Dusten Skrevet 21. oktober 2023 #721 Del Skrevet 21. oktober 2023 LunaPentunia skrev (6 minutter siden): Litt urettferdig å sammenligne da... Hun har hatt 1 uke på å lære sjangeren samt pugge tekst til en sang på et språk en knapt kunne litt på ungdomsskolen og lage sceneshow.. Ja, i all rettferdighet navn så har du helt rett. Å få til showet til Chanel krever nok intens øving i månedsvis,og all ære til Mari for å prøve seg på dette. På slutten viser hun jo stor stemmeprakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #722 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hadde trodd Aleksander skulle ryke jeg og. Syns Tone var bedre enn ham. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 21. oktober 2023 #723 Del Skrevet 21. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hadde trodd Aleksander skulle ryke jeg og. Syns Tone var bedre enn ham. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 21. oktober 2023 #724 Del Skrevet 21. oktober 2023 Synd Tone røyk ut, men jeg er glad for at Mari er videre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. oktober 2023 #725 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hansehan skrev (8 minutter siden): What!?! Hvorfor røk ikke Aleksander? Han var helt klart dårligst i dag. Det handler vel om total-inntrykk denne sesongen og da har han levert meget bra! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #726 Del Skrevet 21. oktober 2023 Aleksander er denne sesongens Carina Dahl. Bare enda verre. Kjedelig, intetsigende og middelmådig. Skulle vært den første som røyk ut. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober 2023 Forfatter #727 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Aleksander er denne sesongens Carina Dahl. Bare enda verre. Kjedelig, intetsigende og middelmådig. Skulle vært den første som røyk ut. Du ække nådig, hehe. Men han skulle røket idag. Tone var mye bedre. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 21. oktober 2023 #728 Del Skrevet 21. oktober 2023 Tone røk ut, forenklet sagt, fordi menn stemmer på menn og kvinner stemmer på kvinner og menn (har lagt ut link vdr det tidligere i tråden). Jeg er ingen stor fan av Tone, men hun var jo veldig mye bedre enn Alexander i kveld. Mari og Odd René var uansett best, og har stort sett vært det gjennom hele sesongen. Unner dem finaleplass, og så kommer OR til å vinne, fordi (som sagt) menn stemmer på menn og kvinner stemmer på kvinner og menn. Samt at OR safer veldig når han velger låt, Mari Bella velger alltid noe komplisert. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. oktober 2023 #729 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Entern skrev (På 2.10.2023 den 19.59): Jaja, Ida Jenshus passer jo da. Hvordan i all verden Kurt er country er en annen sak… Har vært på konsert med ham i et konserthus hvor han spilte fra countryperioden sin med mange miusikere og det var bra😊 Endret 21. oktober 2023 av Justlooking Trykkfeil og tillegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #730 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hedy Lamarr skrev (4 minutter siden): Tone røk ut, forenklet sagt, fordi menn stemmer på menn og kvinner stemmer på kvinner og menn (har lagt ut link vdr det tidligere i tråden). Jeg er ingen stor fan av Tone, men hun var jo veldig mye bedre enn Alexander i kveld. Mari og Odd René var uansett best, og har stort sett vært det gjennom hele sesongen. Unner dem finaleplass, og så kommer OR til å vinne, fordi (som sagt) menn stemmer på menn og kvinner stemmer på kvinner og menn. Samt at OR safer veldig når han velger låt, Mari Bella velger alltid noe komplisert. Tror dessverre du har rett ☹️ Mari > OR Verste er hvis OR og Aleks ender i finalen 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #731 Del Skrevet 21. oktober 2023 Justlooking skrev (2 minutter siden): Har vært på konsert med ham i et konserthus hvor han spilte fra countryperioden hans og det var bra😊 Da må jeg gå i meg selv litt 😅 glad det var fin konsert 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. oktober 2023 #732 Del Skrevet 21. oktober 2023 Rart hvor forskjellig smaken er. Jeg synes Aleksanders stemme er nydelig, feks falsettene i kveld. Og han har en herlig personlighet. 9 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 21. oktober 2023 #733 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Tror dessverre du har rett ☹️ Mari > OR Verste er hvis OR og Aleks ender i finalen 😩 Ja, det kan jo også skje 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #734 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hedy Lamarr skrev (Akkurat nå): Ja, det kan jo også skje 🤯 Tilmed meget sannsynlig ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 21. oktober 2023 #735 Del Skrevet 21. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tilmed meget sannsynlig ☹️ Ja, dessverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. oktober 2023 #736 Del Skrevet 21. oktober 2023 Tone har vært overraskende god og ikke verst å komme på fjerde plass i dette. Hun har ikke tidligere vist at hun kan mer enn det vi har hørt fra henne for lenge siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #737 Del Skrevet 21. oktober 2023 Justlooking skrev (1 minutt siden): Tone har vært overraskende god og ikke verst å komme på fjerde plass i dette. Hun har ikke tidligere vist at hun kan mer enn det vi har hørt fra henne for lenge siden. Enig, jeg har blitt veldig positivt overrasket av Tone 😊👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara798 Skrevet 21. oktober 2023 #738 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ja, synes Tone virkelig har fortjent å komme så langt. Men tenkte faktisk også at hun leverte svakest i kveld - men nivået er jo kanonhøyt! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #739 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) jukkapalme skrev (11 timer siden): Du ække nådig, hehe. Men han skulle røket idag. Tone var mye bedre. Sett det til frokost i dag jeg☺️ Syns også Tone var bedre i sum, selv om jeg syns Havana var litt svak. Men hun jobber så hardt og er friere på scenen enn Aleksander, og det burde belønnes. Er det kun meg som synes Kåre Magnus vsr litt pinlig i går? det med masse herming av sørlandsdialekt og «takk til det bittelille bandet vårt. Ååå så små søte». I allr dager?😳 Endret 22. oktober 2023 av Frøkenfryden 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2023 #740 Del Skrevet 22. oktober 2023 Entern skrev (10 timer siden): Enig, jeg har blitt veldig positivt overrasket av Tone 😊👍 Enig, betydelig økt respekt for henne nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå