Entern Skrevet 14. oktober 2023 #661 Del Skrevet 14. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Enig! Damien var helt rå i hiphop mens Aleksander var kjedelig i begge deler. Greit Damien ikke var så bra i vise, men syns det var litt fint også selv om det ikke er det beste han har gjort. Trodde veldig på Damiens vise 😢 Av alle sammen var hans bidrag MEST vise 😢 Trenger ikke kunne synge pent. Tenk Bob Dylan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #662 Del Skrevet 14. oktober 2023 cerruti skrev (Akkurat nå): Har vi sett det samme? Alexander sang jo nydelig i hiphop? Men enig at Damian burde blitt. Totalt sett synes jeg Tone kunne dratt hjem. Tone var da en av de aller beste i kveld, som alle kvelder. Aleksander eller Mari skulle vært sendt hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 14. oktober 2023 #663 Del Skrevet 14. oktober 2023 Nå vil jeg ha Mari ut neste gang. Enig med dommeren, som sa at det blir litt Disney. Det har jeg tenkt hver gang. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #664 Del Skrevet 14. oktober 2023 Viki6 skrev (Akkurat nå): Nå vil jeg ha Mari ut neste gang. Enig med dommeren, som sa at det blir litt Disney. Det har jeg tenkt hver gang. Samme her, hun er alltid veldig melodramatisk. Får det meste til å høres ut som «Let it Go»🤣🤣🤣 Ville savnet øyebrynene hennes da og de litt pussige ansiktsuttrykkene hennes 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 14. oktober 2023 #665 Del Skrevet 14. oktober 2023 Det blir Odd René mot enten Alexsander eller Tone i finalen. En av de to sistnevnte får 3.plassen. Mari tror jeg ryker neste lørdag. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 14. oktober 2023 #666 Del Skrevet 14. oktober 2023 tussi84 skrev (3 minutter siden): Mari tror jeg ryker neste lørdag. Hun har vært blant de to eller tre med færrest stemmer de tre siste gangene. Ingen av de tre andre har noen gang vært det, noe som taler for at du får rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. oktober 2023 #667 Del Skrevet 14. oktober 2023 tussi84 skrev (26 minutter siden): Det blir Odd René mot enten Alexsander eller Tone i finalen. En av de to sistnevnte får 3.plassen. Mari tror jeg ryker neste lørdag. CAPS LOCK skrev (21 minutter siden): Hun har vært blant de to eller tre med færrest stemmer de tre siste gangene. Ingen av de tre andre har noen gang vært det, noe som taler for at du får rett I så fall håper jeg faktisk Tone vinner… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #668 Del Skrevet 14. oktober 2023 Entern skrev (46 minutter siden): Trodde veldig på Damiens vise 😢 Av alle sammen var hans bidrag MEST vise 😢 Trenger ikke kunne synge pent. Tenk Bob Dylan. Det er veldig sant. Jeg ble litt rørt selv om det ikke var så pent. Jeg trodde også veldig på det han sang og syns ikke han fortjente terningkast to. Tenkte på min morfar, for farfar døde da jeg var to år gammel. Morfar døde da jeg var 14, så ingen av dem ble så veldig gamle 😢 Håper Disney-prinsessa ryker neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 Forfatter #669 Del Skrevet 14. oktober 2023 cerruti skrev (57 minutter siden): Har vi sett det samme? Alexander sang jo nydelig i hiphop? Men enig at Damian burde blitt. Totalt sett synes jeg Tone kunne dratt hjem. Syns han var kjedelig jeg. Kjedelig låtvalg i hiphop og. Men forrige gang i country var han fantastisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. oktober 2023 #670 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) CAPS LOCK skrev (4 timer siden): Hun har vært blant de to eller tre med færrest stemmer de tre siste gangene. Ingen av de tre andre har noen gang vært det, noe som taler for at du får rett Det var det eneste innslaget jeg fikk med meg av Stjernekamp i kveld, men det var en fæl rap hun fremførte. Alt for mye, virket som kjefting eller noe. Jeg tenker at Mari går 200% for å bli perfekt, men så blir det for mye på en måte. Krampestress. Endret 15. oktober 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #671 Del Skrevet 15. oktober 2023 Adobyen skrev (13 timer siden): Det var det eneste innslaget jeg fikk med meg av Stjernekamp i kveld, men det var en fæl rap hun fremførte. Alt for mye, virket som kjefting eller noe. Jeg tenker at Mari går 200% for å bli perfekt, men så blir det for mye på en måte. Krampestress. Jeg har aldri hørt originalen, men helt enig i at det var en fæl låt. Teknisk var det veldig bra da, hun er jo råflink, men litt for opptatt av at alt skal være så perfekt, så blir litt krampaktig. Håper hun ryker neste gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. oktober 2023 #672 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg hadde aldri gjettet at det var en rap den Tone sang. