Gå til innhold

Powerbank til å lade PC med.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor stor kapasitet trenger jeg da? Vil den holde med batterikapasitet på 10000 mAh, samlet ladestyrke på 3A og to USB-A-porter med en samlet ladestyrke på 2,4 A.

Bare for å holde liv i en skole PC om den går tom utover dagen.

Om noen har tips til noen andre jeg kan kjøpe, blir jeg veldig glad, men ikke noe som er superdyrt :) 

Anonymkode: a9c76...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken pc har du? Støtter den lading gjennom usb?

Anonymkode: 3e976...511

Skrevet

Du må ha en PC som kan lade via USB-C, og så må du finne ut laveste ladestyrke den aksepterer. En del PC'r aksepterer lading via USB-C PD-protokollen, men vil antagelig nekte å lade samtidig som man bruker maskinen med 18W. Du må nok finne en powerbank som kan levere 30W++

3A er kun 15W, så det tviler jeg på at går i det hele tatt. Men du kan prøve. Husk å ha en USB-PD kabel

Skrevet

Min MacBook Air har 4,379 mA batteri, og det holder til en dag eller to, så 10.000 i tillegg burde jo holde til en liten uke.

Anonymkode: 44707...367

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Min MacBook Air har 4,379 mA batteri, og det holder til en dag eller to, så 10.000 i tillegg burde jo holde til en liten uke.

Anonymkode: 44707...367

Det blir vel meget feil matte om du sammenligner 4379mAh batteri som har 7,2V spenning med en powerbank som har 10'000 mAh på 5V. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...