monja Skrevet 4. november 2002 #1 Skrevet 4. november 2002 http://www.yosa.com/catalog/wedding/romantic.html Falt helt for denne kjolen jeg.....
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #2 Skrevet 4. november 2002 Har du prøvd den da? Jeg oppdaget nemlig at de kjolene jeg syns var pene på bilder ikke nødvendigvis var pene når de kom på meg... Endte opp med en helt annen kjole enn jeg hadde trodd. Men kjolen ser fin ut altså!
monja Skrevet 4. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2002 Har prøvd en som er mistenkelig lik denne og fasongen passa perfekt. Jeg har også sett de nydelige kjolene og når jeg fikk de på.....yak. Men jeg har ikke slutta å titte rundt selv om jeg har denne på "denne liker jeg" lista mi.... :D
zeta5 Skrevet 4. november 2002 #4 Skrevet 4. november 2002 Synes kjolen var rålekker !!!!! St. Patrick har også en som ligner litt, som jeg har sett og prøvd. Litt like ermer, chiffon i skjørtet-men litt smalere mod. Lykke til !!!!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #5 Skrevet 4. november 2002 Tøff - veldig ulik andre jeg har sett. Go for it girl. Du skal ha på deg det som du føler deg vel i. Jeg likte kjolen jeg.
Gjest Madden Skrevet 4. november 2002 #7 Skrevet 4. november 2002 Den var kjempetøff!!! :D Har sansen for kjoler litt utenom det vanlige! denne var virkelig flott!!! Liker så godt disse chiffonermene...
RoadQueen Skrevet 4. november 2002 #9 Skrevet 4. november 2002 Kjempestilig!! Helt enig med Madden - liker kjoler som ikke alle andre har - litt utenom det vanlige. Denne var lekker og romantisk.
Unn_T Skrevet 4. november 2002 #10 Skrevet 4. november 2002 Den var jo kjempestilig da!!! Litt middelaldersk stil over den liksom :D Hvis du skal ha den, skal du kjøpe eller leie den?
monja Skrevet 4. november 2002 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2002 Godt at det ikke er bare jeg som synes denne er flott.... Jeg falt pladask jeg. Skal prøve å få noen til å sy den. Hadde vært kanon....Ellers bestiller jeg den fra USA. :blunke:
Gjest svenskbrud Skrevet 6. november 2002 #12 Skrevet 6. november 2002 Jisses vilken klänning! Helt underbar! WOW!!!!
Mistyen Skrevet 7. november 2002 #13 Skrevet 7. november 2002 Jeg synes også det var en utrolig flott kjole!!!! ...men jeg elsker jo sånn silkechiffon også da ....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå