer siden): Nå på lørdag fikk jeg endelig det jeg har savnet hele denne sesongen - en overraskelse. Odd Renes versjon av Strangers var kjempeunderholdende. Hadde ikke trodd at han kunne fikse den så bra, han har jo safet gjennom hele sesongen. Jeg syns egentlig Christine burde få velge alle sangene alle artistene skal synge neste sesong. Da kan det bli variasjon og utfordringer på alle sammen. Ellers var det helt greit at Aleksander røk ut. Han er en nydelig fyr og det er så bra for ham at han har funnet gleden i musikken igjen, men musikalnummeret hans var bare et eneste stort gjesp. Og han har levert endel framføringer denne sesongen som rett og slett har vært kjedelige. Og det nytter ikke som lørdagsunderholdning. Det var en slik overraskelse som manglet fra før. Odd Rene har vist seg som en stødig sanger, men valgt kjedelig og forutsigbare låter. Liker egentlig ikke den Sigrid-låta heller, men synes han imponerte med timingen og gjorde den meget bra. Mari er også utrolig dyktig og fortjener plassen. De er like verdige begge to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. november 2023 #806 Del Skrevet 4. november 2023 Så flinke begge to, men håper på Odd-Rene. Det vil bety mye for hans videre karriere. Hun er ung og har alt vunnet Idol. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 4. november 2023 #807 Del Skrevet 4. november 2023 Dette var virkelig nydelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 4. november 2023 #808 Del Skrevet 4. november 2023 Oi! Skal han synge med Adam?! Gleder meg!!!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 4. november 2023 #809 Del Skrevet 4. november 2023 Ingeborg 🤩 Fin duett, kanskje hakket mer positivt for Ingeborg enn Mari? Hvem er det som står bak Maris påkledning egentlig? Litt uheldig den toppen.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 Forfatter #810 Del Skrevet 4. november 2023 Ginny skrev (Akkurat nå): Ingeborg 🤩 Fin duett, kanskje hakket mer positivt for Ingeborg enn Mari? Hvem er det som står bak Maris påkledning egentlig? Litt uheldig den toppen.. Mener å ha lest at moren hennes syr mange av antrekkene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. november 2023 #811 Del Skrevet 4. november 2023 Odd Rene og Adam: den duetten var sesongens høydepunkt for meg! 🤩 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. november 2023 #812 Del Skrevet 4. november 2023 Ullvott skrev (Akkurat nå): Odd Rene og Adam: den duetten var sesongens høydepunkt for meg! 🤩 Helt enig! Startet bra, men dette toppet det helt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. november 2023 #813 Del Skrevet 4. november 2023 Mari har ikke en sjanse, stakkar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 Forfatter #814 Del Skrevet 4. november 2023 Fantastisk bra duett mellom Odd René og Adam! 🤩 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 4. november 2023 #815 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (9 minutter siden): Mener å ha lest at moren hennes syr mange av antrekkene hennes. De sa så nå. Jeg tror ikke jeg hadde latt datteren min stå på riksdekkende tv på lørdagskveldene i undertøy 🤔 Mari har en enorm stemme, la den få være i fokus heller! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 4. november 2023 #816 Del Skrevet 4. november 2023 Maris egne låt kunne vært et Eurovisionbidrag fra Øst-Europa. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. november 2023 #817 Del Skrevet 4. november 2023 Guri🙈 Denne Mari synger da ikke bra??? Er det finale (??)og hun er med. Han andre er jo helt i en annen liga😱 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 Forfatter #818 Del Skrevet 4. november 2023 Ginny skrev (1 minutt siden): De sa så nå. Jeg tror ikke jeg hadde latt datteren min stå på riksdekkende tv på lørdagskveldene i undertøy 🤔 Mari har en enorm stemme, la den få være i fokus heller! Ikke jeg heller. Hun kunne jo opptrådt i felleskjøpetdress og likevel gjort det like bra. Helt enig i at det er stemmen som skal være i fokus og ikke mest mulig sexy antrekk. Det burde en mor vite. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 Forfatter #819 Del Skrevet 4. november 2023 Hansehan skrev (1 minutt siden): Maris egne låt kunne vært et Eurovisionbidrag fra Øst-Europa. Haha, enig. Den type låt går det 100 av på dusinet. Har du hørt en har du hørt alle. Hun er helt fantastisk flink, men den låta var ikke særlig bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 4. november 2023 #820 Del Skrevet 4. november 2023 Ikke at Odd-Renes låt er noe bedre. Og hvem trenger ti andre mennesker for å skrive en kjærlighetsvise til kona? Ikke Halvdan Sivertsen, iallfall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå