Gruselgrafs Skrevet 7. oktober 2023 #561 Del Skrevet 7. oktober 2023 Gay natonal anthem du liksom.. Faktum er at det var kun en homse i Village People og det var 'indianeren' 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. oktober 2023 #562 Del Skrevet 7. oktober 2023 Blir nok Adrians tur i kveld. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #563 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nevian skrev (Akkurat nå): Blir nok Adrians tur i kveld. Hvis ikke blir jeg sur, han er åpenbart svakest nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 7. oktober 2023 #564 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ja, nå må Adrian ut. Tone kan få ryke i neste… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 7. oktober 2023 #565 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nevian skrev (3 minutter siden): Blir nok Adrians tur i kveld. Håper det. Han er der på overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #566 Del Skrevet 7. oktober 2023 Der var han ute. Var helt riktig person som røk i kveld. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #567 Del Skrevet 7. oktober 2023 Adrian er litt.. rar i sin fremtoning.. ? Er han ikke litt sløv? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #568 Del Skrevet 7. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Der var han ute. Var helt riktig person som røk i kveld. Veldig enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 7. oktober 2023 #569 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ingen overraskelse der👍 Gleder meg til neste lørdag. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. oktober 2023 Forfatter #570 Del Skrevet 7. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Adrian er litt.. rar i sin fremtoning.. ? Er han ikke litt sløv? Jeg syns også det. Men er vel bare sånn han er. Sløøøøv uten dop. Den skulle han sunget i norsk på norsk 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 7. oktober 2023 #571 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg ser programmet etter skjema, og jeg har akkurat sett Alexander. Nydelig sang, og jeg har satt sansen for ham siden etter Idol. Jeg har fått inntrykk av at han har hatt litt tøffe stunder i livet, at han refererer av og til til det. Er det noen som vet hva som har skjedd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. oktober 2023 #572 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ginny skrev (1 time siden): Ida jenshus er en overraskende intetsigende dommer 🤔 Hun virka rett og slett ikke frisk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #573 Del Skrevet 7. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Jeg syns også det. Men er vel bare sånn han er. Sløøøøv uten dop. Den skulle han sunget i norsk på norsk Haha enig 🤣🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #574 Del Skrevet 7. oktober 2023 Kurt var beste dommer hittil 👍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #575 Del Skrevet 7. oktober 2023 chi skrev (52 minutter siden): Jeg ser programmet etter skjema, og jeg har akkurat sett Alexander. Nydelig sang, og jeg har satt sansen for ham siden etter Idol. Jeg har fått inntrykk av at han har hatt litt tøffe stunder i livet, at han refererer av og til til det. Er det noen som vet hva som har skjedd? Ja fin sang. Jeg vet ikke hva han har opplevd men han fremstår som klok og med dybde i alle fall. Virker som en bra fyr. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 7. oktober 2023 #576 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ginny skrev (5 timer siden): Ikke? To av de mer kjente countrysangene 🤔 Ja hva? Ikke hørt? Maren Morris. Råeste vokal-jenta/knallbra låter. Vært der oppe noen år nå.. Morris has won multiple accolades including a Grammy Award, an American Music Award and five Academy of Country Music Awards. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. oktober 2023 #577 Del Skrevet 12. oktober 2023 Pleier det ikke komme ut midt i uka hva de skal synge i helga? Finner ikke noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. oktober 2023 #578 Del Skrevet 12. oktober 2023 CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden): Pleier det ikke komme ut midt i uka hva de skal synge i helga? Finner ikke noe. Jeg fant det her: https://www.nrk.no/presse/programomtaler/dette-synger-artistene-i-hiphop-og-vise-i-stjernekamp-1.16589701 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. oktober 2023 #579 Del Skrevet 12. oktober 2023 Ullvott skrev (5 minutter siden): Jeg fant det her: https://www.nrk.no/presse/programomtaler/dette-synger-artistene-i-hiphop-og-vise-i-stjernekamp-1.16589701 Tusen takk! 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 13. oktober 2023 #580 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hvem tror dere NRK har mast mest på av Kurt Nilsen, Kari Bremnes, Sivert Høyem, Janove Ottesen og Susanne Sundfør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå