jukkapalme Skrevet 28. august 2023 #1 Del Skrevet 28. august 2023 Lørdag 2. september er endelig Stjernekamp tilbake, gleder meg! Elsker det programmet og savnet det veldig i fjor da det utgikk pga fotball-VM. Her er deltakerne: https://www.nrk.no/presse/her-er-hostens-artister-i-stjernekamp-1.16514950 Håper Christine Dancke er litt mer streng og kritisk som dommer enn det Mona B. Riise var. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. september 2023 #2 Del Skrevet 2. september 2023 Endelig! Jeg er klar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 2. september 2023 #3 Del Skrevet 2. september 2023 Klar! Maria Mena har vel skapt en del furore om sine bedømmelser tidligere, hvis jeg ikke husker helt feil? Spent på om Tshawe tar helt av, som vanlig 🤭 Om deltagerne har jeg i grunn ingen forhåndsfavoritter. Men Mari Bølla blir interessant, hun har pleid å synge godt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. september 2023 #4 Del Skrevet 2. september 2023 Hva var tema idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 2. september 2023 #5 Del Skrevet 2. september 2023 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Hva var tema idag? Egen sjanger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopdoggie Skrevet 2. september 2023 #6 Del Skrevet 2. september 2023 Heia heia heia Aleksander 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. september 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 2. september 2023 Endeliiiig er det i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 2. september 2023 #8 Del Skrevet 2. september 2023 Aldri hørt om Melis før, men hun var jo flink til å synge 😊 Litt kjedelig sang, men helt greit. Kunne hatt en litt mer knall start når det er så lenge siden sist.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. september 2023 #9 Del Skrevet 2. september 2023 Beklager, men jeg skulle gjerne sett noen helt andre gjestedommere. Ganske lei av begge to. Ellers en fin start. Litt kjedelige låter men flink både Melis og Aleksander. Spesielt sistnevnte. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2. september 2023 #10 Del Skrevet 2. september 2023 Chord skrev (Akkurat nå): Beklager, men jeg skulle gjerne sett noen helt andre gjestedommere. Ganske lei av begge to. Ellers en fin start. Litt kjedelige låter men flink både Melis og Aleksander. Spesielt sistnevnte. Må mute når dommerene prater, og hører heller når folk synger. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 2. september 2023 #11 Del Skrevet 2. september 2023 Chord skrev (3 minutter siden): Beklager, men jeg skulle gjerne sett noen helt andre gjestedommere. Ganske lei av begge to. Ellers en fin start. Litt kjedelige låter men flink både Melis og Aleksander. Spesielt sistnevnte. Vi er nok mange som er enige i det 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abc1234561 Skrevet 2. september 2023 #12 Del Skrevet 2. september 2023 Bare jeg som ikke synes dette var noe særlig bra🫣 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 2. september 2023 #13 Del Skrevet 2. september 2023 Abc1234561 skrev (Akkurat nå): Bare jeg som ikke synes dette var noe særlig bra🫣 Nei, foreløpig kjeder jeg meg skikkelig.... Håper det kommer bedre sanger, flinkere sangere og at "dommerne" faktisk opptrer som dommere, og ikke bare "kos kos kos, du er perfekt, kos kos kos" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 2. september 2023 #14 Del Skrevet 2. september 2023 Eeeeh, det der fungerte ikke i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. september 2023 #15 Del Skrevet 2. september 2023 Abc1234561 skrev (Akkurat nå): Bare jeg som ikke synes dette var noe særlig bra🫣 Neida… ikke imponert hittil. Hun første ble for skrikete synes jeg, han With husket jeg som flinkere (muligens hukommelsen spiller meg et puss), og hun siste…? Bahh… Tshawe er jo et kapittel for seg, han kan bli avgjørende for om jeg orker å følge med utover eller ei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. september 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 2. september 2023 Aleksander skulle sunget en litt mer rocka låt. Clocks må være Coldplays kjedeligste låt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anugita Skrevet 2. september 2023 #17 Del Skrevet 2. september 2023 Endelig en som kan synge iallefall.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. september 2023 #18 Del Skrevet 2. september 2023 (endret) Han som synger nå, han mørke, synger småsurt… treffer ikke helt! 🙉 -det er gjennomgående i hele låta, ikke bare 1-2 ganger nei, huff! Endret 2. september 2023 av Fjugur 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. september 2023 #19 Del Skrevet 2. september 2023 Veldig kjedelig hittil.. og jeg som har gledet meg til dette lenge!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abc1234561 Skrevet 2. september 2023 #20 Del Skrevet 2. september 2023 Fjugur skrev (Akkurat nå): Han som synger nå, han mørke, synger småsurt… treffer ikke helt! 🙉 Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå