Hansehan Skrevet 30. september 2023 #381 Del Skrevet 30. september 2023 Aleksander? Serriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #382 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Utrolig mye ræl i dag. Adrian, Aleksander, Ella…utrolig mye RÆL…👎👎👎👎👎 Enig! Skuffende kveld! Syns de var så lite «på» og «sharpe» for å si det på dårlig norsk. Hun som var Britney drukna i flinke Bårdar-dansere liksom. Og de tilfører ikke noe eget. Føltes mye karaokeaktig.. Kan manglende coach denne uka ha påvirket? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september 2023 Forfatter #383 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Utrolig mye ræl i dag. Adrian, Aleksander, Ella…utrolig mye RÆL…👎👎👎👎👎 Utrolig rælete kveld, ja. Og jeg som hadde gledet meg sånn til 90-talls-kveld. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #384 Del Skrevet 30. september 2023 Hansehan skrev (1 minutt siden): Aleksander? Serriøst? De beste der var «na-na-na»-koringa😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 30. september 2023 #385 Del Skrevet 30. september 2023 Riktig person som røk ut i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 30. september 2023 #386 Del Skrevet 30. september 2023 100% enig også i kveld. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #387 Del Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Enig! Skuffende kveld! Syns de var så lite «på» og «sharpe» for å si det på dårlig norsk. Hun som var Britney drukna i flinke Bårdar-dansere liksom. Og de tilfører ikke noe eget. Føltes mye karaokeaktig.. Kan manglende coach denne uka ha påvirket? Godt poeng! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Falkefugl Skrevet 30. september 2023 #388 Del Skrevet 30. september 2023 Aleksander er den kjedeligste deltakeren pga bare kjedelige, ballade låter 😴😴😴 Ingen dybde, mangler formidling og personlighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet 30. september 2023 #389 Del Skrevet 30. september 2023 Det var riktig ikveld synes jeg. Tror hun er en sånn som jeg håpa skulle imponere, og som jeg ville skulle være flink men som kanskje har litt lite repertoar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #390 Del Skrevet 30. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Utrolig rælete kveld, ja. Og jeg som hadde gledet meg sånn til 90-talls-kveld. Vel, jeg forutså på en måte at det ville bli mest glætte og teite sanger…mye bra på 90-tallet men ikke alt det der boyband surret og sånn… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 30. september 2023 #391 Del Skrevet 30. september 2023 De som gjorde best show i kveld var danserne til Adrian 😅 , selv om han ikke gjorde det best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 30. september 2023 #392 Del Skrevet 30. september 2023 Tone var jo kjempedårlig. Altfor snilt og kjedelig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 30. september 2023 #393 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Vel, jeg forutså på en måte at det ville bli mest glætte og teite sanger…mye bra på 90-tallet men ikke alt det der boyband surret og sånn… Min ultimate 90-tallskveld hadde vært om artistene sang noe blind melon, 2unlimited, veruca salt, sirmixalot, Goddess og klf. Men alt før slutten av nittiårene hadde vært gøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 30. september 2023 #394 Del Skrevet 30. september 2023 I år savner jeg å bli imponert. Jada, flinke folk, men det mangler litt wow-faktor. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #395 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Vel, jeg forutså på en måte at det ville bli mest glætte og teite sanger…mye bra på 90-tallet men ikke alt det der boyband surret og sånn… 😮😮😮 Backstreet og Take that og N Sync og A1 4 eva man! 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #396 Del Skrevet 30. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😮😮😮 Backstreet og Take that og N Sync og A1 4 eva man! 😉 Du HADDE blitt gladere hvis noen hadde tatt en Scooter sang da 😜😛😁😁😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september 2023 Forfatter #397 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Vel, jeg forutså på en måte at det ville bli mest glætte og teite sanger…mye bra på 90-tallet men ikke alt det der boyband surret og sånn… Ja, kjedelig at de velger så kjipe låter. Selv om jeg faktisk likte noen låter av Backstreet Boys på 90-tallet 🙈 Men er jo så mye annet bra de kunne sunget. Syns mange sang helt feil låter også. Jeg liker Don't speak, men den ble bare helt feil til Tone. Hun bar nok preg av streptokokkene hun har hatt også i kveld. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september 2023 Forfatter #398 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Du HADDE blitt gladere hvis noen hadde tatt en Scooter sang da 😜😛😁😁😁 Det hadde vært gøy! SCOOOOOTAAAAA! BACK IN DA HOUSE, YEAH! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. september 2023 #399 Del Skrevet 30. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, kjedelig at de velger så kjipe låter. Selv om jeg faktisk likte noen låter av Backstreet Boys på 90-tallet 🙈 Men er jo så mye annet bra de kunne sunget. Syns mange sang helt feil låter også. Jeg liker Don't speak, men den ble bare helt feil til Tone. Hun bar nok preg av streptokokkene hun har hatt også i kveld. Jeg likte No Doubt på 90-tallet og syntes det var kult å se Don’t Speak men Tone var IKKE i form i kveld 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2023 #400 Del Skrevet 30. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Du HADDE blitt gladere hvis noen hadde tatt en Scooter sang da 😜😛😁😁😁 Hardeeeer faster scoooter! Og hva med E-type?!😂 Ingen tok «Here I go again»! 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå