jukkapalme Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #781 Del Skrevet 28. oktober 2023 JAAA! Gleder meg til finalen neste uke! Selv om det er litt trist at det snart er over også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 28. oktober 2023 #782 Del Skrevet 28. oktober 2023 Mari fikk alle mine og kjærestens stemmer. 19 år gammel og for ei stjerne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 28. oktober 2023 #783 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jaa!! Odd René til finalen!! 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 28. oktober 2023 #784 Del Skrevet 28. oktober 2023 Dette er litt som da Rybakk vant Eurovision. Alle visste det på forhånd, og det var aldri noen tvil. Odd Rene har stått øverst på pallen siden første program. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. oktober 2023 #785 Del Skrevet 28. oktober 2023 Trist at Alex rauk ut i grunnen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. oktober 2023 #786 Del Skrevet 28. oktober 2023 Syns det var riktig at Aleksander gikk ut. Det sagt, syns han er flink, og har fått veldig godt inntrykk av ham som person. Virkelig. Og gjør meg glad at han kommer med ny plate!🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 28. oktober 2023 #787 Del Skrevet 28. oktober 2023 Capazitet skrev (Akkurat nå): Trist at Alex rauk ut i grunnen Nei, strengt tatt ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 28. oktober 2023 #788 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har aldri sett en mer følsom mann enn Alexander. Han er så skjør. Jeg begynner nesten å gråte når han gråter 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 28. oktober 2023 #789 Del Skrevet 28. oktober 2023 Marihone skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri sett en mer følsom mann enn Alexander. Han er så skjør. Jeg begynner nesten å gråte når han gråter 😭 Fantastisk personlighet! Heiet på han og Odd-Rene i finalen. Selv om Mari har en flott stemme og personlighet og. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 28. oktober 2023 #790 Del Skrevet 28. oktober 2023 Aleksander vant meg totalt på country, for en fantastisk fremførelse ❤️ Når det er sagt, er det to verdige finalister. De har prestert best i mine øyne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 28. oktober 2023 #791 Del Skrevet 28. oktober 2023 Synd at Aleksander røk ut. Gledelig at han har funnet gleden i musikken igjen 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 28. oktober 2023 #792 Del Skrevet 28. oktober 2023 Så da står det om en 55 år gammel mann som stort sett har safet gjennom hele konkurransen, og en nittenåring som har valgt vanskelige låter gjennom hele programmet. Gjett hvem som vinner! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 28. oktober 2023 #793 Del Skrevet 28. oktober 2023 1 hour ago, Hedy Lamarr said: Så da står det om en 55 år gammel mann som stort sett har safet gjennom hele konkurransen, og en nittenåring som har valgt vanskelige låter gjennom hele programmet. Gjett hvem som vinner! Må du gi deg! Dere klaget mange ganger på hvor dårlig stemmen hans passet til en gitt sjanger fordi det er for mye soul lol. De er begge talentfulle. 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 28. oktober 2023 #794 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg elsket Aleksander da han var med i Idol, og han har en nydelig personlighet og stemme fortsatt. Han er kanskje ikke den beste sangeren av årets deltakere, men definitivt den mest sympatiske. Skulle gjerne sett han i finalen, men det var veldig jevnt i topp tre. Etter å ha sett gjennomgangen av hans bidrag syntes jeg likevel han har vært gjennomgående god. Mari sin stemme blir for skrikete når hun drar på for min smak, men herregud, jenta er 19 år og har masse tid til å utvikle seg og modne. Odd René er veldig dyktig, men litt traust. Digget dog hans versjon av Strangers 😄 Det har generelt vært en uvanlig døll sesong, har ikke egentlig brydd meg om hvem som går ut og ikke, få gåsehudøyeblikk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 29. oktober 2023 #795 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) At Mari er flink er greit nok det, men skulle gjerne sett Aleksander komme til finalen. Om han ikke er