Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Er visst bare jeg som ikke er så begeistret for Mari Bella 🙂. Litt for skarp stemme for meg, og veldig Disney-aktig. Trodde Alexander skulle ryke. Heier på Odd Rene. Men han var jo ikke på topp i latino 🙃

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (På 16.9.2023 den 21.57):

Sier hvem?
Slutt med aldersshaming!! 

Enig. Er faen så lei aldersdiskrimineringen fra de unge her. Jeg synes Mia er utrolig flott. Er bare misunnelse ute å går fra de sure meggene her.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Er det kun meg som synes Kåre Magnus vsr litt pinlig i går? det med masse herming av sørlandsdialekt og «takk til det bittelille bandet vårt. Ååå så små søte». I allr dager?😳

Han er alltid litt pinlig 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Viki6 said:

Er visst bare jeg som ikke er så begeistret for Mari Bella 🙂. Litt for skarp stemme for meg, og veldig Disney-aktig. Trodde Alexander skulle ryke. Heier på Odd Rene. Men han var jo ikke på topp i latino 🙃

Ja, den første fremføringen hennes var litt vond å høre på, men hun er dyktig. 

Bedre enn Tone: «can’t bajj me låååååv»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 22.10.2023 den 10.07):

Helt enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som måtte le litt da tone sa før latinoen at hun syntes det skulle bli sååå vanskelig å være sensuell?

Opplever at hun spiller på å være sensuell alltid,  med det der blikket og den tunga halvveis ut hele tiden😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Liverpoolsupporter, så ble Odd Renè sin versjon av you`ll never walk alone feil. For andre høres den sikkert fin ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd René! ♥️♥️♥️ For en stemme! Kjedelig låt, men jeg elsker stemmen hans. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Odd René: For en stemme altså! Min favoritt! Synes han sang veldig fint, jeg!

Aleksander: Liker stemmen hans, men dette ble litt vel kjedelig, dessverre.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ELENDIG sesong. 

Og hvorfor er det omtrent ikke skuespill i årets musikal-innslag?? Musikkteater skal også være teater. Gaaaah. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grøss og gru så mye surt fra Mari, må si dommerne er utrolig, hva skal man si, nesten litt feige. Synes det var en lidelse fra start til slutt, huff. Sure toner tidvis fra Alexander, fantastisk tolkning og fremføring av Odd Rene!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari er veldig flink teknisk, men blir for mye hyl og skrik for meg. Odd René må vinne hele dritten! Hehe, jeg har heller aldri hørt låta han synger nå 😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...