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 15. oktober 2023 #673 Del Skrevet 15. oktober 2023 håpet Mari skulle ryke.. synes hun er for polert og kjedelig hver gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 16. oktober 2023 #674 Del Skrevet 16. oktober 2023 Hahaha dere som klager på at Damien ble stemt ut kan nå få kjenne hvordan det var når Melis røyk, som er objektivt enn bedre sanger og artist enn noen av de andre deltakerne, spesielt kvinnene som var med. Av de som gjenstår er Odd og Mari objektivt de beste.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 16. oktober 2023 #675 Del Skrevet 16. oktober 2023 Duff skrev (18 timer siden): Jeg hadde aldri gjettet at det var en rap den Tone sang. Enig! Hørtes ut som en pop-låt. Rart at ingen av dommerne kommenterte det?! De roser henne alltid opp i skyene hver eneste gang, begynner å bli litt merkelig. Hun er absolutt flink, men det er jammen flere andre også. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. oktober 2023 #676 Del Skrevet 16. oktober 2023 nyibyen skrev (1 time siden): Enig! Hørtes ut som en pop-låt. Rart at ingen av dommerne kommenterte det?! De roser henne alltid opp i skyene hver eneste gang, begynner å bli litt merkelig. Hun er absolutt flink, men det er jammen flere andre også. Je, enig i det. Tenker egentlig hun bør gå neste gang mtp nivå. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 16. oktober 2023 #677 Del Skrevet 16. oktober 2023 nyibyen skrev (6 timer siden): Enig! Hørtes ut som en pop-låt. Rart at ingen av dommerne kommenterte det?! De roser henne alltid opp i skyene hver eneste gang, begynner å bli litt merkelig. Hun er absolutt flink, men det er jammen flere andre også. Altså, hun gjorde den jo veldig veldig lik originalen liksom? Da må man i såfall kritisere låtvalg og ikke fremføringa.. Eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 16. oktober 2023 #678 Del Skrevet 16. oktober 2023 Synes årets Stjernekamp er den trausteste sesongen som har vært. Ingen magiske tv-øyeblikk. Ingen opptredener jeg går tilbake for å se igjen… Altså Nicoline sin fremføring av «Black Widow», eller Lisa Børud sin «99 problems», eller «Eg er framand» eller «Long time coming» med Bjørn Tomren, eller Ella Marie sin duett med Silya «Hang with me» eller så og si alle opptredene til Adam Douglas.. Disse har jeg sett så mange ganger.. Men i år - ingenting som frister til å se igjen.. Til og me Odd-Rene som sine tidligere opptredener på Beat for Beat har vært sett flere ganger, nope.. Nei det er traust. 13 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 16. oktober 2023 #679 Del Skrevet 16. oktober 2023 LunaPentunia skrev (52 minutter siden): Synes årets Stjernekamp er den trausteste sesongen som har vært. Ingen magiske tv-øyeblikk. Ingen opptredener jeg går tilbake for å se igjen… Altså Nicoline sin fremføring av «Black Widow», eller Lisa Børud sin «99 problems», eller «Eg er framand» eller «Long time coming» med Bjørn Tomren, eller Ella Marie sin duett med Silya «Hang with me» eller så og si alle opptredene til Adam Douglas.. Disse har jeg sett så mange ganger.. Men i år - ingenting som frister til å se igjen.. Til og me Odd-Rene som sine tidligere opptredener på Beat for Beat har vært sett flere ganger, nope.. Nei det er traust. Godt oppsummert. Tenker akkurat det samme🙂! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. oktober 2023 #680 Del Skrevet 17. oktober 2023 cerruti skrev (På 16.10.2023 den 13.52): Je, enig i det. Tenker egentlig hun bør gå neste gang mtp nivå. Uenig, hun er bedre enn Mari synes jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå