Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Enig! Damien var helt rå i hiphop mens Aleksander var kjedelig i begge deler. Greit Damien ikke var så bra i vise, men syns det var litt fint også selv om det ikke er det beste han har gjort. 

Trodde veldig på Damiens vise 😢

Av alle sammen var hans bidrag MEST vise 😢

Trenger ikke kunne synge pent. Tenk Bob Dylan.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (Akkurat nå):

Har vi sett det samme? Alexander sang jo nydelig i hiphop? Men enig at Damian burde blitt. Totalt sett synes jeg Tone kunne dratt hjem. 

Tone var da en av de aller beste i kveld, som alle kvelder.

Aleksander eller Mari skulle vært sendt hjem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (Akkurat nå):

Nå vil jeg ha Mari ut neste gang. Enig med dommeren, som sa at det blir litt Disney. Det har jeg tenkt hver gang.

Samme her, hun er alltid veldig melodramatisk. Får det meste til å høres ut som «Let it Go»🤣🤣🤣

Ville savnet øyebrynene hennes da og de litt pussige ansiktsuttrykkene hennes 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Odd René mot enten Alexsander eller Tone i finalen. En av de to sistnevnte får 3.plassen. Mari tror jeg ryker neste lørdag.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (3 minutter siden):

Mari tror jeg ryker neste lørdag.

Hun har vært blant de to eller tre med færrest stemmer de tre siste gangene. Ingen av de tre andre har  noen gang vært det, noe som taler for at du får rett

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tussi84 skrev (26 minutter siden):

Det blir Odd René mot enten Alexsander eller Tone i finalen. En av de to sistnevnte får 3.plassen. Mari tror jeg ryker neste lørdag.

CAPS LOCK skrev (21 minutter siden):

Hun har vært blant de to eller tre med færrest stemmer de tre siste gangene. Ingen av de tre andre har  noen gang vært det, noe som taler for at du får rett

I så fall håper jeg faktisk Tone vinner…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (46 minutter siden):

Trodde veldig på Damiens vise 😢

Av alle sammen var hans bidrag MEST vise 😢

Trenger ikke kunne synge pent. Tenk Bob Dylan.

Det er veldig sant. Jeg ble litt rørt selv om det ikke var så pent. Jeg trodde også veldig på det han sang og syns ikke han fortjente terningkast to. Tenkte på min morfar, for farfar døde da jeg var to år gammel. Morfar døde da jeg var 14, så ingen av dem ble så veldig gamle 😢

Håper Disney-prinsessa ryker neste gang. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (57 minutter siden):

Har vi sett det samme? Alexander sang jo nydelig i hiphop? Men enig at Damian burde blitt. Totalt sett synes jeg Tone kunne dratt hjem. 

Syns han var kjedelig jeg. Kjedelig låtvalg i hiphop og. Men forrige gang i country var han fantastisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
CAPS LOCK skrev (4 timer siden):

Det var det eneste innslaget jeg fikk med meg av Stjernekamp i kveld, men det var en fæl rap hun fremførte. Alt for mye, virket som kjefting eller noe.  Jeg tenker at Mari går 200% for å bli perfekt, men så blir det for mye på en måte.  Krampestress.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (13 timer siden):

Det var det eneste innslaget jeg fikk med meg av Stjernekamp i kveld, men det var en fæl rap hun fremførte. Alt for mye, virket som kjefting eller noe.  Jeg tenker at Mari går 200% for å bli perfekt, men så blir det for mye på en måte.  Krampestress.

Jeg har aldri hørt originalen, men helt enig i at det var en fæl låt. Teknisk var det veldig bra da, hun er jo råflink, men litt for opptatt av at alt skal være så perfekt, så blir litt krampaktig. Håper hun ryker neste gang. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha dere som klager på at Damien ble stemt ut kan nå få kjenne hvordan det var når Melis røyk, som er objektivt enn bedre sanger og artist enn noen av de andre deltakerne, spesielt kvinnene som var med. 

Av de som gjenstår er Odd og Mari objektivt de beste..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (18 timer siden):

Jeg hadde aldri gjettet at det var en rap den Tone sang.

Enig! Hørtes ut som en pop-låt. Rart at ingen av dommerne kommenterte det?! De roser henne alltid opp i skyene hver eneste gang, begynner å bli litt merkelig. Hun er absolutt flink, men det er jammen flere andre også.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyibyen skrev (1 time siden):

Enig! Hørtes ut som en pop-låt. Rart at ingen av dommerne kommenterte det?! De roser henne alltid opp i skyene hver eneste gang, begynner å bli litt merkelig. Hun er absolutt flink, men det er jammen flere andre også.

Je, enig i det. Tenker egentlig hun bør gå neste gang mtp nivå. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nyibyen skrev (6 timer siden):

Altså, hun gjorde den jo veldig veldig lik originalen liksom? Da må man i såfall kritisere låtvalg og ikke fremføringa.. Eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes årets Stjernekamp er den trausteste sesongen som har vært. Ingen magiske tv-øyeblikk. Ingen opptredener jeg går tilbake for å se igjen… Altså Nicoline sin fremføring av «Black Widow», eller Lisa Børud sin «99 problems», eller «Eg er framand» eller «Long time coming» med Bjørn Tomren, eller Ella Marie sin duett med Silya «Hang with me» eller så og si alle opptredene til Adam Douglas.. Disse har jeg sett så mange ganger.. Men i år - ingenting som frister til å se igjen.. Til og me Odd-Rene som sine tidligere opptredener på Beat for Beat har vært sett flere ganger, nope.. Nei det er traust. 

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LunaPentunia skrev (52 minutter siden):

Synes årets Stjernekamp er den trausteste sesongen som har vært. Ingen magiske tv-øyeblikk. Ingen opptredener jeg går tilbake for å se igjen… Altså Nicoline sin fremføring av «Black Widow», eller Lisa Børud sin «99 problems», eller «Eg er framand» eller «Long time coming» med Bjørn Tomren, eller Ella Marie sin duett med Silya «Hang with me» eller så og si alle opptredene til Adam Douglas.. Disse har jeg sett så mange ganger.. Men i år - ingenting som frister til å se igjen.. Til og me Odd-Rene som sine tidligere opptredener på Beat for Beat har vært sett flere ganger, nope.. Nei det er traust. 

Godt oppsummert. Tenker akkurat det samme🙂!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 16.10.2023 den 13.52):

Je, enig i det. Tenker egentlig hun bør gå neste gang mtp nivå. 

Uenig, hun er bedre enn Mari synes jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...