Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har 2 koner , begge vet om hverandre det er normalt i den kulturen de kommer fra. 

Jeg er hans betevenn og dette har utviklet seg til ei på si rett og slett. 

Har fått sterke følelser for han , har prøvd å legge de vekk men klarer det ikke. 

Jeg er godt voksen ikke ei på 18 så det er sagt . 

Hva har jeg rotet meg bort i :-I 

Han er verdens herligste og vi tilbringer mye tid sammen, men kjenner alikavel på at jeg er sjalu på en av konene , og dette er jo ikke korrekt , ønsker ikke å være det. 

Anonymkode: ab9cc...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok?  Ja, jeg regner med du er et myndig menneske, så da må du jo nesten se dette ann selv… Lykke til. 

Anonymkode: 26dcd...fe7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Gratulerer 🎉

Anonymkode: 31361...470

Skrevet

Er ikke det ulovlig å være gift med to stykker i Norge?

Anonymkode: 58a20...27f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Rødt flagg rødt flagg rødt flagg!!!!!!!!!

Anonymkode: 6e337...837

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jovisst, men det er en del folk som later som de skiller seg, så «alenemoren» får mer penger fra NAV…

Anonymkode: d27ce...502

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jo, det er selvfølgelig ulovlig. 

Anonymkode: 055c3...428

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jovisst, men det er en del folk som later som de skiller seg, så «alenemoren» får mer penger fra NAV…

Anonymkode: d27ce...502

Somaliere i et nøtteskall..

Anonymkode: 055c3...428

• Liker 3
Skrevet

Har du penger hn vil ha tak i?

Anonymkode: a30ce...a64

Skrevet

O! Håper for din del at dette er tull, TS. 

Med mange koner (og dertil mange barn) oppstår det fort konflikter. 

Anonymkode: 494dc...7a1

• Liker 3
Skrevet

Heldigvis sånn primitiv ukultur verken vanlig eller lovlig i Norge, her er det bare å rapportere til de rette myndigheter hvis denne fyren og konene befinner seg i Norge.

Men uansett så er denne tråden mest sannsynlig trolling.

Anonymkode: 11c05...ccc

• Liker 3
Skrevet

Hallo.. Det er jo ikke sikkert det er trolling, det er jo flere i Norge som har flere koner selvom man ikke har registrert ekteskapet.. 

Men ja, kjære ts, skjønner godt at det er kjipt for deg, og det er jo naturlig at man blir sjalu, det skjer de beste av oss. 

Er statusen din nå at dere er "venner"? For da har han ingen plikter overfor deg og jeg ville bare droppet hele fyren. Om han er utro med konene sine med deg, så er han heller ikke noe å spare på. Hvorfor gifter han seg ikke med deg? Da får du mer tid med ham og da er det jo greit... 

Lykke til :)

Anonymkode: 75eb6...175

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tar du til takke med å være nummer tre?

Anonymkode: 5a8a9...ea5

• Liker 1
Skrevet

Ja? Du vet jo hva du går til. 
Drama og sjalusi er det du har foran deg, + sorg og smerte om du lar dette fortsette lenge. 

Vil du bli kone nr. 3? Du vet jo at han ikke kvitter seg med de andre. 

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke kone nr 3, du er elskerinne. 

Anonymkode: d4665...b42

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg leste en gang at rundt 90% av de fra Somalia skilte seg for at dama skulle få mer penger. Vet ikke om det stemmer.

• Liker 1
Skrevet
Majer skrev (4 minutter siden):

Jeg leste en gang at rundt 90% av de fra Somalia skilte seg for at dama skulle få mer penger. Vet ikke om det stemmer.

Skilsmisse blant somaliere er ganske vanlig, men ikke pga penger. De har vel de samme problemene som nordmenn og andre folk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skilsmisse blant somaliere er ganske vanlig, men ikke pga penger. De har vel de samme problemene som nordmenn og andre folk. 

De skiller seg fordi da er de "enslig" mødre

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nå er det sånn at de aller fleste somaliere er muslimer og innenfor islam så er ikke skilsmisse et tema, flerkoneri derimot er tillatt og veldig utbredt.

Det er dessverre noe som utnyttes i Norge for økonomisk vinning, norske lover og regler angående ekteskap og samliv gir de blaffen i for det angår ikke dem. Men økonomiske stønader vil de gjerne ha, da er det lønnsomt for mannen å ha flere koner og mange barn og siden mannen "eier" både kvinner og barn så er det han som tjener på det.

De må jo tross alt ha penger å sende til familien i hjemlandet, sende barna på koranskole eller ha budsjett for å reise til landet de "flyktet" fra på ferie.

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nå er det sånn at de aller fleste somaliere er muslimer og innenfor islam så er ikke skilsmisse et tema, flerkoneri derimot er tillatt og veldig utbredt.

Det er dessverre noe som utnyttes i Norge for økonomisk vinning, norske lover og regler angående ekteskap og samliv gir de blaffen i for det angår ikke dem. Men økonomiske stønader vil de gjerne ha...

Folk overvurderer veldig hvor gode folk med somalisk bakrunn typisk er til å utnytte lover og regler om økonomiske støtte om så de hadde villet dette. Norsk byråkrati og søknadsskjema er en hodepine selv for oss med norsk som morsmål. 

Anonymkode: d4665...b42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...