Entern Skrevet 2. september 2023 #61 Del Skrevet 2. september 2023 Kveldshimmel skrev (50 minutter siden): Stemte på Odd Renè og Damien! Ja de var helt klart best!👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 2. september 2023 #62 Del Skrevet 2. september 2023 Entern skrev (26 minutter siden): Ja de var helt klart best!👍👍 Ja, de var det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 3. september 2023 #63 Del Skrevet 3. september 2023 Gleder meg til å høre mer. De var veldig flinke, men jeg synes at hun Elle Maija var aller best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. september 2023 #64 Del Skrevet 3. september 2023 jukkapalme skrev (13 timer siden): Oi, visste ikke at Mia hadde vært rockevokalist. Hun overtok som vokalist i Stavangerbandet Asfalt i 1983 da Magne Høyland sluttet. Med henne spilte de inn et selvfinansiert album, men ble oppløst før det kom ut i 1984. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 3. september 2023 #65 Del Skrevet 3. september 2023 Flinke folk! Heier på Odd Rene og Ellen Maija. Odd Rene behersker mange sjangere, så han kan godt vinne.vTror Mia eller Adrian ryker først ut. Alexander og Tone er ikke noe gode til å "spille roller" når de synger, så tipper de sliter når de ikke bare kan stå rett opp og ned å synge. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 3. september 2023 #66 Del Skrevet 3. september 2023 Viki6 skrev (2 timer siden): Tror Mia eller Adrian ryker først ut. Men Mia har nok en del fans som stemmer på henne uansett 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. september 2023 #67 Del Skrevet 3. september 2023 Heier på Damien og Odd Rene men håper Ehi blir med lenge, han virker som en morsom og sprudlende type. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 3. september 2023 #68 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Ser på Stjernekamp nå, søndag, og må si at jeg synes det begynner å bli ganske forutsigbart. Det er alltid en eldre kjendisdeltager, alltid en same, alltid en mørkhudet, en rocker, og noen relativt ukjente som er flinke. Synes det er merkelig å se at Maria Mena og Christine Dancke blir så berørt at de sitter og gråter etter HVER framføring!! Så bra var det da ikke! Synes egentlig alle var middelmådige. De eneste som overrasket, var Damian og Odd René . Kanskje fordi de var begge ukjente for meg. Vet ikke om jeg kommer til å følge med i år, synes artistene er kjedelige og dommerne rett og slett overdrevet entusiastiske. Endret 3. september 2023 av tirben 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 3. september 2023 #69 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Odd René er min favoritt, men Damien var kuul, blir spennende å høre hvordan de begge gjør det videre. De andre var ikke veldig interessante for meg egentlig. Det var forresten deilig å slippe Mona B. Riise der som dommer - hun har vært grunn nok til at jeg ikke har sett de to siste sesongene. Endret 3. september 2023 av Anki- 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmerhus Skrevet 3. september 2023 #70 Del Skrevet 3. september 2023 Ginny skrev (22 timer siden): Aldri hørt om Melis før, men hun var jo flink til å synge 😊 Litt kjedelig sang, men helt greit. Kunne hatt en litt mer knall start når det er så lenge siden sist.. Husker hun fra X factor! En helt nydelig stemme har hun 😍 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. september 2023 #71 Del Skrevet 3. september 2023 Kremmerhus skrev (7 minutter siden): Husker hun fra X factor! En helt nydelig stemme har hun 😍 Lise er BEST! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. september 2023 #72 Del Skrevet 3. september 2023 Var Maria Mena gjestedommer eller blir hun fast fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GullPoteten Skrevet 3. september 2023 #73 Del Skrevet 3. september 2023 Gleder meg til dommerne begynner å gi mer respons på de sangtekniske ferdighetene, men regner med at tilbakemeldingene blir litt mer konstruktive neste lørdag. Ellers ble jeg veldig rørt av Elle Maija sin opptreden. Stemmen hennes er helt utrolig sterk og hun virker som en utrolig kul dame, ikke noe overfladisk med henne i det hele tatt. En enorm tilstedeværelse på scenen. Merker at hun har en enorm ro i den hun er, får litt flashbacks til Bjørn Tomren egentlig. Digger og beundrer sånne mennesker! Nytt forbilde unlocked 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. september 2023 #74 Del Skrevet 3. september 2023 Zenhouse skrev (2 timer siden): Var Maria Mena gjestedommer eller blir hun fast fremover? Gjest. (Heldigvis 😅) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 4. september 2023 #75 Del Skrevet 4. september 2023 Fjugur skrev (På 2.9.2023 den 20.25): Tshawe er jo et kapittel for seg, han kan bli avgjørende for om jeg orker å følge med utover eller ei Enig. Han er slitsom og irriterende. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 8. september 2023 #76 Del Skrevet 8. september 2023 Rock er sjangeren i den andre runden av Stjernekamp. Dette er hva deltagerne skal synge: Tone Damli: Piece Of My Heart (versjon: Big Brother & The Holding Company/Janis Joplin, 1968) Damien: Joker And the Thief (Wolfmother, 2005) Odd René Andersen: Glory Days (Bruce Springsteen, 1985) Elle Maija Klefstad Bær: Lonely Boy (The Black Keys, 2011) EHI: Don't Stop Believin' (Journey, 1981) Adrian Sellevoll: Killing in the Name (Rage Against the Machine, 1992) Mia Gundersen: Sweet Child O' Mine (Guns N'Roses, 1987) Melis: Smells Like Teen Spirit (Nirvana, 2011) Aleksander With: No One Knows (Queens of the Stone Age, 2002) Mari Bella: Somebody To Love (Queen, 1976) https://www.nrk.no/presse/programomtaler/dette-skal-stjernekamp-artistene-synge-i-rock-1.16543235 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. september 2023 Forfatter #77 Del Skrevet 9. september 2023 Gleder meg til i kveld! Ida Maria skal være gjestedommer, jeg digger den dama. Håper hun klarer å være ærlig og ikke er altfor snill. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2023 #78 Del Skrevet 9. september 2023 CAPS LOCK skrev (17 timer siden): Rock er sjangeren i den andre runden av Stjernekamp. Dette er hva deltagerne skal synge: Tone Damli: Piece Of My Heart (versjon: Big Brother & The Holding Company/Janis Joplin, 1968) Damien: Joker And the Thief (Wolfmother, 2005) Odd René Andersen: Glory Days (Bruce Springsteen, 1985) Elle Maija Klefstad Bær: Lonely Boy (The Black Keys, 2011) EHI: Don't Stop Believin' (Journey, 1981) Adrian Sellevoll: Killing in the Name (Rage Against the Machine, 1992) Mia Gundersen: Sweet Child O' Mine (Guns N'Roses, 1987) Melis: Smells Like Teen Spirit (Nirvana, 2011) Aleksander With: No One Knows (Queens of the Stone Age, 2002) Mari Bella: Somebody To Love (Queen, 1976) https://www.nrk.no/presse/programomtaler/dette-skal-stjernekamp-artistene-synge-i-rock-1.16543235 Mange kule sanger, dette kan bli skikkelig gøy 😀😀😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. september 2023 #79 Del Skrevet 9. september 2023 Koser meg med rock som kveldens sjanger 🥁🎸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. september 2023 #80 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg får mer og mer sans for Odd René 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå