Grüner Skrevet 2. september 2023 #41 Del Skrevet 2. september 2023 Flere artister jeg aldri har hørt om… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. september 2023 #42 Del Skrevet 2. september 2023 (endret) Blir overrasket hvis Adrian har noe å fare med, syntes han har autotune på alt han synger. Har de lov å bruke det i Stjernekamp? Endret 2. september 2023 av Hatsumomo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abc1234561 Skrevet 2. september 2023 #43 Del Skrevet 2. september 2023 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Blir overrasket hvis Adrian har noe å fare med, syntes han har autotune på alt han synger. Har de lov å bruke det i Stjernekamp? Er ikke sikker, men tror ikke det. Det er jo en syngekonkurranse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. september 2023 #44 Del Skrevet 2. september 2023 Blir litt feil å ha en SÅ dreven og dyktig sanger blant denne gjengen altså… Odd Rene! 👏 Spørs hvordan han takler andre sjangere da… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 2. september 2023 #45 Del Skrevet 2. september 2023 Fjugur skrev (Akkurat nå): Blir litt feil å ha en SÅ dreven og dyktig sanger blant denne gjengen altså… Odd Rene! 👏 Spørs hvordan han takler andre sjangere da… Utklasset iallefall de andre i kveld.. Blir spennende å høre han i opera med den stemmeprakten... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. september 2023 Forfatter #46 Del Skrevet 2. september 2023 Odd René er helt rå. Gleder meg til å høre han i rock! Elle Maija var også veldig flink. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelaphe Skrevet 2. september 2023 #47 Del Skrevet 2. september 2023 Damien, Elle Maija og Odd Rene var flinke, resten falt litt igjennom for meg. 9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. september 2023 Forfatter #48 Del Skrevet 2. september 2023 Penelaphe skrev (Akkurat nå): Damien, Elle Maija og Odd Rene var flinke, resten falt litt igjennom for meg. Enig. Jeg stemte på de tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 2. september 2023 #49 Del Skrevet 2. september 2023 Det kommer til å stå mellom Elle Maija og Odd René. Damien som underdog. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 2. september 2023 #50 Del Skrevet 2. september 2023 Stemte på Odd Renè og Damien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. september 2023 #51 Del Skrevet 2. september 2023 Penelaphe skrev (2 minutter siden): Damien, Elle Maija og Odd Rene var flinke, resten falt litt igjennom for meg. De fikk en stemme hver av meg. Uten tvil topp 3 i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. september 2023 #52 Del Skrevet 2. september 2023 Penelaphe skrev (13 minutter siden): Damien, Elle Maija og Odd Rene var flinke, resten falt litt igjennom for meg. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. september 2023 #53 Del Skrevet 2. september 2023 Kveldshimmel skrev (1 minutt siden): Stemte på Odd Renè og Damien! Samme her 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. september 2023 Forfatter #54 Del Skrevet 2. september 2023 Gleder meg til rock neste lørdag! 🎸 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. september 2023 #55 Del Skrevet 2. september 2023 Abc1234561 skrev (35 minutter siden): Er ikke sikker, men tror ikke det. Det er jo en syngekonkurranse The Voice er også en syngekonkurranse, der er det autotune for alle penga. Så vil tro det er det her også. Uten at jeg vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #56 Del Skrevet 2. september 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Gleder meg til rock neste lørdag! 🎸 Jeg og 😀 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 2. september 2023 #57 Del Skrevet 2. september 2023 Fjugur skrev (Akkurat nå): Samme her 🤣 Herlig! 😁🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #58 Del Skrevet 2. september 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Ja, leste det, men visste det ikke før nå Må søke det opp på YouTube, ble litt nysgjerrig Damien kunne virkelig rappe! Ja Damien var god! 😀👍 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. september 2023 #59 Del Skrevet 2. september 2023 Chord skrev (22 minutter siden): The Voice er også en syngekonkurranse, der er det autotune for alle penga. Så vil tro det er det her også. Uten at jeg vet. Det blir juks i mine øyne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 2. september 2023 #60 Del Skrevet 2. september 2023 Alle mine stemmer gikk til Tone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå