Entern Skrevet 30. september 2023 #421 Del Skrevet 30. september 2023 Synes Odd René tok en traurig sang i kveld 😑 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #422 Del Skrevet 30. september 2023 Sola de skrev (12 minutter siden): Jason Orange? Jeg digget Gary Barlow Ja😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 30. september 2023 #423 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Synes Odd René tok en traurig sang i kveld 😑 Så og si alle gjorde det. Hvem hadde trodd at 90-tallsparty kunne bli så kjedelig? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #424 Del Skrevet 30. september 2023 hadet skrev (Akkurat nå): Så og si alle gjorde det. Hvem hadde trodd at 90-tallsparty kunne bli så kjedelig? Som en fyr som hadde tenåra mine på nittitallet…*raises hand* Litt sykt at Adrian og Tone var de to som valgte nittitalls sanger som IKKE var traurige 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september 2023 Forfatter #425 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (21 minutter siden): Jeg likte No Doubt på 90-tallet og syntes det var kult å se Don’t Speak men Tone var IKKE i form i kveld 😕 Nei, hun var ikke det. Huff. Synd, for hadde gledet meg til å høre henne synge den. Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Hardeeeer faster scoooter! Og hva med E-type?!😂 Ingen tok «Here I go again»! 😅 Dårlig gjort, ass! Eller "Tribal Dance" med 2 unlimited! Jeg digga den låta i 93! Sola de skrev (17 minutter siden): Jeg savnet både Nirvana, Oasis, Radiohead. Var bortsett fra boyband 90- tallsmusikk for meg. Take That Jeg var suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperfan Savnet dem jeg også. Og Green Day, R.E.M., Soundgarden +++ Var jo så mye bra på 90-tallet! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #426 Del Skrevet 30. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Nei, hun var ikke det. Huff. Synd, for hadde gledet meg til å høre henne synge den. Dårlig gjort, ass! Eller "Tribal Dance" med 2 unlimited! Jeg digga den låta i 93! Savnet dem jeg også. Og Green Day, R.E.M., Soundgarden +++ Var jo så mye bra på 90-tallet! 2 unlimited😅 Mye gøy de kunne tatt! Enig? Og hva med No diggity! Jeg elsket den! Og gjør det ennå🩵 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #427 Del Skrevet 30. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Nei, hun var ikke det. Huff. Synd, for hadde gledet meg til å høre henne synge den. Dårlig gjort, ass! Eller "Tribal Dance" med 2 unlimited! Jeg digga den låta i 93! Savnet dem jeg også. Og Green Day, R.E.M., Soundgarden +++ Var jo så mye bra på 90-tallet! Ja hadde vært kjempebra hvis noen hadde spilt REM eller Green Day, eller U2 eller noe sånn. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 30. september 2023 #428 Del Skrevet 30. september 2023 savner at det er med noen GODE VOKALISTER i år. synes ikke denne sesongen er spesielt sterk, eller at disse "ukjente" artistene i årets, er store pos overraskelser som i eldre sesonger! tror jeg heier på Odd R og Aleksander til finalen. 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. september 2023 #429 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Årets deltakere hadde vært mye mer underholdende og givende å se på hvis de var fulle på scenen. Bortsett fra Adrian da, ville ikke merket forskjell 🥴 "Fyllekamp"😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 30. september 2023 #430 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (29 minutter siden): Jeg likte No Doubt på 90-tallet og syntes det var kult å se Don’t Speak men Tone var IKKE i form i kveld 😕 Jeg har fått barn pga den sangen for å si det sånn, hadde vært barnløs om dette skulle vært originalversjonen (😅) 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september 2023 Forfatter #431 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja hadde vært kjempebra hvis noen hadde spilt REM eller Green Day, eller U2 eller noe sånn. Jaaa. Håpet jo på det, men neida 😞 Det hadde nesten vært litt for godt til å være sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #432 Del Skrevet 30. september 2023 Tough cookie skrev (1 minutt siden): "Fyllekamp"😀 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): Jeg har fått barn pga den sangen for å si det sånn, hadde vært barnløs om dette skulle vært originalversjonen (😅) 😅 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jaaa. Håpet jo på det, men neida 😞 Det hadde nesten vært litt for godt til å være sant. Ja det hadde det vel egentlig 🥲 Håper de går for et annet tiår neste gang. 80-tallet kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. september 2023 #433 Del Skrevet 30. september 2023 Jeg håpet på Corona, Haddaway, Aqua og E-Type! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #434 Del Skrevet 30. september 2023 Mother Dirt skrev (46 minutter siden): Riktig person som røk ut i kveld. Enig, ville heller blitt kvitt Adrian egentlig men hun var dårligere i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #435 Del Skrevet 30. september 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden): Jeg håpet på Corona, Haddaway, Aqua og E-Type! Det KUNNE altså nesten vært enda verre 😆😆😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 30. september 2023 #436 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Ja hadde vært kjempebra hvis noen hadde spilt REM eller Green Day, eller U2 eller noe sånn. Hadde U2 noe bra på 90-tallet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #437 Del Skrevet 30. september 2023 CAPS LOCK skrev (10 minutter siden): Hadde U2 noe bra på 90-tallet? Javisst det var jo da de var best. Achtung Baby plata kom i 1991. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 30. september 2023 #438 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (24 minutter siden): Ja hadde vært kjempebra hvis noen hadde spilt REM eller Green Day, eller U2 eller noe sånn. Ingen kan synge U2 etter Kurt Nilsen. Han er bedre Bono enn Bono. 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 30. september 2023 #439 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Enig, ville heller blitt kvitt Adrian egentlig men hun var dårligere i dag. Ja , jeg er også lei av Adrian og håper han ryker neste lørdag. Han er heldig med dansecrewet sitt for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 30. september 2023 #440 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Javisst det var jo da de var best. Achtung Baby plata kom i 1991. Å ja! Jeg trodde den kom på slutten av 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå