Gå til innhold

Stjernekamp 2023

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Lørdag 2. september er endelig Stjernekamp tilbake, gleder meg! :juhu: Elsker det programmet og savnet det veldig i fjor da det utgikk pga fotball-VM. 

Her er deltakerne: https://www.nrk.no/presse/her-er-hostens-artister-i-stjernekamp-1.16514950

Håper Christine Dancke er litt mer streng og kritisk som dommer enn det Mona B. Riise var. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klar! 

Maria Mena har vel skapt en del furore om sine bedømmelser tidligere, hvis jeg ikke husker helt feil? 

Spent på om Tshawe tar helt av, som vanlig 🤭

Om deltagerne har jeg i grunn ingen forhåndsfavoritter. Men Mari Bølla blir interessant, hun har pleid å synge godt 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om Melis før, men hun var jo flink til å synge 😊 Litt kjedelig sang, men helt greit. Kunne hatt en litt mer knall start når det er så lenge siden sist..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg skulle gjerne sett noen helt andre gjestedommere. Ganske lei av begge to. 

Ellers en fin start. Litt kjedelige låter men flink både Melis og Aleksander. Spesielt sistnevnte. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (Akkurat nå):

Beklager, men jeg skulle gjerne sett noen helt andre gjestedommere. Ganske lei av begge to. 

Ellers en fin start. Litt kjedelige låter men flink både Melis og Aleksander. Spesielt sistnevnte. 

Må mute når dommerene prater, og hører heller når folk synger.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (3 minutter siden):

Vi er nok mange som er enige i det 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abc1234561 skrev (Akkurat nå):

Bare jeg som ikke synes dette var noe særlig bra🫣

Nei, foreløpig kjeder jeg meg skikkelig.... Håper det kommer bedre sanger, flinkere sangere og at "dommerne" faktisk opptrer som dommere, og ikke bare "kos kos kos, du er perfekt, kos kos kos"

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abc1234561 skrev (Akkurat nå):

Bare jeg som ikke synes dette var noe særlig bra🫣

Neida… ikke imponert hittil. Hun første ble for skrikete synes jeg, han With husket jeg som flinkere (muligens hukommelsen spiller meg et puss), og hun siste…? Bahh… 

Tshawe er jo et kapittel for seg, han kan bli avgjørende for om jeg orker å følge med utover eller ei 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleksander skulle sunget en litt mer rocka låt. Clocks må være Coldplays kjedeligste låt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han som synger nå, han mørke, synger småsurt… treffer ikke helt! 🙉
-det er gjennomgående i hele låta, ikke bare 1-2 ganger nei, huff! 

Endret av Fjugur
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Han som synger nå, han mørke, synger småsurt… treffer ikke helt! 🙉

Enig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...