Gå til innhold

Ny mobil


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte meg for 2 dager siden,og spurte akkurat om det.Han på Elkjøp sa:lad den i 16 timer,la den så lade helt ut,gjenta dette 2 ganger til,så kan du begynne å lade den som normalt etter det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye batterier har ikke "hukommelse" slik som gamle batterier hadde, så det holder å lade til det er fullt. Har ingen hensikt å la den stå lengre.

Står en bra artikkel om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les det som står i bruksanvisningen, eller følg det selgeren sa.

I bruksanvisningen står det ikke hvor lenge den bør lade (bare at den skal lade) og selgeren sa at jeg burde vente men at det ikke var så farlig. Derfor spør jeg her.

Blir litt irritert av sånne svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt irritert av sånne svar...

Beklager at du ble irritert, det var ikke min mening!

Jeg svarte som jeg gjorde fordi det har stått anbefalt ladetid i mine bruksanvisninger. Før var det forskjell på hvilke batterier forskjellige telefoner brukte, men det er mulig det er som Arwen sier at alle telefoner har de "lure" batteriene nå. I så fall spiller det jo ingen rolle hva man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at du ble irritert, det var ikke min mening!

Jeg svarte som jeg gjorde fordi det har stått anbefalt ladetid i mine bruksanvisninger. Før var det forskjell på hvilke batterier forskjellige telefoner brukte, men det er mulig det er som Arwen sier at alle telefoner har de "lure" batteriene nå. I så fall spiller det jo ingen rolle hva man gjør.

Det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er så lurt og bruke den mens den står på lading første gangen,nei.hvorfor,vet jeg ikke,tror jeg har hørt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har e730, og siden det ikke sto noe om opplading noen vei, så brukte jeg den med engang, uten å lade den opp, det var nesten full strøm på den. lader den helt ut før jeg lader den igjen, og foreløpig har jeg ikke merket noe uvanlig. batteriene skal visst tåle det meste nå, etter som jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har e730, og siden det ikke sto noe om opplading noen vei, så brukte jeg den med engang, uten å lade den opp, det var nesten full strøm på den.  lader den helt ut før jeg lader den igjen, og foreløpig har jeg ikke merket noe uvanlig.  batteriene skal visst tåle det meste nå, etter som jeg har forstått.

Det er sant! Min kom også med full strøm, så jeg brukte den med en gang.

Har ikke merket noe dårlig/uvanlig med batteriene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere fornøyd med E730? Har prøvd den litt nå, og den virker ok. Likevel noen ting jeg savner fra Sony ericsson, som feks muligheter til å velge ulike profiler. Og automatisk stor bokstav i meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det store og hele er jeg fornøyd ja, enig i profiler, og det med stor bokstav, tungvint i begynnelsen, og en litt tungvin meny, men utrolig hva man venner seg til. men, jeg tror nok det blir S.E. igjen neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer også på hvordan jeg kan laste inn sanger, og kan sangene være ringetoner?

Det har jeg ikke prøvd, fordi jeg ikke har det utstyret, men ja sangene kan nok være ringetoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...