Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

angara skrev (1 minutt siden):

Tone blir fremhevet igjen på Dagbladets nettsider. Mari terningkast 4, Tone terningkast 5!!!!! Hva i huleste, hver eneste gang, hva er det med journalistene?!  De skryter Tone opp i skyene hver gang.  

Ja, jeg kan ikke skjønne det. Altså, Tone sang ikke dårlig, men hun når jo ikke Mari opp til knærne her.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow Mari!! Synger på spansk og all den dansingen!! Idag har hun gjort det best i begge sjangerne. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (Akkurat nå):

Wow Mari!! Synger på spansk og all den dansingen!! Idag har hun gjort det best i begge sjangerne. 

Hjertens enig! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari gjorde det veldig bra, men når man har sett originalen i Eurovision song contest i 2022, blir det en litt blek kopi. Anbefaler alle å se Chanel med Slomo fra finalen. Det er et av de råeste musikkinnslagene som er laget! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusten skrev (3 minutter siden):

Mari gjorde det veldig bra, men når man har sett originalen i Eurovision song contest i 2022, blir det en litt blek kopi. Anbefaler alle å se Chanel med Slomo fra finalen. Det er et av de råeste musikkinnslagene som er laget! 

Chanel kan lære av kjole valget. Hun hadde jo knapt på seg noe i eurovision.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sjangeren her var han ikke riktig stødig i han godeste Odd René😅 Men fy flate for en innsats han gjorde i storband👍 Mari gjorde det også bra i dag👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier fortsatt på Alexander og Rene! Tilfører mye til programmet også utenom å være svært trygge, gode sangere! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 23.9.2023 den 22.31):

Ja Bjørn var helt fantastisk og en meget velfortjent vinner!

Jeg synes ærlig talt du prater mye tullball innimellom (no offence), men her har du 110 % rett !!   👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hansehan skrev (28 minutter siden):

Ja, jeg kan ikke skjønne det. Altså, Tone sang ikke dårlig, men hun når jo ikke Mari opp til knærne her.

Jo, visst pokker gjør hun det !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusten skrev (19 minutter siden):

Litt urettferdig å sammenligne da... Hun har hatt 1 uke på å lære sjangeren samt pugge tekst til en sang på et språk en knapt kunne litt på ungdomsskolen og lage sceneshow.. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Tone ryker i kveld, men tror kanskje det blir Aleksander..

Ønsker svært gjerne Odd René og Mari videre 🤞🏻

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader heller… jeg sitter bare og soser, glemte å stemme før det var for sent. 
i dag tenkte jeg å la alle 3 gratis-stemmer gå til Mari 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...