helt stødig i alle sjangere, tar han igjen det med sin sjarm og gode vesen. Fantastisk personlighet, og fint å se han har funnet tilbake til musikken. Med det sagt er det kun en vinner. Odd Rene🤎 Han har prestert best hele veien. Endret 29. oktober 2023 av Alisha* 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. oktober 2023 #796 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hedy Lamarr skrev (9 timer siden): Så da står det om en 55 år gammel mann som stort sett har safet gjennom hele konkurransen, og en nittenåring som har valgt vanskelige låter gjennom hele programmet. Gjett hvem som vinner! Enig. Odd René har en bra stemme, har full kontroll, har aldri sunget surt, har karisma og scenetekke, men han har safet hele veien, tilpasset sangene til sin soul-stemme i stedet for å tilpasse stemmen til sjangeren og operateknikken prøvde han ikke på en gang, Mari derimot har utfordret seg selv max hele veien og valgt vanskelige sanger i hver sjanger, og av og til har hun satt seg selv på for store utfordringer, og kunne nok hatt en bedre opptreden om hun hadde safet litt mer slik som Odd René, men hun har i alle fall guts! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. oktober 2023 #797 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Grüner skrev (3 minutter siden): Enig. Odd René har en bra stemme, har full kontroll, har aldri sunget surt, har karisma og scenetekke, men han har safet hele veien, tilpasset sangene til sin soul-stemme i stedet for å tilpasse stemmen til sjangeren og operateknikken prøvde han ikke på en gang, Mari derimot har utfordret seg selv max hele veien og valgt vanskelige sanger i hver sjanger, og av og til har hun satt seg selv på for store utfordringer, og kunne nok hatt en bedre opptreden om hun hadde safet litt mer slik som Odd René, men hun har i alle fall guts! Jeg tipper Mari også har tatt sanger som hun vet stemmen tåler/kler. De er live på NRK lørdagskvelder, og hvem vil stå der og synge stygt? Utfordringene er at de skal synge en el to sanger hver uke i ulike sjangre. Det sier seg vel selv at de tar sanger som de føler at de mestrer/ligger mot den de er. Alt annet ville bare være dumt. Endret 29. oktober 2023 av cerruti 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. oktober 2023 #798 Del Skrevet 29. oktober 2023 cerruti skrev (1 time siden): Jeg tipper Mari også har tatt sanger som hun vet stemmen tåler/kler. De er live på NRK lørdagskvelder, og hvem vil stå der og synge stygt? Utfordringene er at de skal synge en el to sanger hver uke i ulike sjangre. Det sier seg vel selv at de tar sanger som de føler at de mestrer/ligger mot den de er. Alt annet ville bare være dumt. Mari har valgt noen sanger som har vært i vanskeligste laget for henne, så hun har ikke vært så taktisk sånn sett som Odd René, og Odd René har bommet på sjanger noen ganger selv om det for så vidt har vært en bra framføring. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 29. oktober 2023 #799 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hedy Lamarr skrev (12 timer siden): Så da står det om en 55 år gammel mann som stort sett har safet gjennom hele konkurransen, og en nittenåring som har valgt vanskelige låter gjennom hele programmet. Gjett hvem som vinner! Greit å ha en favoritt, men for en stusselig kommentar. Hva tenker du den "55 år gamle mannen " skal gjøre? Trekke seg fra konkurransen? Gi din favoritt seieren på walk over? Kanskje greit å ha i bakhodet at det som er frydefull musikk og sang i dine ører ikke er det i alle andres ører. Som mine. Mari er dyktig og har absolutt god sangstemme. Men for meg blir den til tider for gneldrete og sangvalgene for masete. Det å velge vanskelige låter for å imponere er ikke bare et pluss. Da risikerer du å miste det store poenget, formidling. Noe jeg har savnet ved hennes framførelser. Fokuset har ligget på alt annet enn formidling. For meg har Odd René vært en ener hele sesongen. Så fullt fortjent at han står i finalen. 8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 29. oktober 2023 #800 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg synes det er altfor mye hyling og skriking på Mari, og Odd-René er nesten for bra, så det blir kjedelig og forutsigbart. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå