Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Anugita skrev (33 minutter siden):

Fikk ikke sett programmet i går, så ser i reprise nå... Er sjokkert over at EHI røyk før Aleksander... 

Dette ser vi da år etter år, den brune går ut først - fortjent eller ikke...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (På 10.9.2023 den 12.38):

Eller så tar sikkert Odd René en Åge sang. 😉 Eller DDE. 😁😵‍💫

Blir garantert Postgirobygget og DDE.😅

Heldigvis slipper vi både Åge, DDE og Postgirobygget 😌https://www.nrk.no/presse/programomtaler/disse-norske-latene-far-du-hore-i-stjernekamp-1.16554027
Mye her jeg aldri har hørt, men igjen, jeg følger dårlig med på nyere norsk musikk. Kult at Odd René skal synge Jokke da! Men kommer til å skru av lyden når Mia skal synge, jeg hater den låta!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (På 10.9.2023 den 20.06):

Dette ser vi da år etter år, den brune går ut først - fortjent eller ikke...

Det stemmer ikke. Sondrey kom på en velfortjent tredjeplass i Stjernekamp i 2019. Så det at EHI røk først har neppe noe med hudfargen å gjøre. Dog er det flere jeg syns skulle røket før han da. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, jukkapalme said:

Det stemmer ikke. Sondrey kom på en velfortjent tredjeplass i Stjernekamp i 2019. Så det at EHI røk først har neppe noe med hudfargen å gjøre. Dog er det flere jeg syns skulle røket før han da. 

Syns gjerne EHI kunne fått vært med noen uker til, hadde hatt lyst til å høre ham i flere sjangre. 

Skjønner virkelig ikke hva dommerne syns var så imponerende med Adrian. Det ble kult trøkk med alle danserne rundt ham,  men ellers var det ganske stusselig syns jeg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (20 timer siden):

Heldigvis slipper vi både Åge, DDE og Postgirobygget 😌https://www.nrk.no/presse/programomtaler/disse-norske-latene-far-du-hore-i-stjernekamp-1.16554027
Mye her jeg aldri har hørt, men igjen, jeg følger dårlig med på nyere norsk musikk. Kult at Odd René skal synge Jokke da! Men kommer til å skru av lyden når Mia skal synge, jeg hater den låta!

Huff blir mye dritt ser det ut til 😧😧😧😧😧 norsk rap 😫🥴 blir tre-fire ålreite sanger da 😅😀

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjerne hatt med Jørn Lande. Har en av Norges råeste stemme. Mangler dessverre litt sjarm og karisma, men fy fader den mannen kan synge!! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (4 timer siden):

Huff blir mye dritt ser det ut til 😧😧😧😧😧 norsk rap 😫🥴 blir tre-fire ålreite sanger da 😅😀

Huff, ja. Selv om jeg skal innrømme at jeg ikke har hørt halvparten av dette 😂🙈 Misliker norsk rap. Men blir gøy å høre Damien likevel, for han er en veldig dyktig rapper. Men aldri så gæli at det ikke er godt for noe, bedre med norsk rap enn Postgirobygget, DDE, Trang fødsel, Ole Ivars osv 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banjo skrev (19 timer siden):

Syns gjerne EHI kunne fått vært med noen uker til, hadde hatt lyst til å høre ham i flere sjangre. 

Skjønner virkelig ikke hva dommerne syns var så imponerende med Adrian. Det ble kult trøkk med alle danserne rundt ham,  men ellers var det ganske stusselig syns jeg.

Helt enig, han har en god stemme, så hadde vært gøy å høre ham videre. Jeg tror han røk pga låtvalg på lørdag, for var ikke mye rock over det han sang. Jeg husker ikke hvilken låt det var, men han burde enten rocket den opp litt mer eller valgt en annen låt.

Skjønner ikke greia med Adrian jeg heller. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 timer siden):

Hva mener dere med norsk rap? Er vel ingen av disse som er utpregede rap-låter? (Med unntak av Cezinando, kanskje?) Har hørt alle, jeg, og synes det var mye bra. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (Akkurat nå):

Hva mener dere med norsk rap? Er vel ingen av disse som er utpregede rap-låter? (Med unntak av Cezinando, kanskje?) Har hørt alle, jeg, og synes det var mye bra. :)

Beklager, så nå at det er en Arif-sang også. Men den er jo ganske melodiøs. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (49 minutter siden):

Enig!! Synes det er mange gode låter her. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Helt enig, han har en god stemme, så hadde vært gøy å høre ham videre. Jeg tror han røk pga låtvalg på lørdag, for var ikke mye rock over det han sang. Jeg husker ikke hvilken låt det var, men han burde enten rocket den opp litt mer eller valgt en annen låt.

Skjønner ikke greia med Adrian jeg heller. 

Nå er Journey et rocke band så han var innafor med låten, men skjønner hva du mener. 

Synes generelt de velger «kjedelig» i kategorien rock i de fleste sesonger. Det finnes så mye bra der ute som flere av artistene kunne gjort det knallbra med. Feks tror jeg Odd René hadde gjort det bra med en sang fra Creed e.l.

Spent på lørdag, men jeg er lite kjent med sangene de har valgt så forventningene er midt på treet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penelaphe skrev (43 minutter siden):

Nå er Journey et rocke band så han var innafor med låten, men skjønner hva du mener. 

Synes generelt de velger «kjedelig» i kategorien rock i de fleste sesonger. Det finnes så mye bra der ute som flere av artistene kunne gjort det knallbra med. Feks tror jeg Odd René hadde gjort det bra med en sang fra Creed e.l.

Spent på lørdag, men jeg er lite kjent med sangene de har valgt så forventningene er midt på treet.

Ja, jeg vet, men som sagt husket jeg ikke hvilken låt han sang. Ikke band heller for den saks skyld. Så lite minneverdig var den opptredenen. Uansett burde han rocket opp låta mer.

Enig i at de velger mye kjedelig innenfor rock. Blir alltid litt skuffa.

Spent på lørdag og lite kjent med de fleste låtene jeg og. Men syns det er kult at Odd René synger Jokke!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Just now, Titania said:

Odd Rene klart best til nå. 

Men syns det er kjedelig når alt blir så tregt 😴

Han var bra! Tror han blir kveldens beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...