Hedy Lamarr Skrevet 16. september 2023 #181 Del Skrevet 16. september 2023 Ebbeliten skrev (1 minutt siden): De aldrende damene i underholdningsbransjen syns å være enten eller. Vandrende freakshows eller supernaturlige. Det kan vel tyde på at om man først starter å fikse litt klarer de færreste å stoppe. Enig, men her skal de vel dømmes etter fremføring, ikke etter botox/fillers-bruk. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #182 Del Skrevet 16. september 2023 Carolini skrev (4 minutter siden): Veldig glad i Gabrielle, hun er helt rå live og 5 fine frøkener er en bra låt. Jeg var redd Mia skulle ødelegge det basert på siste lørdager. Men syns hun gjorde den knallbra! Tone sin versjon nå var veldig fin. Melis synger knallbra. Håper du har plass er som å hoppe etter Wirkola, det går ikke å gjøre den bedre enn orginalen men syns Adrian hittil har vœrt såpass bra at han bør bli. For meg var Alexander den som bør gå i kveld. Også positiv til Mia! Kult valg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 16. september 2023 #183 Del Skrevet 16. september 2023 Hedy Lamarr skrev (Akkurat nå): Enig, men her skal de vel dømmes etter fremføring, ikke etter botox/fillers-bruk. Jeg dømmer gjerne pga utseende også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 16. september 2023 #184 Del Skrevet 16. september 2023 Likte best Adrian og Mia. Resten var kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 16. september 2023 #185 Del Skrevet 16. september 2023 Hedy Lamarr skrev (2 minutter siden): Enig, men her skal de vel dømmes etter fremføring, ikke etter botox/fillers-bruk. Ja jeg beklager - det var jeg som begynte denne diskusjonen. Men for meg er fremtoningen en del av hele opplevelsen, og det ble litt... voldsomt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 16. september 2023 #186 Del Skrevet 16. september 2023 Ebbeliten skrev (Akkurat nå): Jeg dømmer gjerne pga utseende også. Deg om det. Håper du gir eventuelle rynketroll på 75 stemmen din fordi de ikke har injeksjoner/operasjoner da. Ellers er det jo ren ageism 🫠 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #187 Del Skrevet 16. september 2023 Ebbeliten skrev (2 minutter siden): Jeg dømmer gjerne pga utseende også. Et det tv-kveld så er det tv-kveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 16. september 2023 #188 Del Skrevet 16. september 2023 Hva er det med dommerne? Alt er bare skryt, skryt, skryt... Aldri vært så flinke blablabla... Tror aldri jeg har kjedet meg så mye gjennom en sesong og vi er bare på episode 3... I kveld synes jeg Odd Rene og Mia var best, og plutselig husket man hvorfor Tone kom så langt i Idol, men fryktelig kjedelig.. Gav dog alle stemmene til Odd Rene, fordi Mia har vært så elendig de andre gangene... Blir spennende å se... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 16. september 2023 #189 Del Skrevet 16. september 2023 Hedy Lamarr skrev (2 minutter siden): Deg om det. Håper du gir eventuelle rynketroll på 75 stemmen din fordi de ikke har injeksjoner/operasjoner da. Ellers er det jo ren ageism 🫠 Det blåser jeg i. Kjerringer fulle av drit i trynet, puppen og rumpa er tragisk, uansett om de er 28 eller 68. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. september 2023 #190 Del Skrevet 16. september 2023 Anugita skrev (1 minutt siden): Hva er det med dommerne? Alt er bare skryt, skryt, skryt... Aldri vært så flinke blablabla... Tror aldri jeg har kjedet meg så mye gjennom en sesong og vi er bare på episode 3... I kveld synes jeg Odd Rene og Mia var best, og plutselig husket man hvorfor Tone kom så langt i Idol, men fryktelig kjedelig.. Gav dog alle stemmene til Odd Rene, fordi Mia har vært så elendig de andre gangene... Blir spennende å se... det er som jeg skulle skrevet dette selv… det er lite kritiske røster fra dommerne, det er bare ros og skryt. Jeg glemte visst å stemme da… 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 16. september 2023 #191 Del Skrevet 16. september 2023 Fremdeles forsinket, men hvis ikke Damien ryker ut så er det helt hinsides. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 16. september 2023 #192 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Overraskende at Melis røk. 😳 Ikke min favoritt, men fortjente ikke å ryke hellet. Endret 16. september 2023 av Bingo Bongo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 16. september 2023 #193 Del Skrevet 16. september 2023 WTF??? Hvordan klarer Aleksander å komme seg videre gang på gang? Han og Adrian burde ryki lenge før Melis... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 16. september 2023 #194 Del Skrevet 16. september 2023 Hedy Lamarr skrev (1 minutt siden): Fremdeles forsinket, men hvis ikke Damien ryker ut så er det helt hinsides. Beklager! Har ikke fått med meg at du låg etter, så jeg kommenterte etter direkte-TV! 🙊😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 16. september 2023 #195 Del Skrevet 16. september 2023 (endret) Og der røk hun..🙄 Endret 16. september 2023 av Mother Dirt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 16. september 2023 #196 Del Skrevet 16. september 2023 Ufortjent at Melis røk ut... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. september 2023 #197 Del Skrevet 16. september 2023 Bingo Bongo skrev (1 minutt siden): Overraskende at Melis røk. 😳 Ikke min favoritt, men fortjente ikke å ryke hellet. Det samme tenkte jeg 🫢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 16. september 2023 #198 Del Skrevet 16. september 2023 Anugita skrev (1 minutt siden): WTF??? Hvordan klarer Aleksander å komme seg videre gang på gang? Han og Adrian burde ryki lenge før Melis... Og Damien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPentunia Skrevet 16. september 2023 #199 Del Skrevet 16. september 2023 Helt fortjent at hun røyk ut. Ingenting av det hun har fremført har vært ekte. Alt har vært skuespill og show. Lite personlig egenhet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 16. september 2023 #200 Del Skrevet 16. september 2023 Utrolig dølt og kjedelig og se på at alle bare får ros. Adrian også, det var ikke bra! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå